Żabka to sieć małych i wygodnych sklepów, każdego dnia odpowiadająca na potrzeby milionów Klientów. Przez 20 lat obecności na polskim rynku firma ugruntowała pozycję lidera segmentu modern convenience. Ideą funkcjonowania sieci jest bliskość i wygoda Klientów, którzy w ponad 5 tys. placówek mogą zrobić szybkie zakupy, skorzystać z bogatego pakietu usług czy zjeść szybką przekąskę na ciepło w kąciku gastronomicznym Żabka Café.

Żabka w liczbach

2 000 000

2 miliony klientów

2 miliony klientów odwiedza codziennie nasze sklepy. Jesteśmy blisko naszych klientów, na osiedlu, tuż za rogiem. Znamy ich potrzeby i wsłuchujemy się w nie każdego dnia. Ciepła kawa rano, możliwość nadania i odbioru przesyłki, czy inne usługi dostępne w naszej sieci to oszczędność cennego czasu – w Żabce wiele spraw można załatwić od ręki . Rozwijamy się z myślą o naszych klientach – jesteśmy nie tylko w centrach dużych miast i galeriach, ale także w mniejszych miejscowościach. Naszym celem jest być blisko.

3 500

3500 franczyzobiorców

3500 franczyzobiorców to siła naszej sieci. Każdy może skorzystać z biznesowej szansy, jaką kreuje Żabka, stając się częścią silnej marki o ugruntowanej pozycji na polskim rynku. Sieć naszych sklepów to rozbudowana i nowoczesna logistyka i skuteczne wsparcie marketingowe gwarantujące rozpoznawalność przekładającą się na przychody Franczyzobiorców. Żabka ceni przedsiębiorczość i stwarza możliwość otwarcia własnego biznesu każdemu – oferujemy kilkuetapowy system szkoleń przygotowujący do samodzielnego prowadzenia sklepu i wsparcie partnera w regionie.

5 220

5220 sklepów sieci Żabka

5220 sklepów sieci Żabka to odpowiedź na potrzeby rynku, a ściślej – naszych klientów. Ma być blisko, nowocześnie, kompleksowo i wygodnie. To wszystko gwarantuje swoim klientom Żabka. Od dogodnych godzin otwarcia poprzez dostępność szerokiej gamy produktów (w tym regionalnych), na usługach pocztowych czy Żabka Cafe kończąc. To za to nasi klienci cenią Żabkę. To właśnie dla nich otwieramy nasze kolejne sklepy i docieramy do miejsc, które dla większości sieci są nieosiągalne – jak np. stacja metra, prywatny akademik czy nadmorska plaża – Żabka jest zawsze po drodze.

1

Nr 1 w Europie Środkowo-Wschodniej

Pozycję lidera zapewnia nie tylko wielkość naszej sieci, ale przede wszystkim jakość obsługi i asortymentu, który oferujemy. Dla Żabki najważniejsze jest, aby było świeżo, wygodnie i szybko. To przewaga naszej sieci nad innymi. Ważne jest dla nas także dopasowanie do lokalnej społeczności, dlatego tak wielką wagę przywiązujemy do regionalnych, świeżych produktów, które można dostać w naszych sklepach. Siłą Żabki jest także kompleksowość – to u nas można nadać przesyłkę, puścić zakład w Lotto czy wypić ciepłą kawę rano. Jesteśmy zawsze blisko naszych klientów.  

Nasze nagrody

Unikalny i nowoczesny model biznesowy sieci Żabka zyskał uznanie organizacji branżowych i partnerów handlowych, wyrażone poprzez liczne nagrody i wyróżnienia.

Spółka Portfelowa PE Roku
Data przyznania: 2017-01-01

Spółka Żabka Polska została laureatem presiżowej nagrody Diamenty Private Equity i otrzymała tytuł Spółki Portfelowej Roku. Gala „Diamenty Private Equity” odbyła się już po raz szósty, a jej celem było uhonorowanie najlepszych inwestycji i przedsiębiorców, które w sposób szczególny przyczyniły się do rozwoju polskiej gospodarki.

Żabka - najbardziej innowacyjny koncept handlowy
Data przyznania: 2017-01-01

Sieć sklepów Żabka otrzymała tytuł “Najbardziej innowacyjnego konceptu handlowego” przyznawany przez Wiadomości Handlowe. Sieć została doceniona za pionierskie, nowoczesne rozwiązania na rynku polskim.

Market Roku – Małoformatowy sklep spożywczy
Data przyznania: 2017-01-01

Sklep Żabka przy Al. Jerozolimskich 121 z Warszawy prowadzony przez Franczyzobiorczynię Barbarę Znak został uznany za najlepszy sklep małofomatowy i otrzymał prestiżowy tytuł: Market Roku 2017. Nagroda od wielu lat przyznawana jest przez Wiadomości Handlowe.

Retailer of the Year 2016
Data przyznania: 2016-01-01

Żabka Polska została wyróżniona prestiżową nagrodą Retailer of the Year 2016 – Wybrany przez dostawców w kategorii: sklepy małego format. Tytuł przyznawany jest sieciom detalicznym i hurtowym przez ich dostawców.

Nagroda Biznesu Sportowego
Data przyznania: 2016-01-01

Olimpijska kampania marketingowa "Żabka - Mały wielki sponsor" otrzymała prestiżową Nagrodę Biznesu Sportowego za rok 2016. Nagroda promuje osoby, instytucje oraz firmy, które poprzez swoją działalność mają bezpośredni wkład w rozwój polskiego sportu.

Effie Awards
Data przyznania: 2016-01-01

Kampania reklamowa "Żabka. Mały Wielki Sklep" została nagrodzona złotą statuetką w konkursie Effie Awards. Sieć Żabka jako jedyna w kategorii retail otrzymała najwyższe, złote wyróżnienie.

Market Roku 2016
Data przyznania: 2016-01-01

Podczas IX Kongresu Hadlu i Dystrybucji 2016 w Warszawie poznaliśmy laureatów konkursu Market Roku 2016. Wyróżniono dwa nasze sklepy: Żabkę Ajentki Hanny Kraśniewskiej z Warszawy i Freshmarket Ajenta Grzegorza Bieszczada z Krakowa, które znalazły się w ścisłym gronie najlepszych placówek handlowych w Polsce.

Najbardziej innowacyjny koncept handlowy
Data przyznania: 2016-01-01

Spółka Żabka Polska otrzymała nagrodę Wiadomości Handlowych za “Najbardziej dynamiczny rozwój” oraz “Najbardziej innowacyjny koncept handlowy” w 2016 roku. Tytuł przyznało grono fachowców z branży FMCG, którzy wyróżnili Żabkę za dynamiczną ekspansję na rynku polskim oraz nowoczesne rozwiązania handlowe.