Powrót

8 marca obchodzony jest Światowy Dzień Kobiet. To szczególnie ważne święto dla sieci sklepów Żabka, w niemal 70% prowadzonych przez kobiety. Sieć docenia kompetencje Franczyzobiorczyń, ich rzetelność, sumienność, przedsiębiorczość i wyczucie estetyki oferując im możliwość rozwoju w ramach własnego biznesu i systematycznie inwestując w kompetencje sprzedażowe.

- Jak pokazują badania, co trzecia firma w Polsce zakładana jest przez kobiety. Tendencję obserwujemy także w naszej sieci, gdzie zdecydowana większość Franczyzobiorców to panie. Franczyzobiorczynie  prowadzące sklepy Żabka cechuje rzetelność, wielozadaniowość, sumienność i pracowitość. Dlatego tak cenimy sobie współpracę z nimi– podkreśla Michał Klincewicz, Dyrektor Rozwoju i Wsparcia Franczyzobiorców w sieci sklepów Żabka.

Franczyzobiorczynie Żabki w prowadzeniu sklepu cenią przede wszystkim możliwość zarządzania własnym czasem oraz podjęcia pracy w handlu bez względu na wykształcenie czy doświadczenie zawodowe. Ważne jest dla nich także codzienne wsparcie partnera ds. sprzedaży  -Lubię być sobie szefem. Lubię sama zarządzać swoim czasem.Myślę, że jestem przykładem dla pracowników jak można godzić życie prywatne z życiem zawodowym – mówi Alina Kaźmierczak, Franczyzobiorczyni prowadząca sklep Żabka od 5 lat. – Rutynowa praca na etacie daje poczucie stabilizacji, ale otwieranie czegoś nowego daje motywację i chęć do pracy, a przede wszystkim zadowolenie, że coś się udało, że stworzyliśmy coś nowego – dodaje.

Więcej na temat współpracy z siecią Żabka: https://franczyza.zabka.pl

Zapraszamy do obejrzenia filmu


Pobierz notkę prasową