Nagroda Data Drivers Awards przyznawana jest osobom zarządzającym oraz organizacjom korzystającym z usługi Data Cloud firmy Snowflake do wprowadzania innowacji, rozwijania i przekształcania strategii danych swoich klientów i organizacji. Tegoroczni laureaci, pośród których znalazła się Żabka, reprezentują najlepsze w swojej klasie firmy, w których każdy aspekt organizacji wspierany jest przy pomocy cyfrowych danych, mając wpływ na przychody, tworzenie innowacyjnych produktów i generując przewagę konkurencyjną w nowej gospodarce opartej na danych.

Żabka znalazła się na pierwszym miejscu w kategorii Liderów Udostępniania Danych. Żabka opracowała własną aplikację we współpracy ze Snowflake, umożliwiającą udostępnianie grupie ponad 6000 franczyzobiorców danych sprzedażowych, profili konsumentów czy ich zachowań w różnych lokalizacjach. Snowflake okazał się kluczowy, pomagając Żabce w wykorzystaniu zdigitalizowanych danych w celu zwiększenia liczby sklepów w Polsce.

Innowacyjność to kluczowy element działalności Żabki, która regularnie inwestuje w narzędzia, które pozwalają jej na stały rozwój. Działania te plasują ją pośród najbardziej zaawansowanych technologicznie sieci spożywczych na świecie. Żabka stawia na rozwój kompetencji cyfrowych pracowników – ponad 10% wszystkich zatrudnionych zaangażowanych jest w proces digitalizacji firmy. Żabka wdraża AI we wszystkich procesach formy – kładąc nacisk głównie na ekspansję i sprzedaż.

Pobierz notkę prasową
Poprzedni
Następny