Żabka rusza z kampanią promująca przejazdy FREENOW
Żabka stawia na rozwój ekosystemu usług dostępnych w swojej aplikacji i rusza z kampanią promującą możliwość zamawiania przejazdów FREENOW bezpośrednio z jej poziomu. Aktywność obejmuje działania digitalowe, w tym spot…
Biuro Prasowe
Żabka uruchomiła centrum logistyczne w Kątach Wrocławskich!
W odpowiedzi na dynamiczny rozwój sieci 24 kwietnia br. Żabka oficjalnie otworzyła nowoczesne centrum logistyczne w Kątach Wrocławskich. W pierwszej fazie funkcjonowania obiekt będzie obsługiwał ok. 1,5 tys. sklepów w rejonie Wrocławia. Powierzchnia magazynu to aż 35 tys. m kw., z potencjałem do ekspansji o kolejne 6,5 tys. m kw. Docelowo w nowym centrum logistycznym zostanie zapewnionych ok. 600 miejsc pracy.
Europejski Dzień Śniadania: kawa z Żabki idealnym uzupełnieniemporannego posiłku
24 kwietnia obchodzimy Europejski Dzień Śniadania. To, jak przekonują eksperci, najważniejszy posiłek dnia. Z badań wynika, że w Polsce prawie 2/3 osób pracujących poza domem spożywa go w pracy, a tylko prawie 30% z nas je śniadanie przed wyjściem z domu . Nieodłączną jego częścią jest kawa. To właśnie ten aromatyczny, gorący napój jest jednym z najpopularniejszych produktów z oferty gastronomicznej Żabki – tylko w 2024 r. sieć sprzedała 39 mln kubków kawy! Firma dba o jej wysoką jakość, bezpieczeństwo oraz identyczny, pyszny smak w każdej z ponad 11 000 placówek. Kawa w Żabce to 100% Arabica. Doskonały aromat zawdzięcza odpowiedniemu sposobowi palenia, które odbywa się we Włoszech, w najstarszej w Europie profesjonalnej palarni Julius Meinl.
„Bezpieczny Start” – program dla przyszłych franczyzobiorców Żabki
Program „Bezpieczny Start”, prowadzony przez Żabkę od sierpnia ubiegłego roku, wspiera osoby chcące rozpocząć własną działalność. Do końca 2024 roku 57 uczestników otworzyło sklepy franczyzowe, a w tym roku kolejnych 25 osób zdecydowało się na podjęcie współpracy z siecią po ukończeniu programu. To pokazuje, że odpowiednie wsparcie i przygotowanie do zmiany zawodowej pomaga w rozwoju i niweluje potencjalne obawy przed założeniem swojej firmy. Sieć kontynuuje tę inicjatywę, dając szansę na praktyczne przygotowanie do roli franczyzobiorcy oraz pomagając bezpiecznie wejść w świat biznesu.
Żabka wskrzesza dawne logo. Premiera inspirowanej latami 90. limitowanej kolekcji ubrań i gadżetów
Dla najmłodszych pokoleń Żabka istnieje od zawsze – urodzeni po 1998 roku, kiedy sieć powstała, nie znają świata bez niej. Teraz marka reaktywuje poprzednie kultowe logo i wprowadza limitowaną kolekcję ubrań i gadżetów, w skład której wchodzą bluzy, koszulki, bandany i breloki. Zestawów nie będzie można kupić – 150 z nich można zdobyć tylko w internetowym konkursie. Za stworzenie kolekcji odpowiada Justyna Tasak, projektantka, graficzka i malarka, która od lat współpracuje z topowymi markami modowymi. Jej celem było połączenie nostalgii z nowoczesnymi trendami mody.
Pysznie i zdrowo jak w domu. Żabka stawia na jakość dań gotowych
Popularność gotowych dań rośnie wraz ze zmieniającymi się trendami konsumenckimi. Naprzeciw tym potrzebom wychodzi Żabka, oferując unikalne i innowacyjne produkty pod swoimi markami własnymi takimi jak Szamamm. Potwierdzają to wyniki sprzedaży – co miesiąc klienci sieci kupują około 4 milionów dań obiadowych. Jednocześnie Żabka aktywnie wspiera rozwój zdrowego żywienia, czego przykładem jest program „Porcja DobreGO!”.
Kobiety, które biorą sprawy w swoje ręce – jak Żabka wspiera przedsiębiorcze liderki
Założenie własnej firmy? Dla wielu kobiet brzmi to jak duże wyzwanie. A jednak są takie, które przełamują bariery i realizują swoje marzenia o niezależności. Właśnie takie historie pisze Żabka – sieć, w której aż 65% franczyzobiorców to kobiety. Maria z Polski, Klara z Uzbekistanu, Katerina z Ukrainy – każda z nich pochodzi z innego miejsca, ale łączy je jedno: dzięki wsparciu, jakie oferuje Żabka, rozwinęły własny biznes i dziś inspirują kolejne kobiety do działania. Jak wyglądała ich droga do sukcesu?
Kontakt dla mediów
-
Zadzwoń do nas
+48 514 877 509 -
Napisz do nas
biuro.prasowe@zabka.pl
Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.