Żappka w liczbach
Najczęstsze pytania
Aplikacja żappka to możliwość zbierania punktów i wymieniania ich na atrakcyjne nagrody.
Żappka to także promocje wybrane specjalnie z myślą o Tobie i szereg produktów w świetnych cenach. Dzięki aplikacji możesz także szybko znaleźć najbliższy sklep Żabka (jeśli wyraziłeś/-aś zgodę na geolokalizację).
Żappkę można pobrać z Google Play dla systemu Android lub ze sklepu App Store dla systemu iOS.
Żappka działa na systemie Android w wersji od 6.0 oraz w systemie iOS od wersji 11.3 (od 5s).
Żappsy otrzymasz jeśli podczas zakupów kasjer zeskanuje Twój kod kreskowy z aplikacji. Pamiętaj proszę, żeby pokazać kod przed zamknięciem transakcji. Żappsy są przyznawane za zakupy o wartości od 1 zł.
Żappsy możesz otrzymać również od swoich znajomych. Wystarczy, że w zakładce „Moje żappsy” tapniesz baner „Przelej żappsy”. Pamiętaj – ty i twój znajomy musicie mieć potwierdzony numer telefonu w aplikacji.
Każda wydana pełna złotówka to 4 żappsy (np. zakupy za 3,99 zł to pełne 3 zł x 4 żappsy = 12 żappsów).
Żappsy przyznawane są także za produkty objęte promocją, poza produktami wyłączonymi, które wymienione są w FAQ, w zakładce „Produkty wyłączone z punktowania żappsami”.
Liczba żappsów znajduje się w górnej części głównego okna pod Twoim imieniem.
Zgromadzone żappsy możesz wymienić na asortyment widoczny w sekcji Kupony. Kupony stają się aktywne, gdy liczba Twoich żappsów odpowiada ich wartości. Nie ma możliwości wymiany żappsów na gotówkę.
Możesz je również wymienić na Assety dla Żabu (Żabu to dodatkowy moduł w aplikacji, umożliwiający korzystanie z gry o tej samej nazwie)
Upewnij się, że zakupione towary nie są wykluczone z przyznawania żappsów.
Pamiętaj proszę, że saldo żappsów zmienia się po zakończeniu transakcji. W przypadku braku sieci w Twoim telefonie lub w sklepie przyznanie punktów może się opóźnić.
Jeżeli po odświeżeniu widoku problem nadal występuje – skontaktuj się z nami.
Wybierz nagrodę spośród aktywnych kuponów. Możesz odebrać więcej niż jedną nagrodę przy jednej transakcji.
Potwierdź wybór naciśnij „Aktywuj”.
Podaj kasjerowi produkt z półki lub zamów jeśli jest to produkt Żabka Cafe.
Pokaż kasjerowi kod kreskowy do zeskanowania (to ten sam kod, którego używasz do zbierania żappsów).
Po odebraniu nagrody Twoje saldo zostanie pomniejszone o odpowiednią sumę żappsów.
Tak. Wejdź w aktywny kupon i skorzystaj z opcji „zwrot kuponu”, po czym potwierdź jego zwrot. Na Twoje konto wrócą żappsy o wartości zwróconego kuponu.
Pamiętaj, że posiadamy również kupony od firm partnerskich, których nie da się dezaktywować. Zwróć uwagę na opisy w kuponach.
W sporadycznych przypadkach problem ten może się pojawić, gdy występują komplikacje z połączeniem internetowym w sklepowej kasie.
Kupon na nagrodę powinien być cały czas dostępny w aplikacji z możliwością wykorzystania go podczas następnych zakupów.
Żappsy przyznawane są także za produkty objęte promocją, poza asortymentem opisanym w regulaminie w paragrafie 6 ust.5.
Lista produktów, za które żappsy nie są naliczane znajduje się w zakładce „Produkty wyłączone z punktowania żappsami” lub w paragrafie 6 ust. 5 Regulaminu Programu żappka.
Aby odblokować punktowanie żappsami niektórych artykułów z listy produktów wyłączonych, przejdź do zakładki „Produkty wyłączone z punktowania żappsami” w FAQ.
Promocje widoczne w aplikacji naliczają się automatycznie w momencie zeskanowania przez kasjera kodu kreskowego dostępnego w żappce.
Produkty wyłączone z punktowania żappsami.
Do produktów wyłączonych z punktowania żappsami należą:
- wyroby tytoniowe i akcesoria do e-papierosów
- produkty lecznicze
- preparaty do początkowego żywienia niemowląt
- rachunki
- przesyłki pocztowe
- usługi GSM (doładowania)
- karty pre-paid (doładowania np. Paysafecard)
- dowody udziału w grach hazardowych (kupony loteryjne)
- wyroby alkoholowe
Pamiętaj, że zebrane żappsy mają swój okres ważności, dlatego nie ograniczaj się w ich beztroskim wydawaniu!
