Biuro Prasowe

Żabka i Prosto podbijają polskie ulice w kampanii „Weź to na gorąco!”. Pierwsza współpraca owocuje nową streetwearową kolekcją ubrań Żabka i Prosto podbijają polskie ulice w kampanii „Weź to na gorąco!”. Pierwsza współpraca owocuje nową streetwearową kolekcją ubrań
Informacje prasowe

Żabka i Prosto podbijają polskie ulice w kampanii „Weź to na gorąco!”. Pierwsza współpraca owocuje nową streetwearową kolekcją ubrań

Światy street foodu i streetwearu niespodziewanie zderzyły się w kampanii „Weź to na gorąco!”, promującej ofertę PROSTO z PIECA. Niecodzienna kooperacja marek Żabka i Prosto doprowadziła do stworzenia nowych oryginalnych wzorów ubrań, inspirowanych systemem znaków tworzących przestrzeń miejską.

Czytaj więcejŻabka i Prosto podbijają polskie ulice w kampanii „Weź to na gorąco!”. Pierwsza współpraca owocuje nową streetwearową kolekcją ubrań
Grupa Żabka na 2. miejscu w rankingu Top 100 Global Most Loved Workplaces 2024 Grupa Żabka na 2. miejscu w rankingu Top 100 Global Most Loved Workplaces 2024
Informacje prasoweZ życia firmy

Grupa Żabka na 2. miejscu w rankingu Top 100 Global Most Loved Workplaces 2024

Grupa Żabka znalazła się na 2. miejscu rankingu Top 100 Global Most Loved Workplaces 2024. Ranking został opublikowany przez amerykański tygodnik Newsweek i gromadzi 100 najbardziej lubianych miejsc pracy na świecie. Zestawienie zostało przygotowane przy współpracy z Best Practice Institute (BPI), firmą zajmującą się rozwojem przywództwa i badaniami porównawczymi.

Czytaj więcejGrupa Żabka na 2. miejscu w rankingu Top 100 Global Most Loved Workplaces 2024
Żabka rozgrzewa Polskę kampanią „Weź to na gorąco!” Żabka rozgrzewa Polskę kampanią „Weź to na gorąco!”
Informacje prasoweProdukty i akcje promocyjne

Żabka rozgrzewa Polskę kampanią „Weź to na gorąco!”

Na miłośników szybkiego i smacznego jedzenia poza domem czeka prawdziwa rewolucja. 22 maja br. Żabka ruszyła z kampanią „Weź to na gorąco!”, której jednym z kluczowych założeń jest zaprezentowanie szerokiej oferty przekąsek na gorąco PROSTO z PIECA, potocznie nazywanej street foodem. Kampania obejmuje czołowe stacje telewizyjne i radiowe, kina, nośniki w przestrzeni publicznej – OOH oraz DOOH, a także internet.

Czytaj więcejŻabka rozgrzewa Polskę kampanią „Weź to na gorąco!”
Żabka nagrodzona za dynamiczny rozwój sieci franczyzowej i sukcesy w handlu tradycyjnym Żabka nagrodzona za dynamiczny rozwój sieci franczyzowej i sukcesy w handlu tradycyjnym
Informacje prasoweRozwój sieciRozwój biznesu

Żabka nagrodzona za dynamiczny rozwój sieci franczyzowej i sukcesy w handlu tradycyjnym

Żabka nagrodzona za dynamiczny rozwój sieci franczyzowej i sukcesy w handlu tradycyjnym Żabka Polska jest właścicielem najszybciej rozwijającej się sieci sklepów typu convenience w Polsce i jednym z najbardziej dynamicznych formatów na świecie. Obecnie sieć liczy ponad 10 tysięcy placówek, prowadzonych przez ok. 9 tys. franczyzobiorców, a ponad 17 milionów konsumentów mieszka nie dalej niż […]

Czytaj więcejŻabka nagrodzona za dynamiczny rozwój sieci franczyzowej i sukcesy w handlu tradycyjnym
Brain food w Żabce – lepsza pamięć i koncentracja z „Porcją DobreGO!” Brain food w Żabce – lepsza pamięć i koncentracja z „Porcją DobreGO!”
Informacje prasowe

Brain food w Żabce – lepsza pamięć i koncentracja z „Porcją DobreGO!”

Egzaminy, wystąpienia publiczne, praca koncepcyjna. Wydarzenia, od wyników których w dużej mierze zależy przyszłość i uczniów, i osób pracujących. Powtarzając ostatnie partie materiałów czy próbując stworzyć świetne projekty, warto pamiętać również o właściwym odżywianiu. W poprawie koncentracji, zwiększeniu zdolności poznawczych mózgu, wspomoże poniższy dekalog opracowany przy współpracy z dietetykiem.

Czytaj więcejBrain food w Żabce – lepsza pamięć i koncentracja z „Porcją DobreGO!”
Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2023 rok Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2023 rok
Informacje prasoweOdpowiedzialna organizacja

Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2023 rok

Działania Grupy Żabka mają istotny wpływ na rozwój polskiej gospodarki. Z opublikowanego Raportu Odpowiedzialności „Wygodnie i odpowiedzialnie” wynika, że całkowita kwota wartości dodanej, wytworzonej przez Grupę i współpracujących z nią franczyzobiorców, wyniosła aż 9,1 mld zł, czyli o 30% więcej niż w 2022 r. Raport jest opublikowany już po raz szósty i podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności (ESG) Grupy Żabka za rok 2023.

Czytaj więcejGrupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2023 rok
Przewiń w górę

Kontakt dla mediów

Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.