Zarówno Klienci, jak i wszystkie osoby, które chciały wesprzeć tegoroczną zbiórkę pieniędzy na rzecz WOŚP, mogły przekazywać swoje datki w sklepach sieci Żabka, przez cały tydzień poprzedzający Wielki Finał akcji. Zbiórka trwała od 8 do 14 stycznia.

Do puszek Fundacji WOŚP ustawionych w naszych sklepach trafiały zarówno drobne kwoty z wydawanej reszty, jak i banknoty o wysokich nominałach. Każdy, nawet mały datek naszych Klientów sprawił, że również w tym roku mogliśmy przekazać na konto Fundacji tak pokaźną sumę – mówi Anna Jarzębowska, Kierownik Działu Public Relations w firmie Żabka Polska. – Firma wspólnie z Orkiestrą gra już od 19 lat. Przez ten czas liczba naszych sklepów osiągnęła ponad 4900 punktów, dzięki czemu wszyscy, którzy chcieli wesprzeć WOŚP mogli to zrobić podczas codziennych, wygodnych zakupów. Dziękujemy za hojność naszym Klientom, jak i za zaangażowanie w akcję wszystkim pracownikom oraz Franczyzobiorcom Żabki, bez których nie byłoby możliwe tak efektywne przeprowadzenie zbiórki – dodaje.

Oprócz zbiórki pieniędzy prowadzonej w sklepach sieci w całej Polsce, Firma Żabka Polska wsparła także Wolontariuszy kwestujących w Poznaniu. Do sztabów WOŚP w stolicy Wielkopolski trafiły specjalnie przygotowane kupony. Ochotnicy zbierający datki do puszek podczas Wielkiego Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy mogli napić się ciepłej kawy, herbaty i gorącej czekolady w sklepach Żabka i Freshmarket za 1 grosz.

650 tys. złotych zebranych w sklepach sieci wesprze realizację celu tegorocznej zbiórki WOŚP, którym jest doposażenie oddziałów neonatologicznych w całej Polsce. Wszystkie datki sfinansują zakup specjalistycznego sprzętu medycznego ratującego zdrowie i życie noworodków, celem wyrównania ich szans w leczeniu. 

Pobierz notkę prasową
Poprzedni
Następny