Sklep sezonowy Żabki – dodatkowa szansa na rozwój dla aktywnych franczyzobiorców
Prowadzenie sklepu sezonowego to propozycja kierowana do najbardziej zaangażowanych franczyzobiorców sieci Żabka, którzy chcą rozwijać swój biznes latem w popularnych miejscowościach turystycznych nad morzem, jeziorem czy w górach. To dodatkowa…
Biuro Prasowe
Żabka stawia na rozwój i naukę przedsiębiorczości
Żabka została Partnerem Strategicznym Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości. Firma od lat wspiera rozwój przedsiębiorczości w Polsce, realizując szereg inicjatyw edukacyjnych skierowanych do swoich pracowników, ich dzieci, a także współpracujących z siecią franczyzobiorców oraz ich zespołów. W Tygodniu Przedsiębiorczości ogólnopolska sieć sklepów franczyzowych również aktywnie angażuje się w działania. Przedstawiciele sieci będą obecni na licznych wydarzeniach online, jak i ze stoiskami informacyjno-rekrutacyjnymi w kilku regionach, podczas których będzie można pozyskać bliższe informacje na temat korzyści wynikających ze współpracy z siecią.
Rogal z Wielkopolski – słodki wypiek dostępny w sklepach Żabka w całym kraju
Wykonany z ciasta półfrancuskiego, z nadzieniem z białego maku, polany lukrem i posypany kruszonymi orzechami rogal, to wielkopolski symbol obchodów Narodowego Święta Niepodległości. Tego dnia w Poznaniu sprzedaje się ich ponad milion sztuk! W tym roku Żabka, która od blisko 25 lat jest nierozerwalnie związana z Poznaniem, oferuje rogale swoim klientom niemal w całym kraju. Słodki przysmak dostępny jest w ponad 7600 wybranych sklepach sieci w cenie 9,99 zł/szt.
Foodtech Lab – nowy program akceleracyjny Grupy Żabka
Innowacyjne produkty spożywcze, alternatywne źródła białka, czy rozwiązania wspierające recykling i wielokrotne użycie. To tylko niektóre z obszarów programu akceleracyjnego Foodtech Lab, który Grupa Żabka uruchomiła 18 października. Projekt skierowany jest do startupów z całej Europy, a najbardziej innowacyjne firmy będą mogły zrealizować pilotażowe wdrożenia swoich rozwiązań w ramach ekosystemu Grupy Żabka.
Żabka członkiem Małopolskiego Partnerstwa na rzecz Kształcenia Ustawicznego
Żabka Polska przystąpiła do Małopolskiego Partnerstwa na rzecz Kształcenia Ustawicznego (MPKU), którego celem jest popularyzacja idei uczenia się przez całe życie oraz wspólne działanie na rzecz rozwoju edukacyjnego i zawodowego Małopolan w każdym wieku. Dołączając do Partnerstwa, Żabka, jako doświadczona, działająca od ponad 20 lat firma, lider rynku modern covenience, chce inspirować, dzielić się wiedzą i kompetencjami, a także wymieniać się doświadczeniami oraz dobrymi praktykami. Dzięki przyjętemu modelowi biznesowemu i formatowi franczyzy, Żabka od lat wspiera rozwój przedsiębiorczości w Polsce. Firma realizuje też szereg inicjatyw edukacyjnych skierowanych do swoich pracowników, ich dzieci czy współpracujących z siecią franczyzobiorców oraz ich zespołów.
20. edycja Targów Franczyza z partnerstwem strategicznym Żabki
Targi Franczyza to spotkanie przedstawicieli kilkuset firm franczyzowych z tysiącami osób zainteresowanych tym modelem biznesowym. Żabka Polska została Partnerem Strategicznym 20. edycji wydarzenia. Firma przygotowała specjalną ofertę dla uczestników Targów, którzy rozpoczną z nią biznes do końca br. Tegoroczna odsłona targów odbywa się w dniach 20-22 października w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.
Żabka z 500 autami hybrydowymi Toyoty
Żabka kontynuuje działania mające na celu ochronę środowiska i zmniejszenie swojego śladu węglowego. W trosce o komfort użytkowników, mieszkańców miast oraz planety, we współpracy z liderem rynku motoryzacyjnego w Polsce – Toyotą – zasila swoją flotę pracowniczą 500 autami hybrydowymi Toyota Yaris Cross. Pierwsze egzemplarze są już użytkowane przez Żabkę, a kolejne dołączą do jej floty do końca 2022 roku. Pojazdy dostarcza Toyota Bońkowscy, wiodący dealer Toyoty w Wielkopolsce i doświadczony partner w budowie niskoemisyjnych flot samochodowych. Za zarządzanie flotą odpowiedzialny jest NFM Nivette Fleet Management, jeden z liderów branży wynajmu aut w Polsce.
Kontakt dla mediów
-
Zadzwoń do nas
+48 514 877 509 -
Napisz do nas
biuro.prasowe@zabka.pl
Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.