-Cieszymy się, że nasz innowacyjny koncept spotkał się z uznaniem kapituły konkursu Market Roku. Nowoczesny format sklepów odpowiada na potrzeby współczesnych Konsumentów, którzy identyfikują Żabkę z najbliższym, dostępnym sklepem w okolicy, w którym mogą zrobić szybkie zakupy, przekąsić coś na ciepło, załatwić najpotrzebniejsze sprawy jak opłacenie rachunków czy odbiór paczki. Nowa wizualizacja sklepów jest wysoko oceniana zarówno przez naszych Klientów jak i naszych dostawców, dzięki czemu możemy się dalej rozwijać i wyznaczać trendy na rynku convenience w Polsce – mówi Sławomir Pietras, Dyrektor Sprzedaży Regionu, który odebrał nagrodę.

W odmienionych sklepach Żabka klienci mogli skorzystać z szerokiej oferty dań gotowych oraz bogatej gamy przekąsek śniadaniowych. Ponadto w wybranych sklepach znajdzie się miejsce, w którym można usiąść, w każdym natomiast znajduje się stoisko Żabka Café ze świeżo zmieloną kawą i ciepłymi przekąskami, można także skorzystać z bezpłatnej sieci Wi-Fi. Żabki oferują także bogaty pakiet usług jak możliwość wypłaty gotówki w systemie Cashback, wysłania kuponu lotto, czy doładowania telefonu.

– Nagroda dla firmy Żabka Polska jest jak najbardziej zasłużona. Jurorzy docenili wizjonerskie odczytywanie, a nawet wyprzedzanie trendów rynkowych oraz opracowanie i konsekwentne wdrażanie nowego konceptu Żabka Galaxy – jeszcze wygodniejszego „małego wielkiego sklepu” – mówi Grzegorz Szafraniec, red. naczelny Wiadomości Handlowych.

Pobierz notkę prasową
Poprzedni
Następny