Punkty zebrane w terminie od 01.11 do 31.10 danego roku rozliczeniowego, w przypadku niewykorzystania ich na nagrody do 31.12 – przepadają.
Hasło można odzyskać w ekranie powitalnym aplikacji, używając opcji „Zaloguj się”, a następnie „Odzyskiwanie hasła”.
Po podaniu adresu e-mail i naciśnięciu przycisku „Wyślij e-mail” system automatycznie wyśle link umożliwiający zresetowanie hasła.
Hasło można zmienić korzystając z opcji „Zmiana hasła” w zakładce „Ustawienia”.
Opcja zmiany danych oraz usunięcia konta znajduje się w sekcji Mój Profil.
Udzielone zgody znajdziesz w sekcji Ustawienia-> Udzielone zgody.
Regulamin aplikacji Żappka znajduje się w aplikacji w zakładce Ustawienia -> Regulaminy -> Zasady świadczenia usług.
Dostępne sposoby kontaktu z nami znajdziesz w zakładce „Kontakt”.
Połączenie z Internetem gwarantuje funkcjonowanie aplikacji w pełni.
Bez połączenia z Internetem nie będzie możliwe odebranie nagrody (chyba, że została aktywowana wcześniej). Internet nie jest natomiast wymagany, aby skanować kod kreskowy i zbierać kolejne żappsy (punkty za zakupy naliczą się po przywróceniu Internetu w telefonie).
Wszystkie ceny promocyjne zostaną naliczone. Nie będzie możliwy jedynie odbiór nagrody do momentu przywrócenia internetu.
Pamiętaj, że żappsy za Twoje zakupy także zostaną naliczone z opóźnieniem (informację o ich naliczeniu otrzymasz w momencie przywrócenia połączenia z internetem). Żappsy nie zostaną naliczone za produkty wyłączone z punktowania – listę produktów wyłączonych znajdziesz w zakładce „Produkty wyłączone z punktowania żappsami”.
Aplikacja żappka prosi o zgodę na przesyłanie powiadomień push i geolokalizacji, ponieważ zależy nam, aby informacje o personalizowanych ofertach promocyjnych oraz rekomendowanych produktach dotarły do Ciebie jak najszybciej i najprecyzyjniej. Geolokalizacja natomiast jest niezbędna do poprawnego funkcjonowania mapy sklepów w twojej okolicy.
Numer telefonu jest często wymagany przez aplikacje, które instalujesz na swoim urządzeniu. Postanowiliśmy dostosować Żappkę do sytuacji rynkowej i wprowadzić ten wymóg. Jest kilka powodów:
- Personalizacja: Dzięki numerowi telefonu firma może lepiej zrozumieć potrzeby i preferencje klienta, co pozwala na dostarczanie spersonalizowanych ofert.
- Funkcjonalności: Czy wiesz, że numer telefonu jest niezbędny, by korzystać z takich funkcjonalności Żappki jak: Żabka Nano, subskrypcje czy Żappka Pay?
- Komunikacja: Numer telefonu umożliwia firmie szybką i bezpośrednią komunikację z klientem. Może to obejmować powiadomienia o zmianach w usługach, informacje o promocjach czy przypomnienia dotyczące żappsów.
- Bezpieczeństwo: Numer telefonu może być używany jako dodatkowy sposób weryfikacji tożsamości klienta. Może to być szczególnie przydatne w przypadku problemów z kontem.
- Rozwój: Jako, że cały czas rozwijamy aplikacji, korzystanie z nowych obszarów Żappki będzie od teraz uzależnione od podania i potwierdzenia numeru, ponieważ jest to najbardziej transparentny sposób identyfikacji użytkownika.
Niestety nie ma możliwości potwierdzenia numeru. Czas aby tego dokonać upłynął w dniu 29 lutego 2024.
W okresie wypowiedzenia nie masz możliwości zbierania żappsów.
Aby móc dalej korzystać z aplikacji, usuń obecne konto. Następnie załóż nowe. Pamiętaj, musisz potwierdzić numer telefonu.
Niestety opcja przelewania żappsów została zablokowana. Jedyną opcją wykorzystania żappsów jest aktywacja kuponów dostępnych w aplikacji i odbiór nagród w sklepie.
Twoje konto zostanie usunięte z programu.
Subskrypcja zostanie wyłączona zgodnie z okresem rozliczeniowym. Środki nie będą pobierane z Twojego konta.
Formularz kontaktowy
Masz pytania dotyczące
aplikacji Żappka?
Formularz kontaktowy to prosty i szybki sposób na skontaktowanie się z nami. Możesz zadać pytanie, zgłosić problem lub złożyć sugestię, wypełniając prosty formularz.
Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe i pomożemy rozwiązać wszelkie wątpliwości. Nie wahaj się skontaktować się z nami już dziś!
Jesteśmy dostępni także pod nr: +48 61 856 37 00
od poniedziałku do niedzieli, w godz. 7:00 – 23:00