Jubileuszowa edycja loterii trwała od 10 czerwca do 15 września br. Aby móc w niej uczestniczyć przedsiębiorcy współpracujący z siecią musieli zgłosić kandydata na franczyzobiorcę, który następnie do 31 października uruchomił swój sklep Żabka. Obowiązkowa była również rejestracja na stronie loterii, a po otwarciu placówki przez rekomendowanego kandydata, polecający przedsiębiorca automatycznie przechodził do fazy losowania. Finalnie w puli znalazły się 162 losy spełniające te warunki.

– W ten sposób po raz kolejny chcieliśmy podziękować franczyzobiorcom za ich motywację i wkład w rozwój sieci oraz polecania biznesu franczyzowego ich znajomym, członkom rodziny czy pracownikom. W ramach jubileuszowej edycji wyróżniliśmy kilkudziesięciu naszych partnerów, dzięki którym do naszej sieci dołączyły kolejne przedsiębiorcze osoby – podkreśla Przemysław Kijewski, dyrektor ds. operacyjnych w Żabka Polska.

Łączna pula nagród wyniosła przeszło 300 tys. zł, a zwycięzcy otrzymali bony na wyjazdy wakacyjne. Wśród franczyzobiorców rozlosowanych zostało 25 voucherów turystycznych o wartości 10 tys. zł każdy do wykorzystania w biurze podróży ITAKA. Dodatkowych w ramach konkursu wylosowano 10 bonów wakacyjnych w kwocie 5 tys. zł. Trafiły one do przedsiębiorców działających pod zielonym szyldem, których kandydaci jako pierwsi otworzyli swoje sklepy w danym regionie. Z kolei nagrodę specjalną o wartości 25 tys. zł otrzymała franczyzobiorczyni, która poleciła największą liczbę kandydatów.

Program rekomendacji wewnętrznych funkcjonuje w sieci już od dłuższego czasu. Franczyzobiorcy polecający biznes z Żabką stają się naturalnymi ambasadorami marki, którzy pomagają znaleźć kandydatów wykazujących się bardzo dużą motywację do rozpoczęcia swojej działalności. Około 70% poleceń pochodzi właśnie od współpracujących z Żabką partnerów.

Poprzedni
Następny