–Nagroda „Marka Roku” to dla nas olbrzymi zaszczyt, motywacja i impuls do dalszej pracy. Doceniamy, że kapituła nagrodziła nas za innowacyjność, która  jest dla nas kluczem w dążeniu do jeszcze lepszego odpowiadania na potrzeby naszych klientów. Nieustannie pracujemy nad doskonaleniem funkcjonowania naszej sieci. Przeprowadzamy jeden z największych remodellingów w Europie, dzięki któremu Żabka zyskała nową identyfikację wizualną, ale także nowoczesne wyposażenie. Poszerzyliśmy i zmieniliśmy  asortyment w kategoriach przekąsek, dań gotowych, oferty Żabka Café oraz bardziej przyjazną klientom komunikację w sklepie. Postawiliśmy na nowe, wyróżniające się na rynku marki dostępne wyłącznie tylko w Żabce jak np. smoothie Foodini czy kanapki Tomcio Paluch. Wszystkie te działania sprawiły, że odmieniona Żabka przyciągnęła dodatkowo ponad 30% nowych klientów. W ostatnich tygodniach otworzyliśmy na kanale Youtube dedykowany kanał „Kumaty” oraz  udostępniliśmy klientom naszą nową aplikację mobilną żappka, która od razu zyskała sympatię użytkowników  – mówi Anna Grabowska Wiceprezes ds. Komercyjnych sieci Żabka.

Wyróżnienie Marka Roku przyznane zostało przez magazyn „Media & Marketing Polska” w ramach dorocznego raportu: „Marka/Marketer”.

Pobierz notkę prasową
Poprzedni
Następny