– Obecnie, 43 proc. Polaków deklaruje, że nie je w ogóle lub stara się ograniczać jedzenie mięsa.[1] Z uwagi na skalę naszej działalności – ponad 6900 sklepów w całej Polsce, zarówno w aglomeracjach, jak i małych miejscowościach – możemy być firmą, która demokratyzuje produkty roślinne i daje Polakom dostęp do nich. Cieszymy się, że nasze działania zmierzające do rozwoju oferty produktów bezmięsnych znajdą uznanie w oczach coraz szerszego grona konsumentów. Nasz Wegger, czyli w 100% roślinny burger, zaledwie po trzech miesiącach obecności na rynku, zdobył II miejsce w plebiscycie RoślinnieJemy na Najlepszy Roślinny Produkt 2020 roku – mówi Joanna Staude-Potocka, Dyrektor Marketingu w firmie Żabka Polska.

Wprowadzony do oferty sieci w październiku 2020 r. burger roślinny Wegger, którego nuggetsy powstały z soi bez GMO, przebojem podbił podniebienia klientów sklepów Żabka. Wyjątkowy smak Weggera z Żabki gwarantują wysokiej jakości: bułka pszenna z nasionami sezamu, złociste JakNuggetsy od The Vegetarian Butcher imitujące smakiem i strukturą mięso z kurczaka przygotowane z niemodyfikowanej genetycznie soi (bez GMO), plastry wegańskie Bez deka mleka o smaku Goudy, sos wegański na bazie majonezu z odrobiną ketchupu i ostrego sosu paprykowego sriracha oraz dodatki – marynowana papryka i zielony ogórek. Weggera można kupić w wersji na ciepło lub przygotować go w domu. W sklepie produkt zostaje podgrzany bezdotykowo w pergaminowym opakowaniu, natomiast w domu wystarczy umieścić go w kuchence mikrofalowej i podgrzewać przez 45 sekund.

Żabka wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy ograniczają lub eliminują produkty zwierzęce ze swojej diety i systematycznie rozszerza asortyment produktów w 100% roślinnych, który obecnie liczy już kilkadziesiąt indeksów. Są wśród nich napoje i smoothies roślinne (pod markami Foodini, Alpro, Starbucks), desery i jogurty (Marka Ave Vege Bakoma), dania gotowe i burgery (Szamamm, Dobra Kaloria), a także ciepła i szybka przekąska – hot dog bez mięsa (Żabka Cafe). W najbliższym czasie nasi klienci mogą się spodziewać jeszcze szerszego wyboru artykułów z tej kategorii.  W nadchodzących miesiącach sieć będzie dalej rozszerzać swój asortyment w kategorii produktów roślinnych.


[1] Źródło: https://grupaiqs.pl/pl/raporty/fleksitarianie

Pobierz notkę prasową
Poprzedni
Następny