Żabka Polska rozwija się w sposób zrównoważony i odpowiedzialny. Jesteśmy świadomi naszych zobowiązań wobec środowiska naturalnego, pracowników i franczyzobiorców oraz społeczności, w ramach których funkcjonują nasze sklepy.
Jako wiodąca sieć sklepów spożywczych, działająca w segmencie convenience, Żabka dba o wygodne i szybkie zaspokojenie codziennych potrzeb swoich klientów. Chcemy, by nasze sklepy były dobrymi sąsiadami milionów Polaków. Istotną rolę w budowaniu bliskich, sąsiedzkich relacji odgrywają Franczyzobiorcy. Dlatego to oni często bezpośrednio uczestniczą w projektach społecznych Żabki.
Obszary strategii CSR Żabka Polska
DORZUĆ SIĘ DO WIRTUALNEJ SKARBONKI WOŚP
Żabka ponownie zagra z WOŚP! Tym razem zbiórkę na rzecz oddziałów laryngologii, otolaryngologii i diagnostyki głowy wspieramy poprzez zbiórkę datków do puszek ustawionych w każdym sklepie Żabka w dniach od 23 grudnia 2020r. aż do Wielkiego Finału, czyli 31 stycznia 2021 r.! Dodatkowo dajemy Wam możliwość wpłacania datków na konto Fundacji WOŚP poprzez płatności on-line. Kliknij poniżej i dorzuć do e-skarbonki dowolną kwotę!
Gramy razem do końca świata i o jeden dzień dłużej!
Raport Społecznej Odpowiedzialności biznesu Żabka Polska sp. z o. o. za rok 2019
W Żabce realizację strategicznych priorytetów łączymy ze społeczną odpowiedzialnością biznesu. Odpowiedzialny rozwój oznacza dla nas z jednej strony minimalizowanie wpływu na środowisko naturalne, nade wszystko jednak prowadzenie działalności w sposób etyczny, z poszanowaniem prawa i drugiego człowieka.
Raport „Blisko i odpowiedzialnie” kompleksowo podsumowuje nasze działania w obszarze CSR w 2019 roku. Raportując dane dotyczące naszego wpływu na środowisko naturalne, naszej odpowiedzialności społecznej oraz naszego ładu korporacyjnego realizujemy jedną z naszych głównych wartości, jaką jest otwartość i związana z nią transparentność. Raport przygotowany został wg uznanego na świecie standardu raportowania GRI.
Żabka w dobie pandemii COVID-19 – Raport podjętych działań w pierwszej połowie 2020r.
Nasza odpowiedzialność za lokalne społeczności, a także za franczyzobiorców, pracowników i współpracowników, w sposób szczególny realizowana była w roku 2020. W marcu wszyscy stanęliśmy w obliczu kryzysu wywołanego pandemią koronawirusa Sars-Cov-2. Reakcja Żabki była błyskawiczna. Przez wiele tygodni epidemii zrobiliśmy wiele, by naszym klientom oraz franczyzobiorcom i pracownikom ułatwić codzienne funkcjonowanie i dać poczucie bezpieczeństwa. Nasze działania w obliczu pandemii opisaliśmy w publikacji: „Odpowiedzialnie i bezpiecznie – Żabka blisko ludzi w dobie pandemii 2020”.
Zapraszamy do lektury!