Żabka zmieniła się i dostrzegli to nasi partnerzy. Nowy format sklepów idealnie wpisuje się w nowoczesną infrastrukturę biurowców, a idea convenience odpowiada na potrzeby zabieganych pracowników, którzy chętnie korzystają z naszej bogatej oferty śniadaniowej, przekąsek czy dań gotowych. Dużą popularnością cieszy się Żabka Café, gdzie przy dobrej świeżo mielonej kawie można na chwilę przysiąść, a nawet, odbyć krótkie spotkanie służbowe – mówi Agata Michalska, Manager Ds. Ekspansji w Centrach Handlowych w firmie Żabka Polska.

Lokalizacja kompleksów biurowych sprzyja dużemu natężeniu ruchu pieszych, dlatego sklepy Żabka zlokalizowane w biurowcach są zaprojektowane optymalnie, by mogli korzystać z nich pracownicy budynków jak i klienci z zewnątrz. Często można do nich wejść zarówno z ulicy, jak i od wewnątrz budynku, dzięki czemu sklep może być czynny w innych godzinach niż te, w których funkcjonuje biurowiec.

Żabka jest pożądanym operatorem punktów sprzedaży w takich biurowcach jak nasz. Dzięki sklepowi, który z powodzeniem funkcjonuje już od roku, osoby pracujące w  budynku Chałubińskiego 8 mogą robić zakupy bez konieczności opuszczania nieruchomości, co jest olbrzymią oszczędnością czasu i wygodą. Oferta sklepu dostosowana jest do ich potrzeb, ale korzystać z niej mogą także klienci z zewnątrz. Nawiązanie współpracy z firmą Żabka było dobrą decyzją, która pozytywnie wpłynęła także na innych najemców. Zauważamy także, że coraz więcej biurowców idzie w nasze ślady i decydują się na udostępnienie przestrzeni sklepom Żabka  – mówi Edyta Oleśkiewicz z Warsaw Plaza Holding Sp. z o.o., współwłaściciela budynku Chałubińskiego 8.

Żabka Polska rozwija współpracę z deweloperami i zamierza otwierać kolejne sklepy w biurowcach. Sklepy Żabka funkcjonują już m.in. w wieżowcach Chałubińskiego 8, Orco Tower czy Hortus w Warszawie.

Pobierz notkę prasową
Poprzedni
Następny