Żabka Polska Partnerem Strategicznym 23. edycji Targów Franczyzy w Warszawie
Sieć Żabka zorganizowała w tym roku loterię i konkurs dla franczyzobiorców „Poleć kandydata i poleć na wakacje” powiązaną z obchodami 25-lecia istnienia. W ten sposób w ramach jubileuszu dodatkowo podziękowała współpracującym z nią przedsiębiorcom za ich zaangażowanie we wspólny rozwój sieci. Loteria cieszyła się dużym zainteresowaniem wśród franczyzobiorców prowadzących sklepy pod jej szyldem. Zwyciężyło w niej 36 franczyzobiorców, którzy otrzymali bony wakacyjne – łączna pula nagród przekroczyła 300 tys. zł.
Aktualności
Edukujemy także w wakacje!
12 lipca br. w godz. 12:00-14:30 Żabka Polska, we współpracy z inQUBE przy Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, zorganizuje w siedzibie Uniwersyteckiego Inkubatora Przedsiębiorczości (ul. Wielka 67) kolejne szkolenie. Tym razem tematem spotkania będzie “Efektywna komunikacja – dlaczego nie zawsze przekonujemy skutecznie”, które poprowadzi trenerka Żabki – Katarzyna Hoffman. Na zakończenie wszyscy uczestnicy otrzymają certyfikat.
Świętujemy Małopolski Dzień Uczenia się 2023
7 czerwca obchodzimy Małopolski Dzień Uczenia się 2023 jako Partner Małopolskiego Partnerstwa na rzecz Kształcenia Ustawicznego. Obecny rok został ustanowiony przez Komisję Europejską “Europejskim Rokiem Umiejętności” i z tej okazji tegoroczna edycja MDU odbędzie się pod hasłem: „Odkryj moc umiejętności!”
Żabka – Marką Godną Zaufania
Żabka otrzymała kolejne ważne wyróżnienie, tym razem w kategorii “Siła kobiet” w ramach badania Marki Godnej Zaufania 2023. Plebiscyt zorganizowany został już po raz ósmy przez “My Company Polska”. W ogólnopolskim głosowaniu, poświęconym najlepszych markom, produktom i usługom godnym zaufania, przeprowadzonym przez Kantar Polska, wzięli udział czytelnicy Magazynu i polscy przedsiębiorcy.
Żabka nagrodzona za Najlepszy Koncept Franczyzowy
Jury przyznało sieci nagrody w kategoriach: Mały Format, Najbardziej Innowacyjny Koncept oraz Najlepszy Koncept Franczyzowy.
Żabka na czele „TOP 30 sieci franczyzowych”
Przy opracowaniu rankingu brana była pod uwagę liczba sklepów działających pod daną marką franczyzową, jak również szczegóły oferty skierowanej do kandydatów na franczyzobiorców. O zajęciu czołowego miejsca w rankingu zadecydowała rosnąca liczba placówek – w 2022 r. sieć uruchomiła niemal 1100 nowych sklepów zarówno w aglomeracjach miejskich, jak i w niewielkich miejscowościach oraz na terenach wiejskich. Liczba funkcjonujących w Polsce punktów pod zielonym szyldem przekroczyła w ubiegłym roku – 9000. Doceniona została również oferta franczyzowa Żabki, w tym szerokie wsparcie, jakie od samego początku sieć proponuje współpracującym z nią przedsiębiorcom, m.in. w formie gotowego do powadzenia sklepu, a także możliwość dynamicznego rozwoju franczyzobiorców również w aspekcie finansowym.
Jak Żabka edukuje przedsiębiorców?
We wtorek 29 listopada o godz. 10:30 odbył się webinar „Edukacja fundamentem rozwoju osób prowadzących własny biznes”.