Żabka świętuje otwarcie 12 000. sklepu w Polsce
Żabka świętuje kolejny kamień milowy w historii swojego rozwoju, którym jest otwarcie 12 000. sklepu w Polsce. Placówka została uruchomiona 27 października 2025 r. w Krakowie przy ul. Grzegórzeckiej 20A.…
Biuro Prasowe
Żabka przeznacza 2 mln złotych na testy diagnostyczne realizowane przez Warsaw Genomics
Żabka przeznacza 2 mln złotych na testy diagnostyczne realizowane przez Warsaw Genomics
Zarząd spółki Żabka Polska podjął decyzję o przeznaczeniu 2 mln zł na zakup testów w kierunku SARS-CoV-2, które wykona Warsaw Genomics, warszawskie laboratorium specjalizujące w diagnostyce genetycznej. Sieć dołącza w ten sposób do Koalicji firm, dzięki którym polskie szpitale i placówki medyczne mogą bezpłatnie zlecić testy na obecność koronawirusa.
Żabka: odpowiedzialne zakupy to nasza wspólna sprawa
Żabka: odpowiedzialne zakupy to nasza wspólna sprawa
Żabka wykorzystuje w komunikacji nowoczesne kanały, takie jak YouTube, dla jak najlepszego dotarcia do klientów sklepów z zaleceniami dotyczącymi odpowiedzialnych zakupów. Tym razem opublikowała filmik, w którym aktorzy, na co dzień występujący w spotach reklamowych największej sieci convenience w Polsce, zwracają uwagę na znaczenie bezpiecznych zakupów podczas zagrożenia epidemiologicznego. Porady jak dokonywać bezpiecznych zakupów pojawią się również w aplikacji żappka, która ma obecnie ponad 2,8 mln użytkowników.
Żabka przekaże 4,5 mln złotych na walkę z koronawirusem
Żabka przekaże 4,5 mln złotych na walkę z koronawirusem
Zarząd firmy Żabka Polska podjął decyzję o przekazaniu 4,5 mln złotych na działania związane z zagrożeniem epidemiologicznym. Firma zwróciła się w oficjalnym liście do Premiera w tej sprawie i zadeklarowała pełne wsparcie w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa wszystkim Polakom.
Żabka dziękuje franczyzobiorcom, pracownikom sklepów oraz centrów logistycznych i przekazuje 4 500 000 zł na walkę z koronawirusem
Żabka dziękuje franczyzobiorcom, pracownikom sklepów oraz centrów logistycznych i przekazuje 4 500 000 zł na walkę z koronawirusem
Dziękujemy naszym franczyzobiorcom, pracownikom sklepów i centrów logistycznych za ich pracę w obecnych, pełnych wyzwań warunkach. Niezależnie od zmian, które wdrażamy dla zapewnienia bezpieczeństwa klientów i pracowników to dzięki Waszemu zaangażowaniu Polacy mają niezakłóconą możliwość dokonywania codziennych zakupów.
Żappka wśród najlepszych aplikacji w Polsce
Żappka wśród najlepszych aplikacji w Polsce
12 marca br. podczas Mobile Trends Conference w Krakowie aplikacja żappka została wyróżniona dwiema nagrodami w prestiżowym konkursie Mobile Trends Awards 2019. Żappka zwyciężyła w kategorii commerce za szczegółowe dopracowanie aplikacji i idealne dotarcie do potrzeb klientów, a także otrzymała trzecie miejsce wśród najlepszych aplikacji w Polsce za doskonale przeprowadzone rozpoznanie potrzeb konsumenta oraz estetyczną, wygodną i profesjonalnie przygotowaną aplikację mobilną. Mobile Trends Awards to najważniejsze wyróżnienie dla firm wykorzystujących w swoich działaniach technologie mobilne, nazywane Oscarem branży mobilnej w Polsce.
Nowość w Żabce: hot dog bez mięsa
Nowość w Żabce: hot dog bez mięsa
Jedna z najpopularniejszych przekąsek na ciepło wśród Polaków – hot dog, sprzedawany w sklepach Żabka średnio co 2 sekundy, jest już dostępny w wersji bez mięsa. Nowy hot dog na bazie składników roślinnych jest smaczną, pożywną przekąską dla klientów ograniczających spożycie mięsa. Hot dog powstał z połączenia m.in. białka grochu, białka ziemniaczanego i oleju rzepakowego, serwowany w standardowych i znanych konsumentom bułkach i z dodatkiem wybranych sosów.
Kontakt dla mediów
-
Zadzwoń do nas
+48 514 877 509 -
Napisz do nas
biuro.prasowe@zabka.pl
Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.
