Biuro Prasowe

„Fala nowych smaków” tylko w Żabce „Fala nowych smaków” tylko w Żabce
Informacje prasoweProdukty i akcje promocyjne

„Fala nowych smaków” tylko w Żabce

Żabka nieustannie poszerza swój asortyment napojów, proponując klientom oryginalne smaki, często dostępne jedynie w jej sklepach. W 2023 roku w sieci sprzedano ponad 720 mln sztuk napojów, z czego aż 60 mln sztuk to produkty dostępne tylko w Żabce. Tego lata także nie zwalnia tempa i rusza z akcją „Fala nowych smaków”, w której klienci znajdą oryginalne napoje znanych marek i całkiem nowe produkty w promocyjnych cenach. Akcję wspierać będzie szeroko zakrojona kampania telewizyjna i digitalowa.

Czytaj więcej„Fala nowych smaków” tylko w Żabce
Żabka promuje szeroki pakiet usług dostępnych w sklepach – rusza kampania „Załatw to w Żabce” Żabka promuje szeroki pakiet usług dostępnych w sklepach – rusza kampania „Załatw to w Żabce”
Informacje prasowe

Żabka promuje szeroki pakiet usług dostępnych w sklepach – rusza kampania „Załatw to w Żabce”

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów i dbając o ich wygodę, Żabka oferuje im szeroki pakiet usług. W ponad 10 tys. sklepów sieci można nie tylko zapłacić rachunki, kupić i zarejestrować starter GSM, wpłacić lub wypłacić pieniądze, nadać i odebrać przesyłkę, ale także m.in. oddać buty do szybkiego, profesjonalnego czyszczenia i wysłać do naprawy swój smartfon. Aby przybliżyć klientom dostępne usługi, sieć rozpoczęła 5 czerwca br. kampanię „Załatw to w Żabce”. Będzie ona prowadzona m.in. w telewizji, radiu, internecie oraz w sklepach i w aplikacji Żappka.

Czytaj więcejŻabka promuje szeroki pakiet usług dostępnych w sklepach – rusza kampania „Załatw to w Żabce”

Żabka Nano w USA? Yes, we can! Żabka w gronie światowych liderów na konferencji NRF 2023 Retail’s Big Show w Nowym Jorku

Przeczytaj więcej na Żabka Group
Niepowtarzalne smaki lodów dostępne tylko w „Lodziarni znanych marek” Żabki Niepowtarzalne smaki lodów dostępne tylko w „Lodziarni znanych marek” Żabki
Informacje prasowe

Niepowtarzalne smaki lodów dostępne tylko w „Lodziarni znanych marek” Żabki

Żabka nieustannie poszerza swoją ofertę lodów, udostępniając klientom coraz bogatszy asortyment kształtów, rozmiarów, kolorów i smaków. W zeszłym roku sieć w ciągu trwającej 1,5 miesiąca akcji promocyjnej sprzedała aż 6 mln szt. lodów na wyłączność. W tym roku oferta Żabki jest jeszcze szersza niż w latach ubiegłych. W akcji promocyjnej „Lodziarnia znanych marek” znajdziemy blisko 30 rodzajów markowych lodów, których nie kupimy nigdzie indziej. Miłośnicy mrożonych smakołyków liczyć mogą także na specjalne promocje.

Czytaj więcejNiepowtarzalne smaki lodów dostępne tylko w „Lodziarni znanych marek” Żabki
Żabka i Prosto podbijają polskie ulice w kampanii „Weź to na gorąco!”. Pierwsza współpraca owocuje nową streetwearową kolekcją ubrań Żabka i Prosto podbijają polskie ulice w kampanii „Weź to na gorąco!”. Pierwsza współpraca owocuje nową streetwearową kolekcją ubrań
Informacje prasowe

Żabka i Prosto podbijają polskie ulice w kampanii „Weź to na gorąco!”. Pierwsza współpraca owocuje nową streetwearową kolekcją ubrań

Światy street foodu i streetwearu niespodziewanie zderzyły się w kampanii „Weź to na gorąco!”, promującej ofertę PROSTO z PIECA. Niecodzienna kooperacja marek Żabka i Prosto doprowadziła do stworzenia nowych oryginalnych wzorów ubrań, inspirowanych systemem znaków tworzących przestrzeń miejską.

Czytaj więcejŻabka i Prosto podbijają polskie ulice w kampanii „Weź to na gorąco!”. Pierwsza współpraca owocuje nową streetwearową kolekcją ubrań
Grupa Żabka na 2. miejscu w rankingu Top 100 Global Most Loved Workplaces 2024 Grupa Żabka na 2. miejscu w rankingu Top 100 Global Most Loved Workplaces 2024
Informacje prasoweZ życia firmy

Grupa Żabka na 2. miejscu w rankingu Top 100 Global Most Loved Workplaces 2024

Grupa Żabka znalazła się na 2. miejscu rankingu Top 100 Global Most Loved Workplaces 2024. Ranking został opublikowany przez amerykański tygodnik Newsweek i gromadzi 100 najbardziej lubianych miejsc pracy na świecie. Zestawienie zostało przygotowane przy współpracy z Best Practice Institute (BPI), firmą zajmującą się rozwojem przywództwa i badaniami porównawczymi.

Czytaj więcejGrupa Żabka na 2. miejscu w rankingu Top 100 Global Most Loved Workplaces 2024
Żabka rozgrzewa Polskę kampanią „Weź to na gorąco!” Żabka rozgrzewa Polskę kampanią „Weź to na gorąco!”
Informacje prasoweProdukty i akcje promocyjne

Żabka rozgrzewa Polskę kampanią „Weź to na gorąco!”

Na miłośników szybkiego i smacznego jedzenia poza domem czeka prawdziwa rewolucja. 22 maja br. Żabka ruszyła z kampanią „Weź to na gorąco!”, której jednym z kluczowych założeń jest zaprezentowanie szerokiej oferty przekąsek na gorąco PROSTO z PIECA, potocznie nazywanej street foodem. Kampania obejmuje czołowe stacje telewizyjne i radiowe, kina, nośniki w przestrzeni publicznej – OOH oraz DOOH, a także internet.

Czytaj więcejŻabka rozgrzewa Polskę kampanią „Weź to na gorąco!”
Przewiń w górę

Kontakt dla mediów

Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.