Biuro Prasowe

Historyczny neon „Małgosia” znów świeci na Żoliborzu Historyczny neon „Małgosia” znów świeci na Żoliborzu

Historyczny neon „Małgosia” znów świeci na Żoliborzu

Po latach nieobecności, jeden z najbardziej charakterystycznych symboli warszawskiego Żoliborza znów rozświetla plac Wilsona. Neon „Małgosia”, który przez lata zdobił sklep w przyziemiu kamienicy przy ul. Toeplitza 2, wrócił na swoje pierwotne miejsce dzięki zaangażowaniu zespołu Żabki, franczyzobiorcy Krzysztofa Liegmanna – prowadzącego dziś w tym lokalu sklep pod zielonym szyldem, artysty Marka Maciejczyka, Andrzeja Rzepnikowskiego ze studia Neon Styl oraz pracowników Archiwum Ośrodka KARTA i przedstawicieli Warszawskiej Spółdzielni Mieszkaniowej – Żoliborz Centralny.

Czytaj więcejHistoryczny neon „Małgosia” znów świeci na Żoliborzu
Żabka w trasie! Pierwszy food truck sieci na letnich wydarzeniach Żabka w trasie! Pierwszy food truck sieci na letnich wydarzeniach

Żabka w trasie! Pierwszy food truck sieci na letnich wydarzeniach

Żabka w nowatorski sposób dociera do klientów, pojawiając się na letnich festiwalach, koncertach, wydarzeniach sportowych czy piknikach rodzinnych. Pierwszy zielony food truck i sześć mobilnych sklepów towarzyszy wielu wydarzeniom w całej Polsce.

Czytaj więcejŻabka w trasie! Pierwszy food truck sieci na letnich wydarzeniach

Żabka Nano w USA? Yes, we can! Żabka w gronie światowych liderów na konferencji NRF 2023 Retail’s Big Show w Nowym Jorku

Przeczytaj więcej na Żabka Group
Umiejętności, które mają moc – wsparcie dla młodych z ambicjami i planem na sukces Umiejętności, które mają moc – wsparcie dla młodych z ambicjami i planem na sukces

Umiejętności, które mają moc – wsparcie dla młodych z ambicjami i planem na sukces

15 lipca obchodzimy Światowy Dzień Umiejętności Młodzieży – moment, w którym ONZ przypomina nam, jak ważne jest przygotowanie młodych ludzi do życia zawodowego. To nie tylko nauka zawodu, ale też rozwój kompetencji, które pozwalają myśleć kreatywnie, działać odważnie i podejmować własne inicjatywy. Jest to szczególnie ważne w obliczu globalnych przemian społecznych i technologicznych. Wspieranie przedsiębiorczych postaw to ważna część misji Żabki, która poprzez edukację, szkolenia i rozwój narzędzi aktywnie pomaga w zdobywaniu nowych kompetencji zawodowych.

Czytaj więcejUmiejętności, które mają moc – wsparcie dla młodych z ambicjami i planem na sukces
Żabka zatrudnia… eksperta włoskości! Stefano Terrazzino czuwa nad Pinsą Italiana i szuka zespołu testerów Żabka zatrudnia… eksperta włoskości! Stefano Terrazzino czuwa nad Pinsą Italiana i szuka zespołu testerów

Żabka zatrudnia… eksperta włoskości! Stefano Terrazzino czuwa nad Pinsą Italiana i szuka zespołu testerów

W Żabce robi się naprawdę włosko! Do zespołu dołączył właśnie Stefano Terrazzino – tancerz, artysta i miłośnik włoskiej kuchni – który jako nowy Ekspert Włoskości będzie czuwał nad autentycznością i smakiem Pinsy Italiana.

Czytaj więcejŻabka zatrudnia… eksperta włoskości! Stefano Terrazzino czuwa nad Pinsą Italiana i szuka zespołu testerów
Sklep sezonowy Żabki – dodatkowa szansa na rozwój dla aktywnych franczyzobiorców Sklep sezonowy Żabki – dodatkowa szansa na rozwój dla aktywnych franczyzobiorców

Sklep sezonowy Żabki – dodatkowa szansa na rozwój dla aktywnych franczyzobiorców

Prowadzenie sklepu sezonowego to propozycja kierowana do najbardziej zaangażowanych franczyzobiorców sieci Żabka, którzy chcą rozwijać swój biznes latem w popularnych miejscowościach turystycznych nad morzem, jeziorem czy w górach. To dodatkowa szansa dla przedsiębiorców na zwiększenie swoich dochodów, dotarcie do nowych klientów i zdobycie cennego doświadczenia – przy wsparciu operacyjnym i logistycznym ze strony sieci.

Czytaj więcejSklep sezonowy Żabki – dodatkowa szansa na rozwój dla aktywnych franczyzobiorców
Aromatyczna kawa w wakacyjnym stylu. Żabka z limitowaną serią kubków na lato Aromatyczna kawa w wakacyjnym stylu. Żabka z limitowaną serią kubków na lato

Aromatyczna kawa w wakacyjnym stylu. Żabka z limitowaną serią kubków na lato

Żabka wprowadza limitowaną serię kubków na kawę Good Vibes Edition – pełnych kolorów, słońca i dobrego nastroju. Dostępna w sklepach od 2 lipca, przenosi fanów aromatycznego napoju w wakacyjny klimat. Firma dba o wysoką jakość i powtarzalny smak kawy w każdym z ponad 11 600 sklepów należących do sieci. To procentuje – kawa to jeden z hitów Żabki. W minionym roku klienci kupili jej aż 39 milionów kubków!

Czytaj więcejAromatyczna kawa w wakacyjnym stylu. Żabka z limitowaną serią kubków na lato

Kontakt dla mediów

Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.