Według badań dla blisko 71% konsumentów, skład napoju jest jednym z decydujących argumentów podczas jego wyboru[1], a dla 65% konsumentów aspekt zdrowotny jest istotny podczas jego zakupu[2]. Mając na uwadze między innymi te preferencje Polaków, Żabka po raz kolejny postawiła na innowacyjny system wytwarzania, który sprawia, że produkty marki Wycisk są wyjątkowe. Powstały przy zastosowaniu technologii wysokiego ciśnienia HPP, która pozwala na dłużej zachować naturalne właściwości użytych składników. W przeciwieństwie do pasteryzacji, nie wpływa negatywnie na smak i wygląd produktu, nie eliminuje także wielu wartościowych dla zdrowia witamin i antyoksydantów. Zachowuje wszystko, co najzdrowsze w owocach i warzywach. Klienci znajdą Wycisk w lodówkach z szybkimi przekąskami, w każdym sklepie Żabka.

-Współcześni konsumenci są coraz bardziej świadomi konieczności odpowiedniego nawodnienia organizmu poprzez picie dużej ilości wody i pełnowartościowych soków. Wzrasta zapotrzebowanie na nowe produkty – zdrowsze, bez dodatku cukru, z prostymi i przejrzystymi składami. Z tą myślą powstały soki i lemoniady Wycisk, stanowiące zarówno smaczne orzeźwienie, jak i zawierające bogactwo witamin pochodzących z owoców i warzyw. Produkty te nie tracą swoich właściwości odżywczych dzięki unikalnej technologii produkcyjnej, dlatego są idealne dla osób aktywnych i szukających świeżych smaków w lekkiej formie – podkreśla Jerzy Roguski, Dyrektor Handlowy w firmie Żabka Polska.

Według badań 37% konsumentów kupujących soki w sklepach Żabka, wypija je będąc w drodze, ze względu na wygodne i poręczne opakowania[3]. Takie cechy charakteryzują właśnie linię produktów Wycisk. W pojemności 250 ml dostępnych jest dziesięć soków z wyciskanych owoców i warzyw, o smakach: pomarańcza-marakuja-maca, truskawka-borówka-jabłko-malina-acai, awokado-limonka-szpinak-jabłko, marchew-ananas-jabłko-cytryna-kurkuma, pomarańcza, pomarańcza-grapefruit, grapefruit, jabłko-mięta-cytryna, burak-malina oraz marchew-jabłko. Dwie lemoniady w wariantach: cytryna-limonka-agawa lub grapefruit-truskawka można kupić w butelkach o pojemności 400 ml. Aby zachować w pełni ich świeżość, a tym samym i smak powinno przechowywać się je w lodówce.

Informacje o nowościach i bieżących promocjach w sklepach Żabka, w tym o produktach marki Wycisk, można znaleźć w aplikacji żappka, dostępnej bezpłatnie na urządzenia z systemem Android oraz iOS.


[1] PMR, Polski konsument 2030.

[2] PMR, Polski konsument 2030.

[3] Kantar, Badanie OMS 2019, Tapi.

Pobierz notkę prasową
Poprzedni
Następny