Przez jeden dzień poczuj się w Żabce jak w restauracji.
Aromatyczna pizza w stylu neapolitańskim, kremowy makaron penne z kurczakiem, chrupiące stripsy ze złocistymi frytkami, a może orzeźwiająca lemoniada cytrynowa lub kawa i coś słodkiego? To tylko niektóre z pyszności,…
Biuro Prasowe
Lodziarnia pełna marek dostępna tuż za rogiem. Żabka zaprasza na lody
Na patyku, w kubeczku, rożku lub tubce, a może w formie kanapki? Śmietankowe, owocowe, w czekoladzie, czy jednak sorbet? Gdy za oknem robi się coraz cieplej, lody to deser, który wybieramy najczęściej. Pełna znanych i lubianych marek, które zaskakują bogactwem smaków, jest lodziarnia tuż za rogiem. W Żabce można znaleźć wyjątkowe produkty znanych marek, takich jak: Milka, Magnum, Wedel, Tymbark czy Smarties.
Żabka Polska awansowała do pierwszej trzydziestki Listy 500 największych firm w Polsce
Spółka Żabka Polska, właściciel największej w Polsce sieci sklepów typu convenience, zajęła 29. miejsce w prestiżowym rankingu przygotowanym przez redakcję dziennika „Rzeczpospolita” – Lista 500 największych polskich przedsiębiorstw. Dzięki znacznemu wzrostowi sprzedaży netto firma odnotowała awans aż o 23 pozycje w stosunku do ubiegłego roku, co czyni ją wiceliderem awansu w pierwszej setce zestawienia.
Masz ochotę na cheesburgera? Od teraz dostaniesz go w bezpiecznym opakowaniu w Żabce!
Sieć Żabka poszerzyła portfolio szybkich przekąsek marki własnej o pozycję dla wielbicieli burgerów. Od 20 maja br. w strefie Żabka Café na klientów czekają wyśmienite cheeseburgery – klasyczny i jalapeño. Cheeseburger dostępny w Żabce wyróżnia się na tle rynkowej konkurencji m.in. wysoką jakością oraz bezpiecznym opakowaniem, które minimalizuje kontakt osoby trzeciej z produktem. Dostępny jest w cenie 4,99 zł za szt.
Oświadczenie Żabka Polska
Dwa miesiące temu jako społeczeństwo zostaliśmy skonfrontowani ze wspólnym, nieznanym dotąd zagrożeniem. Społeczność sieci Żabka od pierwszych dni bardzo intensywnie angażuje się w walkę z wirusem oraz jego ekonomicznymi i społecznymi konsekwencjami: od licznych przypadków wsparcia udzielonego przez poszczególnych franczyzobiorców, po przekazanie 4,5 mln złotych na urządzenia diagnostyczne dla szpitali. W odpowiedzi na zapytanie Ministerstwa Zdrowia, w ciągu kilkunastu godzin oddaliśmy do dyspozycji resortu najwyższej klasy ekspertów i zaawansowane narzędzia technologiczne dla wsparcia działań w zakresie analizy dostępnych zasobów medycznych oraz możliwości logistycznych wobec scenariuszy rozwoju epidemii.
Żabka partnerem Europejskiego Kongresu Gospodarczego
W związku epidemią koronawirusa tegoroczny Europejski Kongres Gospodarczy, który odbywa się w dniach 18-22 maja, przybrał formę spotkania online, w czasie którego poprzez wykorzystanie możliwości technologicznych uczestnicy dyskutują na odległość na tematy dotyczące gospodarki, handlu i przemysłu w obliczu zachodzących obecnie zmian. Żabka Polska jest partnerem tego jednego z najważniejszych wydarzeń gospodarczych w Europie Centralnej, a w debatach Kongresu udział biorą Tomasz Suchański, Prezes Żabka Polska oraz Tomasz Blicharski, Wiceprezes Zarządu Żabka Polska ds. Finansowych i Rozwoju.
Żabka przekazała szpitalowi w Gorzowie Wielkopolskim tomograf wart 3 mln zł.
Nowoczesny kontenerowy tomograf komputerowy o wartości niemal 3 mln zł został przekazany Wielospecjalistycznemu Szpitalowi Wojewódzkiemu w Gorzowie Wielkopolskim. Sprzęt ufundowała sieć sklepów Żabka. Tomograf będzie wykorzystywany do badań pacjentów z koronawirusem. Zakup tomografu jest efektem współpracy firmy z Ministerstwem Zdrowia – na początku marca sieć Żabka oddała do dyspozycji resortu zdrowia 4,5 mln zł. Środki są przeznaczane na wskazane przez resort potrzeby służb medycznych walczących z koronawirusem. Zakup tomografu dla gorzowskiego szpitala jest właśnie jednym ze wskazań ministerstwa.
Kontakt dla mediów
-
Zadzwoń do nas
+48 514 877 509 -
Napisz do nas
biuro.prasowe@zabka.pl
Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.