Biuro Prasowe

Zakupy w Żabce Nano? #NANOrmalne, czyli jeszcze lepsze niż zwyczajne Zakupy w Żabce Nano? #NANOrmalne, czyli jeszcze lepsze niż zwyczajne
Informacje prasoweŻabka Nano

Zakupy w Żabce Nano? #NANOrmalne, czyli jeszcze lepsze niż zwyczajne

Żabka Nano wystartowała z nową kampanią digitalową pod hasłem #NANOrmalnie. Jej celem jest edukowanie nowych i powracających klientów, jak działa format, a także zachęcanie do zakupów oraz korzystania ze spersonalizowanych promocji, które można znaleźć w strefie NANO w aplikacji mobilnej Żappka.

Czytaj więcejZakupy w Żabce Nano? #NANOrmalne, czyli jeszcze lepsze niż zwyczajne
Żabka pomaga dzieciom i młodzieży rozwijać talenty i pasje Żabka pomaga dzieciom i młodzieży rozwijać talenty i pasje
Informacje prasowe

Żabka pomaga dzieciom i młodzieży rozwijać talenty i pasje

Już po raz 13. Żabka przyznała stypendia najbardziej utalentowanym dzieciom franczyzobiorców, pracowników i współpracowników. Każdy z laureatów Programu Stypendialnego „Żabka z pasją” otrzyma roczne wsparcie finansowe w wysokości 10 000 zł na rozwój swoich zainteresowań i pasji: sportowych, artystycznych lub naukowych.

Czytaj więcejŻabka pomaga dzieciom i młodzieży rozwijać talenty i pasje
„Głodny Tradycji?”. Oferta wielkanocna już dostępna w Żabce! „Głodny Tradycji?”. Oferta wielkanocna już dostępna w Żabce!
Informacje prasoweProdukty i akcje promocyjne

„Głodny Tradycji?”. Oferta wielkanocna już dostępna w Żabce!

Wielkanoc zbliża się wielkimi krokami, co widać również na sklepowych półkach w placówkach sieci Żabka. Wielbiciele sezonowych przysmaków będą mogli skorzystać z oferty „Głodny Tradycji?”. W jej ramach dostępne będą m.in. nowości marek własnych: Tomcio Paluch – nowa Kanapka Trójkąt Wielkanocna, limitowana edycja popularnej przekąski na ciepło z asortymentu Żabka Café, czyli Hot Dog MAX z kiełbasą jałowcową oraz żurek z boczkiem i białą kiełbasą Szamamm. Klienci mogą również liczyć na atrakcyjne zniżki oferowane przez sieć w ramach akcji „Żabkobranie” i „Wiosenna eksplozja promocji”.

Czytaj więcej„Głodny Tradycji?”. Oferta wielkanocna już dostępna w Żabce!
Kupony rabatowe na produkty #PROSTOzPIECA i Żabka Café Kupony rabatowe na produkty #PROSTOzPIECA i Żabka Café
Informacje prasowe

Kupony rabatowe na produkty #PROSTOzPIECA i Żabka Café

Żabka przygotowała nie lada niespodziankę dla klientów korzystających z ofert Żabka Café i #PROSTOzPIECA. Klienci, którzy w wybranym sklepie sieci kupią dowolny produkt z tych ofert, otrzymają ulotkę z aż 12 kuponami rabatowymi „Mniam kupony!”, które będą mogli wykorzystywać przy kolejnych zakupach. Dzięki nim, np. hot dog, będzie dostępny za 4 zł, a drugie stripsy z kurczaka lub churrosy do małej kawy będą kosztowały tylko 1 zł. Prócz kuponów w wersji tradycyjnej dostępne są także kupony w aplikacji Żappka. Oferta obowiązuje w sklepach całej sieci do 26 marca br. lub do wyczerpania zapasów.

Czytaj więcejKupony rabatowe na produkty #PROSTOzPIECA i Żabka Café
Z Żabką i Digital Care dasz drugie życie swojemu smartfonowi Z Żabką i Digital Care dasz drugie życie swojemu smartfonowi
Usługi w ŻabceInformacje prasowe

Z Żabką i Digital Care dasz drugie życie swojemu smartfonowi

Dbając o wygodę swoich klientów, Żabka rozszerza pakiet oferowanych usług. Od 13 marca br. klienci sieci mają możliwość szybkiej naprawy smartfona i wynajęcia na jej czas telefonu zastępczego. Usługę, oferowaną we współpracy z firmą Digital Care, można zamówić przez dedykowaną stronę internetową digitalcare.zabka.pl i nadać smartfon przesyłką kurierską w jednym z 10 tys. sklepów sieci. W ten sposób Żabka jeszcze bardziej pomaga klientom uwolnić ich czas i promuje proekologiczne zachowania – zamiast wyrzucić zepsuty telefon, warto go naprawić.

Czytaj więcejZ Żabką i Digital Care dasz drugie życie swojemu smartfonowi
Kobieca siła franczyzy. Ponad 65% prowadzących sklepy Żabka stanowią panie Kobieca siła franczyzy. Ponad 65% prowadzących sklepy Żabka stanowią panie
Informacje prasoweFranczyza

Kobieca siła franczyzy. Ponad 65% prowadzących sklepy Żabka stanowią panie

Dzień Kobiet, przypadający 8 marca, to kolejna okazja, do zaznaczenia roli kobiet w rozwoju polskiej przedsiębiorczości. W sieci Żabka aż 65 proc. z ponad 8800 franczyzobiorców stanowią właśnie panie. Niezależnie od pochodzenia, wykształcenia czy wieku wszystkie z sukcesem prowadzą swoje lokalne biznesy pod zielonym szyldem. Są nie tylko przedsiębiorczyniami, ale również potrafią połączyć wiele ról pozazawodowych z pasją i życiem rodzinnym. W tym wielopłaszczyznowym rozwoju na co dzień mogą liczyć na wsparcie Żabki.

Czytaj więcejKobieca siła franczyzy. Ponad 65% prowadzących sklepy Żabka stanowią panie
Przewiń w górę

Kontakt dla mediów

Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.