Żabka w trasie! Pierwszy food truck sieci na letnich wydarzeniach
Żabka w nowatorski sposób dociera do klientów, pojawiając się na letnich festiwalach, koncertach, wydarzeniach sportowych czy piknikach rodzinnych. Pierwszy zielony food truck i sześć mobilnych sklepów towarzyszy wielu wydarzeniom w…
Biuro Prasowe
Zacznij dzień z Żabką i spróbuj nowej oferty śniadaniowej na ciepło!
Żabka przygotowała pyszną i zaskakującą ofertę śniadaniową. W nowym, szerokim asortymencie można spróbować m.in.: gorących tostów z szynką i ciągnącym się serem gouda, sycącego panini z jajecznicą czy bagietki w stylu włoskim, również w wersji na ciepło.
Zmiany wewnętrzne w strukturze Żabki – Adam Manikowski CEO jednostki biznesowej Żabka Polska
Od 1 czerwca 2025 roku Adam Manikowski objął funkcję Chief Executive Officer (CEO) jednostki biznesowej Żabka Polska.
Już 10 000 franczyzobiorców prowadzi swój mały biznes pod szyldem Żabki
Aż 10 000 franczyzobiorców prowadzi dziś sklepy pod szyldem Żabki. To znaczące osiągnięcie potwierdza skuteczność modelu franczyzowego Żabki i jego rolę jako jednego z najważniejszych narzędzi wspierających rozwój przedsiębiorczości w Polsce.
Komunikat ws. fałszywej aplikacji
Informujemy, że „Żabka Kasyno” to fałszywa aplikacja, niepowiązana w żaden sposób z Grupą Żabka. Niezwłocznie po otrzymaniu sygnału, zgłosiliśmy treści promujące aplikację do administratorów platform społecznościowych, analizujemy także możliwe kroki prawne, w tym zgłoszenie do prokuratury oraz CERT.
Żabka wypuszcza wakacyjną kolekcję! Limitowana seria ubrań z kultowym logo z lat 90.
Żabka już czuje wakacyjny nastrój i prezentuje limitowaną kolekcję ubrań z kultowym logo z 1998 roku: t-shirt, torbę, czapkę z daszkiem oraz dwa rodzaje spodenek – idealne na plażę, grilla czy wypad nad jezioro.
#DobrzeMieć Żabkę! – nowa kampania promująca własny biznes w sieci Żabka
Żabka wystartowała z kampanią #DobrzeMieć Żabkę!, która w autentyczny i angażujący sposób promuje ofertę franczyzową sieci. Jej bohaterami są przedsiębiorcy, którzy dzielą się swoimi historiami i opowiadają, co zyskali, decydując się na własny biznes pod zielonym szyldem. Dodatkowo kandydaci, którzy w maju i czerwcu otworzą sklep Żabka, mogą zyskać aż 10 000 zł netto na start biznesu.
Kontakt dla mediów
-
Zadzwoń do nas
+48 514 877 509 -
Napisz do nas
biuro.prasowe@zabka.pl
Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.