Innowacyjność to kluczowy element rozwoju Żabki – aż 10 proc. całej organizacji jest zaangażowane w proces digitalizacji. Sieć inwestuje między innymi w nowe kanały komunikacji z franczyzobiorcami oraz narzędzia pozwalające im na jeszcze sprawniejsze i efektywniejsze zarządzanie sklepami. Nowe możliwości w tym zakresie daje franczyzobiorcom nowa aplikacja Cyberstore. To narzędzie na miarę trzeciej dekady XXI wieku, będące odpowiedzią na współczesne wyzwania nowoczesnych przedsiębiorców.  Dzięki niemu franczyzobiorcy, będą mogli efektywnie kontrolować najważniejsze procesy dziejące się w ich sklepach za pomocą aplikacji na urządzenia mobilne oraz w wersji webowej, dostępnej na komputery i tablety.  

Cyberstore pozwala franczyzobiorcom zarządzać swoimi sklepami w łatwy i wygodny sposób. W aplikacji znajdzie się 6 kategorii funkcji, które franczyzobiorcy wskazali jako najpotrzebniejsze. Obecnie są to: Raporty, Magazyn, Zarządzanie sklepem, Informator, a wkrótce także Personel oraz Finanse i rozliczenia. Dzięki nowemu narzędziu franczyzobiorcy będą mogli szybko sprawdzić niemal każdy aspekt swojej działalności. Zoptymalizowane raporty pozwolą na jeszcze lepszą kontrolę wyników finansowych sklepu, a spersonalizowana komunikacja pozwoli być zawsze na bieżąco. Cyberstore ma wiele przydatnych funkcji takich jak: Powiadomienia, przypominające o najważniejszych dla franczyzobiorców  informacjach, Terminarz, w którym znajdą się nadchodzące kluczowe wydarzenia czy Profil, zawierający podstawowe informacje dotyczące wybranego sklepu i franczyzobiorcy.

W poprzedniej edycji konkursu „Złote Innowacje FMCG & Retail” Żabka Polska została laureatem w kategorii Aplikacja B2C za aplikację mobilną żappka, z której dziś korzysta już 3,5 mln użytkowników.

Pobierz notkę prasową
Poprzedni
Następny