Żabka i TOPR wspólnie działają dla bezpieczeństwa w górach

Żabka przedłużyła na kolejny rok współpracę z Tatrzańskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym. Przekazane przez firmę środki finansowe pomogą w przeprowadzaniu akcji i wypraw ratunkowych, a także szkoleń. Ratownicy TOPR-u będą także dzielić się wiedzą na temat właściwego zachowania w górach w ramach realizowanych przez firmę projektów CSR. Jednocześnie Żabka i TOPR wspólnie apelują o rozwagę i zachowanie bezpieczeństwa w czasie górskich wędrówek, popularnych zwłaszcza w okresie wakacyjnym. Żabka jest oficjalnym partnerem TOPR od 2019 r.

Dowiedz się wiecej

Krzysztof Hołowczyc w nowej reklamie Żabki

Sieć Żabka we współpracy z Tyskie Browary Książęce przygotowała dla swoich klientów promocję, w ramach której od 29 lipca do 4 sierpnia piwo Tyskie 0,0% przy zakupie 2 szt. dostępne jest w atrakcyjnej cenie 2,99 zł/szt. Akcji towarzyszy spot reklamowy, którego bohaterem jest ambasador kampanii „Przejdźmy na TY od Zera” - Krzysztof Hołowczyc. Jeden z najbardziej utytułowanych polskich kierowców rajdowych to kolejna znana postać, która wystąpiła w reklamach sieci Żabka.

Dowiedz się wiecej

Ponad 1 mln cheeseburgerów sprzedanych w miesiąc

Sieć sklepów Żabka nieustannie rozbudowuje ofertę przekąsek serwowanych na ciepło w strefie Żabka Café. W maju br. w sklepach pojawiła się nowość – cheeseburger w dwóch wariantach, klasycznym i jalapeño, który szybko podbił serca klientów. W ponad miesiąc od wprowadzenia na rynek w całej sieci sprzedano go ponad milion razy. Rekordową sprzedaż tysiąca sztuk w miesiąc odnotowano w Żabce w Iławie.

Dowiedz się wiecej

3 mln zł przekazane 16 szpitalom zakaźnym

Ponad 248 tys. użytkowników aplikacji żappka włączyło się w zainaugurowaną na początku kwietnia br. przez sieć Żabka akcję wspierania w walce z pandemią 16 regionalnych szpitali zakaźnych. Przekazane przez nich miliony żappsów, po przeliczeniu na złotówki i podwojeniu przez firmę Żabka Polska, pozwoliły na zebranie 3 mln zł. Rekordową liczbę kilkudziesięciu tysięcy żappsów przekazała klientka z Plewisk w woj. wielkopolskim. Inicjatywa cieszyła się popularnością wśród użytkowników aplikacji żappka, niezależnie od grupy wiekowej.

Dowiedz się wiecej

Żabka z ofertą świeżych dań marki Le’Frog

Sieć sklepów Żabka debiutuje z nową marką własną świeżych dań gotowych premium, przygotowywanych przez kucharzy według oryginalnych przepisów. Produkty marki Le’Frog odpowiadają na potrzeby klientów poszukujących lekkich i różnorodnych posiłków najwyższej jakości, przyrządzanych ze świeżych składników. Klienci mają do wyboru dania lunchowe, sałatki, przekąski śniadaniowe i desery z krótkim terminem przydatności do spożycia. Marka Le’Frog dostępna jest już w 22 sklepach Żabka w Warszawie.

Dowiedz się wiecej

Żabka z certyfikatami TÜV NORD

Obecna sytuacja pandemii może wzbudzać wśród konsumentów i klientów sklepów niepokój, dlatego niezwykle ważne jest zachowanie jak najwyższych standardów w produkcji żywności i ich opakowań oraz w dystrybucji i funkcjonowaniu placówek handlowych. Ma tego świadomość Żabka Polska, która od kilku lat rozwija Zintegrowany System Zarządzania. W ostatnich tygodniach firma utrzymała posiadane cztery certyfikaty: ISO 22000:2005, który potwierdza zapewnienie bezpieczeństwa żywności, ISO 14001:2015, będący gwarancją troski o środowisko naturalne, ISO 45001:2018, obejmujący system zarządzania BHP oraz ISO 50001:2018, dotyczący efektywnego zarządzania energią. Audyt przeprowadziła międzynarodowa firma certyfikująca TÜV NORD.

Dowiedz się wiecej

Kontakt dla mediów

Kontakt telefoniczny

tel. kom. +48 514 877 509

Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.