Powrót

Analizy pokazują, że Polacy są coraz bardziej zabiegani, dlatego poszukują smacznych, gotowych posiłków na cały dzień. Sieć sklepów Żabka, wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom, wprowadziła szeroką gamę produktów i dań gotowych, które wspierane są akcją marketingową „Posiłki w gotowości”.

106 sekund i posiłki na cały dzień

Polacy są jednym z najbardziej zapracowanych narodów na świecie, spędzając w pracy rocznie niemal 20 tys. godzin[1]. Żyją w ciągłym biegu, dlatego wolny czas wolą poświęcić na relaks czy rozrywkę. 52 proc. badanych woli spędzać czas na przyjemnościach, niż na robieniu zakupów[2]. Mając niewiele czasu, wiele osób stara się jak najbardziej usprawnić swoje działania – 67 proc. pytanych szuka rozwiązań, także podczas zakupów, które ułatwią im życie[3]. Poszukując gotowych posiłków również stawiają na tempo – statystycznie wybór jednego produktu w sklepie to minuta ich czasu[4]. Chcemy zjeść dobrze, ale też szybko.

Sieć sklepów Żabka daje pewność szybkich zakupów, dzięki lokalizacjom w strategicznych trafficowo punktach miast, po ułożenie towarów na półkach i jego właściwe oznaczenie. W ciągu 106 sekund, bo tyle trwa średnio wizyta w placówce Żabki, klienci są w stanie skompletować posiłki na cały dzień. Szybkość, bliskość i wygoda zakupów to cechy najbardziej cenione w sklepach typu convenience, które odpowiadają na potrzeby klientów żyjących szybko i aktywnie.

– W odpowiedzi na potrzeby współczesnego konsumenta i dzisiejszy styl życia, Żabka oferuje szeroką ofertę produktów i dań gotowych, które zaspokoją ich wymagania i zapewnią energię przez cały dzień. Bierzemy pod uwagę oczekiwania i preferencje naszych klientów, aby wiedzieć, czego tak naprawdę potrzebują. Zdajemy sobie sprawę, że szukają szybkich rozwiązań w kwestii posiłków. Chcą kupić śniadanie, lunch, obiad, kolację czy przekąskę szybko, łatwo, blisko domu czy pracy, o każdej porze dnia, ale zależy im także na tym, by produkty były dobre jakościowo. Dzięki naszym rozwiązaniom osoby zabiegane, zapracowane czy nielubiące gotować albo po prostu niemające pomysłu na posiłek, mogą jeść regularne, ale też ciekawie i różnorodnie  – podkreśla Jerzy Roguski Dyrektor Handlowy  sieci sklepów Żabka.

Śniadanie to podstawa, a w ciągu dnia zdrowa przekąska

Właściwy zastrzyk energii od rana daje gwarancję siły i dobrego startu dnia. W placówkach Żabki dostępna jest zatem szeroka oferta produktów na śniadanie.

Według badania „Świat Posiłków” zrealizowanego w 2018 r. przez IQS (na zlecenie Żabki), 39% badanych jada na śniadanie kanapki.[5] Kanapka jest także najchętniej kupowanym produktem śniadaniowym. Sięga po nią 3 miliony zbadanych przez Kantar TNS w 2017 r. na zlecenie sieci[6]. Odpowiadając na preferencje konsumentów, Żabka wprowadziła w 2018 r. na rynek smaczne i świeże bagietki, bułki i kanapki-trójkąty ze zróżnicowanymi dodatkami w postaci sera czy wędliny pod marką własną Tomcio Paluch. W ofercie sieci znaleźć można również schłodzone smoothie Foodini w dziewięciu wersjach smakowych, odpowiadających różnym mieszankom owocowym i warzywnym, w tym napój „Egzotycznie żółto” na bazie mango z dodatkiem pomarańczy, marakui, banana i jabłka czy „Smacznie zielony” ze szpinakiem, jabłkiem, mango, chia i kiwi w składzie. Ciekawą alternatywą są także przekąski marki Good Mood takie jak deser z nasionami chia i mango czy pudding z tapioki na bazie soku z żurawiny z dodatkiem mango.

Połowa Polaków sięga w ciągu dnia po przekąski, najczęściej po śniadaniu, między 9:00 a 12:00[7]. W sieci sklepów Żabka dostępne są zdrowe produkty w postaci 21 różnorodnych orzechów, bakalii i ich mieszanek pod marką HAPS. Dostarczają one energii i dostępne są w poręcznym opakowaniu do zjedzenia „na raz”, co odpowiada stylowi życia współczesnych Polaków.

Co dziś na obiad?

Żabka wprowadziła niedawno do sieci nową linię gotowych dań marki Szamamm. Są to posiłki w wielu różnych smakach, łatwe do odgrzania i spożycia na obiad, ale również kolację. Oprócz tradycyjnych dań takich jak pierogi, naleśniki czy kotlety mielone, klienci znajdą w nich także bardziej niecodzienne smaki, jak na przykład dania kuchni azjatyckiej: kurczak po wietnamsku czy żółte curry z kurczakiem. W lodówkach klienci Żabki znajdą też sałatki Dobra Karma w wersji z kurczakiem czy wegetariańskiej, która może być również dobrym rozwiązaniem na lunch.

Sałatki Dobra Karma jak i kanapki Tomcio Paluch są również odpowiednim posiłkiem na kolację. Gotowe posiłki w sieci sklepów Żabka to idealna odpowiedź na potrzeby i wymagania aktywnych Polaków, którzy szukają szybkich i łatwych rozwiązań na cały dzień.

 

[1] Badanie „Shopper w biegu. Jak go dogonić?” zrealizowane w 2018 roku przez agencję Nielsen Polska na zlecenie Żabka Polska.

[2] Badanie GUS, Budżet czasu wolnego, 2013 vs 2003 Instytut Badań Outdooru, Outdoor Track, 2015.

[3] Ogólnopolskie badanie zrealizowane, przez firmę Ariadna na zlecenie sieci Żabka w sierpniu 2018 roku, na reprezentatywnej grupie 1067 osób.

[4] Badanie „Shopper w biegu. Jak go dogonić?” zrealizowane w 2018 roku przez agencję Nielsen Polska na zlecenie Żabka Polska.

[5] Badanie „Świat posiłków” zrealizowane przez agencję IQS na zlecenie sieci Żabka w 2018 roku.

[6] Ankieta przeprowadzona na panelu internetowym, na zlecenie firmy Żabka Polska przez Kantar TNS w marcu 2017 roku, na próbie 600 dorosłych Polaków.

[7] Ankieta przeprowadzona na panelu internetowym, na zlecenie firmy Żabka Polska przez Kantar TNS w marcu 2017 roku, na próbie 600 dorosłych Polaków.

 


Pobierz notkę prasową