Obsługa klienta #7

Odcinek 7

Jeden zadowolony klient powie o swoich pozytywnych doświadczeniach od trzech do pięciu osobom, a niezadowolony od 15 do 20. W tym odcinku skupiamy się właśnie na klientach. Opowiadamy jak sprawić by klienci wracali do naszego sklepu, korzystali częściej z naszych usług i polecali je innym. Odpowiadamy również na często zadawane pytania: czy faktycznie uśmiech zawsze jest niezbędny? jak radzić sobie z reklamacjami?

Zobacz film

Jak funkcjonuje Centrum Wsparcia Franczyzobiorców?

Franczyza się opłaca #6

Codzienne wyzwania pojawiają się w różnych obszarach w każdym biznesie. Działając w sieci franczyzowej takiej jak Żabka można jednak liczyć na duże wsparcie i pomoc ze strony partnera biznesowego Jak. W ramach sieci Żabka działa m.in. Centrum Wsparcia Franczyzobiorców, specjalna jednostka dedykowana przedsiębiorcom współpracującym z siecią. Rolą CWF jest dostarczenie im jak najszybszego i najbardziej optymalnego wsparcia w rozwiązywaniu trudności, wynikających z prowadzenia własnej działalności gospodarczej, które mogą pojawić się każdego dnia. Film przybliża codzienne funkcjonowanie tej jednostki i jej znaczenie z perspektywy franczyzobiorców.

Zobacz film

Ludzie #6

Odcinek 6

Dobry pracownik to prawdziwy skarb dla każdej firmy - dlatego w tym odcinku skupiamy się właśnie na pracownikach. Odpowiadamy m.in na takie pytania jak: jakie osoby zatrudniać do własnej firmy, żeby osiągnąć sukces? jak podejść do zatrudniania studentów i pracowników z zagranicy? oraz jak motywować swoich pracowników a jak postępować w przypadku zwolnień? Posiłkujemy się najlepszymi praktykami wypracowanymi przez sieć sklepów Żabka.

Zobacz film

Rola Interwencyjnych Grup Serwisowych

Franczyza się opłaca #5

Awarie sprzętu zdarzają się w każdym sklepie. Współpracujący z Żabką franczyzobiorcy nie muszą się jednak martwić o mniejsze lub większe prace serwisowe i wykonywać ich we własnym zakresie. Dedykowany serwis wspomagający, prowadzących placówki pod szyldem sieci, w rozwiązywaniu usterek działa w całej Polsce. Dodatkowo w wielu miastach funkcjonują Interwencyjne Grupy Serwisowe, które zajmują się usuwaniem awarii z zakresu chłodnictwa i gastronomii, a także wykonują drobne prace remontowe. Rozwiązywanie zgłoszeń franczyzobiorców dotyczących koniecznych napraw i funkcjonowanie grup serwisowych w Żabce przybliża film.

Zobacz film

Kontrole, urzędy, procedury #5

Odcinek 5

Własny, dobrze prosperujący sklep spożywczy to nie tylko właściwie dobrany asortyment, odpowiedni marketing i trafna lokalizacja, ale również znajomość pewnych procedur i dokumentów. W tym odcinku poruszamy właśnie tematy urzędów, procedur i dokumentacji. Na przykładzie sklepów Żabka podpowiadamy tak radzić sobie z tym aspektem własnej działalności, aby skupić się jak najmocniej na rozwoju biznesu.

Zobacz film

Chcesz dołączyć do nas?

Kontakt telefoniczny

tel. kom. 800 207 208

lub skorzystaj z formularza kontaktowego

Dołącz do nas