– Jak pokazują badania, co trzecia firma w Polsce zakładana jest przez kobiety. Tendencję obserwujemy także w naszej sieci, gdzie zdecydowana większość Franczyzobiorców to panie. Franczyzobiorczynie  prowadzące sklepy Żabka cechuje rzetelność, wielozadaniowość, sumienność i pracowitość. Dlatego tak cenimy sobie współpracę z nimi– podkreśla Michał Klincewicz, Dyrektor Rozwoju i Wsparcia Franczyzobiorców w sieci sklepów Żabka.

Franczyzobiorczynie Żabki w prowadzeniu sklepu cenią przede wszystkim możliwość zarządzania własnym czasem oraz podjęcia pracy w handlu bez względu na wykształcenie czy doświadczenie zawodowe. Ważne jest dla nich także codzienne wsparcie partnera ds. sprzedaży  –Lubię być sobie szefem. Lubię sama zarządzać swoim czasem.Myślę, że jestem przykładem dla pracowników jak można godzić życie prywatne z życiem zawodowym – mówi Alina Kaźmierczak, Franczyzobiorczyni prowadząca sklep Żabka od 5 lat. – Rutynowa praca na etacie daje poczucie stabilizacji, ale otwieranie czegoś nowego daje motywację i chęć do pracy, a przede wszystkim zadowolenie, że coś się udało, że stworzyliśmy coś nowego – dodaje.

Więcej na temat współpracy z siecią Żabka: https://franczyza.zabka.pl

Zapraszamy do obejrzenia filmu

Pobierz notkę prasową
Poprzedni
Następny