Biuro Prasowe

Szamamm po azjatycku Szamamm po azjatycku

Szamamm po azjatycku

Sieć sklepów Żabka wzbogaciła swoją ofertę o dania gotowe pod marką własną Szamamm, które dzięki wyjątkowej kompozycji składników i przypraw zaspokoją głód nawet najbardziej wytrawnego smakosza. Klienci sieci mają do wyboru dania, popularnej w Polsce kuchni azjatyckiej, w wielu wariantach: z kurczakiem lub wieprzowiną oraz makaronem lub ryżem.

Czytaj więcejSzamamm po azjatycku
Wyjątkowy donut od Żabki na Walentynki Wyjątkowy donut od Żabki na Walentynki

Wyjątkowy donut od Żabki na Walentynki

Z okazji nadchodzących Walentynek, sieć Żabka przygotowała dla klientów nowy rodzaj donuta, którym można osłodzić dzień sobie i swojej drugiej połówce. Wypiek, o truskawkowym nadzieniu, udekorowany jest różową polewą i posypany serduszkami. Dostępny jest we wszystkich sklepach Żabka posiadających strefę Żabka Café od 6 do 14 lutego 2019.

Czytaj więcejWyjątkowy donut od Żabki na Walentynki
Żabka wspiera technologicznie franczyzobiorców w prowadzeniu sklepów Żabka wspiera technologicznie franczyzobiorców w prowadzeniu sklepów

Żabka wspiera technologicznie franczyzobiorców w prowadzeniu sklepów

Żabka udostępniła dla swoich franczyzobiorców specjalną aplikację mobilną, która ułatwia codzienne zarządzanie sklepem. Narzędzie pozwoli m.in. monitorować na bieżąco wyniki sprzedaży w placówkach, generować symulację przychodów czy rozliczenia finansowe. Aplikacja ma być mobilnym centrum dowodzenia sklepem, dzięki któremu będzie możliwe docelowo kontrolowanie niemal wszystkich procesów i urządzeń.

Czytaj więcejŻabka wspiera technologicznie franczyzobiorców w prowadzeniu sklepów
G2A na puszce limitowanej edycji napoju Level Up tylko w Żabce G2A na puszce limitowanej edycji napoju Level Up tylko w Żabce

G2A na puszce limitowanej edycji napoju Level Up tylko w Żabce

W sklepach sieci Żabka właśnie pojawiła się limitowana edycja napoju energetyzującego Level Up o większej pojemności 0,5l oraz nowym designie. Produkt to efekt współpracy sieci Żabka z platformą G2A.

Czytaj więcejG2A na puszce limitowanej edycji napoju Level Up tylko w Żabce
Żabka przekazała ponad 180 ton żywności dla Caritas Polska Żabka przekazała ponad 180 ton żywności dla Caritas Polska

Żabka przekazała ponad 180 ton żywności dla Caritas Polska

W Polsce wciąż jest bardzo wiele osób w ciężkiej sytuacji materialnej i życiowej. Sieć sklepów Żabka, należąca do funduszu CVC Capital Partners, od lat stara się angażować w niesienie pomocy tym, którym potrzebne jest codzienne wsparcie. W 2018 roku przekazała Caritas ponad 180 ton żywności. To również ważne działanie społeczne, które odpowiada na problem marnowania żywności.

Czytaj więcejŻabka przekazała ponad 180 ton żywności dla Caritas Polska
Kolejny produkt wymyślony przez studentów już do kupienia w Żabce Kolejny produkt wymyślony przez studentów już do kupienia w Żabce

Kolejny produkt wymyślony przez studentów już do kupienia w Żabce

„Deser z tapioki”, autorstwa studentek Jagody Herkt, Joanny Kotas i Pauliny Jarmuszki trafił do sprzedaży jednej z największych sieci w Polsce – Żabki, należącej do funduszu CVC Capital Partners. Produkt powstał w ramach projektu „Kreatorzy Produktów”, realizowanego od 2017 roku przez Żabkę oraz Spółkę Celową Uniwersytetu Ekonomicznego. W projekcie do tej pory uczestniczyli studenci Uniwersytetu Ekonomicznego i Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, a także Uniwersytetu Zielonogórskiego. W ramach wspólnej inicjatywy biznesu i świata nauki, młodzi ludzie mają szansę na stworzenie produktów, które mogą pojawić się w ofercie Żabki, a także wygrać staż w Centrali tej sieci.

Czytaj więcejKolejny produkt wymyślony przez studentów już do kupienia w Żabce

Kontakt dla mediów

Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.