– To dla mnie wielki zaszczyt stanąć na czele jury tak prestiżowego konkursu. Przed nami wyzwanie oceny prac zrealizowanych w ubiegłym roku, czyli w zupełnie innej rzeczywistości niż dzisiejsza.  Chcemy przede wszystkim docenić kampanie skuteczne, dające widoczne wyniki biznesowe. Ostatnio, w trudnym okresie pandemii, na każdym kroku przekonujemy się, że skuteczna komunikacja, trafiająca do odbiorców, jest nieodzownym elementem działalności każdego biznesu. Mamy obecnie do czynienia z zupełnie nową erą komunikacji. W kolejnej edycji konkursu jury będzie miało jeszcze trudniejsze zadanie wyboru tych najlepszych, ponieważ w tych szczególnych warunkach pojawiło się wiele naprawdę kreatywnych i wartościowych realizacji – mówi Tomasz Suchański, Prezes Zarządu Żabka Polska, przewodniczący Jury Effie 2020.

– Zawsze staramy się powierzać rolę Przewodniczącego Jury osobie, która wg Komitetu wyróżnia się czymś szczególnym z perspektywy branży, działalności czy też ze względu na osobowość. W przypadku Pana Tomasza Suchańskiego zadecydowało kilka czynników. Po pierwsze, historycznie nigdy dotąd Jury nie przewodniczył przedstawiciel branży retail. Obserwujemy rynek sprzedaży i zachodzące na nim zmiany, szczególnie intensywne w okresie pandemii. Ta transformacja, dotyczy tak naprawdę każdego z nas, bo to jak zmieni się forma sprzedaży, ukształtuje nasze zachowania jako konsumentów. Kolejny argument, to stałe umacnianie się marki Żabka, która silnie zakorzeniła się w świadomości każdego z nas. Nie bez znaczenia jest również fakt, że kampanie Żabki niejednokrotnie zdobywały nagrody w konkursie Effie, w tym również złote. Bardzo doceniamy także, to że Pan Suchański osobiście angażuje się w realizację kampanii marketingowych oraz współpracę z agencjami partnerskimi. – Paweł Tyszkiewicz, Dyrektor Zarządzający SAR.

Tomasz Suchański, oprócz roli Przewodniczącego, będzie także kierował pracami 9. grupy jurorskiej oceniającej zgłoszenia w kategorii Marketing & Business Solutions. Kategoria te koncentruje się na przełomowych, nowatorskich w formie lub w zastosowaniu nowych technologii czy innych rozwiązań
– działaniach marketingowych, w których komunikacja nie była znaczącym elementem marketing mixu.

Poprzedni
Następny