Biuro Prasowe

Żabka rusza z nową kampanią informacyjno-wizerunkową „Masz to jak… w Żabce!” z okazji 25-lecia sieci Żabka rusza z nową kampanią informacyjno-wizerunkową „Masz to jak… w Żabce!” z okazji 25-lecia sieci

Żabka rusza z nową kampanią informacyjno-wizerunkową „Masz to jak… w Żabce!” z okazji 25-lecia sieci

W październiku 2023 r. Żabka obchodzi 25-lecie obecności na rynku. Z tej okazji przygotowała specjalną kampanię informacyjno-wizerunkową poświęconą franczyzie pt. „Masz to jak… w Żabce!”. W komunikacji wykorzystane zostały zróżnicowane kanały, w tym tradycyjne nośniki reklamowe, podcasty i media społecznościowe.

Czytaj więcejŻabka rusza z nową kampanią informacyjno-wizerunkową „Masz to jak… w Żabce!” z okazji 25-lecia sieci
Marka Żabka obchodzi swoje 25-lecie Marka Żabka obchodzi swoje 25-lecie

Marka Żabka obchodzi swoje 25-lecie

25 lat temu w Swarzędzu pod Poznaniem powstał pierwszy sklep pod marką Żabka. W ciągu ćwierć wieku niewielka sieć sklepów zmieniła się w Grupę Żabka, która notuje rocznie ponad miliard wizyt klientów. Wartość sprzedaży realizowanej przez Grupę przekroczy w 2023 roku 20 miliardów złotych.

Czytaj więcejMarka Żabka obchodzi swoje 25-lecie
Sklepy Żabka z nowoczesnym dostępem do internetu – największe na świecie wdrożenie technologii Cisco SD-WAN Sklepy Żabka z nowoczesnym dostępem do internetu – największe na świecie wdrożenie technologii Cisco SD-WAN

Sklepy Żabka z nowoczesnym dostępem do internetu – największe na świecie wdrożenie technologii Cisco SD-WAN

Sklepy Żabka, zlokalizowane na terenie niemal całego kraju, korzystały dotychczas z sieci VPN, która umożliwiała przyłączenie maksymalnie 10 tys. placówek. Ten limit zostałby osiągnięty jeszcze w tym roku. W kulminacyjnym momencie sklepy korzystały z usług 300 różnych dostawców Internetu, którzy oferowali różną jakość i technologię łącza. Żabka, lider rozwoju technologicznego wśród sieci handlowych w Polsce, wspólnie z partnerami wdrożenie na świecie na jednej platformie technologicznej, umożliwiające dalszy dynamiczny rozwój Żabki.

Czytaj więcejSklepy Żabka z nowoczesnym dostępem do internetu – największe na świecie wdrożenie technologii Cisco SD-WAN
Film o „Dobrym Stażu w Żabce” nagrodzony w konkursie Festiwalu Filmów Odpowiedzialnych „17 Celów” Film o „Dobrym Stażu w Żabce” nagrodzony w konkursie Festiwalu Filmów Odpowiedzialnych „17 Celów”

Film o „Dobrym Stażu w Żabce” nagrodzony w konkursie Festiwalu Filmów Odpowiedzialnych „17 Celów”

Brązową Tarczę na Festiwalu Filmów Odpowiedzialnych „17 Celów” zdobyła produkcja zrealizowana wspólnie przez Grupę Żabka i Fundację Samodzielni Robinsonowie. Film przedstawiający projekt „Dobry Staż w Żabce” wyróżniony został w kategorii „Biznes”. Jury Konkursu doceniło nie tylko estetykę realizacji 5-minutowego klipu, ale przede wszystkim tematykę, która w sposób poruszający i inspirujący zwraca uwagę na najważniejsze obecnie problemy społeczne. Do tegorocznej, VIII edycji konkursu zakwalifikowało się w sumie 41 filmów.

Czytaj więcejFilm o „Dobrym Stażu w Żabce” nagrodzony w konkursie Festiwalu Filmów Odpowiedzialnych „17 Celów”
Franczyzobiorcy Żabki z certyfikatami Akademii Przedsiębiorczości Franczyzobiorcy Żabki z certyfikatami Akademii Przedsiębiorczości

Franczyzobiorcy Żabki z certyfikatami Akademii Przedsiębiorczości

Blisko 70 franczyzobiorców prowadzących sklepy Żabka uzyskało specjalny certyfikat ukończenia Akademii Przedsiębiorczości, którą sieć wspólnie z Wydziałem Zarządzania Politechniki Warszawskiej oraz Moniką Ferreirą, Founding Partnerem w praktyce doradztwa strategicznego I’GS In Good Strategy, zainaugurowała w marcu 2023 r. Dzięki projektowi franczyzobiorcy poszerzyli swoją wiedzę nt. zagadnień związanych z przedsiębiorczością, prowadzeniem własnego biznesu i sklepu pod szyldem Żabki – w tym z zakresu finansów, organizacji i zarządzania placówką oraz kadr. W związku z niezwykle pozytywnym odbiorem Akademii Przedsiębiorczości stanie się ona ważną częścią cyklu szkoleń dedykowanych franczyzobiorcom. Uroczystość wręczenia certyfikatów odbyła się 22 września br. na Politechnice Warszawskiej.

Czytaj więcejFranczyzobiorcy Żabki z certyfikatami Akademii Przedsiębiorczości
#PROSTOzPIECA dostępne tylko w Żabce! Chrupiące przekąski na ciepło dostępne już w 2400 sklepach sieci #PROSTOzPIECA dostępne tylko w Żabce! Chrupiące przekąski na ciepło dostępne już w 2400 sklepach sieci

#PROSTOzPIECA dostępne tylko w Żabce! Chrupiące przekąski na ciepło dostępne już w 2400 sklepach sieci

Minął rok, od kiedy sieć Żabka zaczęła wyposażać swoje sklepy w specjalne piece Merrychef, dzięki którym może proponować klientom wyjątkowe produkty. Chrupiące przekąski na ciepło z oferty #PROSTOzPIECA dostępne są już w 2400 sklepów, a z każdym tygodniem liczba ta rośnie. Sieć cały czas rozwija też portfolio objętych ofertą produktów – od września br. klienci mogą spróbować burgerów z serii „Dynastia Burgerów” oraz zapiekanek.

Czytaj więcej#PROSTOzPIECA dostępne tylko w Żabce! Chrupiące przekąski na ciepło dostępne już w 2400 sklepach sieci

Kontakt dla mediów

Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.