Mierzymy wysoko i mamy ambicję, aby żappka, która liczy już ponad 2,8 mln użytkowników, była jedną z najbardziej przyjaznych i rozpowszechnionych aplikacji w Polsce. Ważne jest dla nas zaangażowanie użytkowników, którzy widzą w naszej aplikacji wartość i niemal 1,4 mln korzysta z niej aktywnie. Cały czas wzbogacamy nasze zasoby ekspertów m.in. z nowych technologii czy data science, którzy we współpracy z naszymi partnerami technologicznymi m.in. firmą Synerise oraz Future Mind tworzą wyjątkowe rozwiązania mobilne na skalę światową. Nagrody Mobile Trends Awards, którymi w tym roku została wyróżniona żappka, a przypomnę, że w ubiegłym roku również została nagrodzona nasza aplikacja dla franczyzobiorców frappka, to dowód na to, że jesteśmy jedną z najbardziej innowacyjnych firm retailowych na rynku  – mówi Tomasz Blicharski wiceprezes zarządu ds. finansowych i rozwoju, odpowiedzialny za transformację cyfrową firmy Żabka Polska.

Żappka została doceniona nie tylko w Polsce, ale również na arenie międzynarodowej. Aplikacja była prezentowana wśród największych targach technologicznych NRF w Nowym Jorku. Aplikacja była pokazywana w ramach organizowanego przez Microsoft Reactor Innovation & ROI Hack Event i był to jedyny polski akcent wśród wąskiego grona prezentowanych projektów z całego świata.

Wspólnie z całym zespołem, pracującym nad rozwojem aplikacji żappka z wielką satysfakcją przyjęliśmy informację o przyznanej nam nagrodzie Mobile Trends Awards. Jesteśmy niezwykle dumni, że stworzona przez nas aplikacja cieszy się nie tylko popularnością i zainteresowaniem naszych klientów, ale także jest doceniana i nagradzana przez ekspertów. Stworzyliśmy ją z myślą o tym, by zakupy w sklepach Żabka były jeszcze wygodniejsze, a klienci mieli dostęp do naszej oferty wszędzie, gdzie tylko tego zapragną. Nagroda jest dla nas dodatkowym impulsem do dalszego rozwoju i budowania na rynku unikatowych rozwiązań mobilnych w retailu – dodaje Michał Opacki, Digital Customer Experience Director odpowiedzialny za rozwój aplikacji żappka w firmie Żabka Polska.

Żabka Polska jest w trakcie transformacji cyfrowej, na którą składa się wdrażanie szeregu rozwiązań technologicznych wykorzystywanych w obszarze zarządzania sklepami, ich asortymentem, BIG DATA, sztucznej inteligencji, jak również aplikacji mobilnych – dla franczyzobiorców (frappka) i konsumentów. Żappka, nad której dalszym rozwojem pracuje dedykowany, interdyscyplinarny zespół specjalistów, stanowi jeden z kluczowych kanałów komunikacji i interakcji z klientami, w której przekaz jest indywidualnie dostosowywany do użytkowników. W aplikacji znajdą oni m.in. personalizowane promocje i oferty oraz program lojalnościowy.

Nasz konkurs od lat wyróżnia najlepszych w swoich dziedzinach. Dokładamy starań, by jak najdokładniej rozpatrywać napływające zgłoszenia, weryfikować je i krytycznie oceniać poszczególne projekty. Mobile Trends Awards jest wyznacznikiem jakości, już sama nominacja to ogromne wyróżnienie dla firm wykorzystujących technologię mobile. Cieszymy się, że Żabka Polska dołączyła do elity nagrodzonych, ze swoją aplikacją mobilną żappka – mówi Robert Rachwał przewodniczący kapituły Mobile Trends Awards.

Konkurs Mobile Trends Awards, odbywający się od 2011 roku, nagradza wyróżniające się na rynku rozwiązania mobilne, charakteryzujące się m.in. innowacyjnością i dostosowaniem do potrzeb użytkowników. Nominowani są wyłaniani na podstawie przesłanych zgłoszeń, rozpatrzonych przez jury składającego się z ekspertów od lat związanych z branżą mobile. Nagrody przyznano w 10 kategoriach.

Statuetki zostały wręczone na uroczystej Gali Mobile Trends Awards, która odbyła się 12 marca 2020 roku w Starej Zajezdni w Krakowie.

Pobierz notkę prasową
Poprzedni
Następny