W połowie marca Żabka zadeklarowała 4,5 mln zł na działania związane z zagrożeniem epidemiologicznym, oddając tę kwotę do dyspozycji resortu zdrowia. Z tych środków zakupiono m.in. nowoczesny tomograf komputerowy. Żabka przeznaczyła też 2 mln zł na zakup testów w kierunku SARS-CoV-2. Natomiast wspólnie z użytkownikami aplikacji żappka sieć zebrała ponad 2,6 mln zł na rzecz 16 szpitali zakaźnych. W trosce o klientów sieć m.in. dystrybuowała ok. 30 mln sztuk maseczek ochronnych, przy których sprzedaży Żabka i franczyzobiorcy zrezygnowali z zysku, oferując towar po cenie zakupu.

Żabka to dobry i bliski sąsiad – aż 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej niż 300 metrów od sklepu naszej sieci. Jak przystało na dobrego sąsiada, chcemy być wsparciem dla naszych klientów nie tylko w dobrych, ale także w trudnych chwilach. W czasie pandemii nie porzuciliśmy tej idei, bo bezpieczeństwo i zdrowie wszystkich Polaków, to priorytet dla nas wszystkich. Jesteśmy przekonani, że warunkiem niezbędnym do skutecznego zmierzenia się z obecną sytuacją nadzwyczajną jest wspólne działanie. Stąd nasze – czyli firmy, pracowników, franczyzobiorców oraz naszych klientów – zaangażowanie na wielu płaszczyznach. Jesteśmy dumni, że dzięki użytkownikom aplikacji żappka udało nam się zebrać już ponad 2,6 mln zł na wsparcie 16 regionalnych szpitali zakaźnych. Przekazane przez klientów żappsy podwajamy i przekazujemy placówkom medycznym na walkę z COVID-19. Akcję przedłużyliśmy do 30 czerwca, zachęcamy do aktywnego udziału. Cieszymy się, że nasz projekt zdobył uznanie także w tak prestiżowym konkursie, jakim jest Golden Arrowmówi Joanna Staude-Potocka, Dyrektor Marketingu w Żabka Polska.

Głównym celem konkursu Golden Arrow jest promowanie najlepszych praktyk w korzystaniu z narzędzi marketingowych i premiowanie przełomowych rozwiązań. Jury złożone z marketerów i przedstawicieli specjalistycznych agencji wybiera te projekty, które będą stanowić punkt odniesienia dla całej branży. Konkurs jest organizowany od 2006 r. przez VFP Communications, wydawcę m.in. pism „Media Marketing Polska”, „Handel” i „Food Service” oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Laureatów tegorocznej edycji ogłoszono 25 czerwca br.

Pobierz notkę prasową
Poprzedni
Następny