30 sierpnia to Dzień Doceniania Franczyzy
Franczyzobiorcy są jednym z filarów polskiej gospodarki – sektor MŚP odpowiada za 45% PKB i blisko 68% wszystkich zatrudnionych w sektorze przedsiębiorstw. Właśnie dlatego Żabka, lider rynku convenience w Polsce…
Biuro Prasowe
Śniadania w Żabce stały się hitem! Ponad milion sprzedanych porcji
Żabka wprowadziła do oferty śniadania na ciepło – i od razu przypadły one do gustu klientom. W ciągu pierwszego miesiąca sięgnęli po nie ponad milion razy. To dowód, że Polacy chętnie wybierają szybkie, pożywne i dostępne na każdym rogu posiłki.
Nowy program Żabki: „Aktywni 50+” – bo doświadczenie to Twoja przewaga
Wiek to atut, a nie przeszkoda. Osoby po 50. roku życia wnoszą na rynek pracy nie tylko cenne doświadczenie, ale też zaangażowanie, odpowiedzialność i życiową mądrość – wartości, które stanowią solidny fundament do rozpoczęcia nowego etapu kariery lub uruchomienia własnego biznesu. Z myślą o tej właśnie grupie powstał program „Aktywni 50+” – projekt edukacyjny Żabki realizowany w ramach platformy StudiumPrzedsiebiorczosci.pl. Jego celem jest inspirowanie, wzmacnianie i wspieranie osób po pięćdziesiątce w ich zawodowej i przedsiębiorczej drodze.
Porcja DobreGO! na lato – lekkie i smaczne wybory z rabatem 50%
Latem, gdy pojawiają się świeże owoce i warzywa, zmieniają się nasze nawyki żywieniowe. Coraz chętniej sięgamy po lekkie i świeże dania, które nie tylko sycą, ale i wspierają dobre samopoczucie przez cały dzień. Sieć Żabka rozumie te sezonowe potrzeby swoich klientów i oferuje szeroki wybór letnich posiłków, które są szybkie, wygodne, a przy tym wartościowe i świetnie zbilansowane. Dodatkowo, od połowy lipca do końca roku, trwa specjalna promocja na produkty marek własnych Żabki – drugi produkt już 50% taniej!
Historyczny neon „Małgosia” znów świeci na Żoliborzu
Po latach nieobecności, jeden z najbardziej charakterystycznych symboli warszawskiego Żoliborza znów rozświetla plac Wilsona. Neon „Małgosia”, który przez lata zdobił sklep w przyziemiu kamienicy przy ul. Toeplitza 2, wrócił na swoje pierwotne miejsce dzięki zaangażowaniu zespołu Żabki, franczyzobiorcy Krzysztofa Liegmanna – prowadzącego dziś w tym lokalu sklep pod zielonym szyldem, artysty Marka Maciejczyka, Andrzeja Rzepnikowskiego ze studia Neon Styl oraz pracowników Archiwum Ośrodka KARTA i przedstawicieli Warszawskiej Spółdzielni Mieszkaniowej – Żoliborz Centralny.
Żabka w trasie! Pierwszy food truck sieci na letnich wydarzeniach
Żabka w nowatorski sposób dociera do klientów, pojawiając się na letnich festiwalach, koncertach, wydarzeniach sportowych czy piknikach rodzinnych. Pierwszy zielony food truck i sześć mobilnych sklepów towarzyszy wielu wydarzeniom w całej Polsce.
Umiejętności, które mają moc – wsparcie dla młodych z ambicjami i planem na sukces
15 lipca obchodzimy Światowy Dzień Umiejętności Młodzieży – moment, w którym ONZ przypomina nam, jak ważne jest przygotowanie młodych ludzi do życia zawodowego. To nie tylko nauka zawodu, ale też rozwój kompetencji, które pozwalają myśleć kreatywnie, działać odważnie i podejmować własne inicjatywy. Jest to szczególnie ważne w obliczu globalnych przemian społecznych i technologicznych. Wspieranie przedsiębiorczych postaw to ważna część misji Żabki, która poprzez edukację, szkolenia i rozwój narzędzi aktywnie pomaga w zdobywaniu nowych kompetencji zawodowych.
Kontakt dla mediów
-
Zadzwoń do nas
+48 514 877 509 -
Napisz do nas
biuro.prasowe@zabka.pl
Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.