Koncentrujemy się na potrzebach naszych franczyzobiorców i korzystając z nowoczesnych technologii wprowadzamy nowe narzędzia, upraszczające codzienne prowadzenie biznesu. Aplikacja wprowadza również nową, wyższą jakość w zarządzaniu sklepem. Franczyzobiorcy będą na bieżąco otrzymywać informacje z kasy, dzięki czemu łatwiej analizować dane sprzedażowe czy weryfikować poziom zatowarowania. W kolejnych miesiącach planujemy rozwój tego narzędzia o moduł grywalizacji, motywujący franczyzobiorców oraz sprzedawców do zaangażowania w aktywną sprzedaż  – mówi Adam Manikowski, Wiceprezes Zarządu Żabka Polska. – Na etapie testów aplikacja została pozytywnie oceniona przez 90% badanych użytkowników. Najwięcej punktów otrzymały intuicyjność, czytelność oraz zawartość merytoryczna narzędzia – dodaje.

Aplikacja umożliwia ciągłą kontrolę tego, co aktualnie dzieje się w sklepie, gdyż raport ze sprzedaży i informacje dotyczące przychodów jest dostępny online. Franczyzobiorcy otrzymują także powiadomienia o zalogowaniu kas w sklepie, dzięki czemu wiedzą, czy otwarcie nastąpiło o właściwej godzinie. Każdy franczyzobiorca może również skorzystać z dedykowanych raportów tylko dla swojego sklepu. Może np. sprawdzić TOP 30 najlepiej rotujących produktów, dzięki czemu ma możliwość jeszcze lepszego planowania sprzedaży.

Dzięki aplikacji mam możliwość monitorowania wielu czynników, które składają się na mój sukces jako franczyzobiorcy. Mam możliwość weryfikacji m.in. sprzedaży, zwrotów zatwierdzonych przez moich pracowników, anulowanych dokumentów sprzedaży, pełnych raportów i symulacji, aż po sprzedaż konkretnych kategorii produktów itp. Gdziekolwiek jestem, dzięki aplikacji mam pełen nadzór nad tym, co jest ważne dla mojej firmy – komentuje Rafał Nieckarz, franczyzobiorca sklepu Żabka w Warszawie.

Żabka od wielu lat konsekwentnie transformuje swoją działalność na wielu polach, żeby w efekcie działać sprawniej i udostępniać franczyzobiorcom narzędzia do efektywnego zarządzania sklepem. Żabka w tym działaniu opiera się na doświadczeniach franczyzobiorców, którzy biorą udział w kluczowych dla firmy projektach i dzielą się swoim doświadczeniem. 

–Wspólnie podczas warsztatów wypracowaliśmy z naszymi franczyzobiorcami optymalny zakres ich potrzeb, aby dopasować do tego najnowsze rozwiązania technologiczne. Zależało nam przede wszystkim na użytecznym narzędziu, które realnie pomoże w zarządzaniu sklepem, a z drugiej strony będzie mogło być cały czas rozwijane. Aplikacja umożliwia dostęp do informacji ze sprzedaży w czasie rzeczywistym, a na tym etapie projektu było dla franczyzobiorców kluczowe – dodaje Tomasz Blicharski, Wiceprezes ds. Finansowych i Rozwoju.

Pobierz notkę prasową
Poprzedni
Następny