Przez jeden dzień poczuj się w Żabce jak w restauracji.
Aromatyczna pizza w stylu neapolitańskim, kremowy makaron penne z kurczakiem, chrupiące stripsy ze złocistymi frytkami, a może orzeźwiająca lemoniada cytrynowa lub kawa i coś słodkiego? To tylko niektóre z pyszności,…
Biuro Prasowe
Szamamm po azjatycku
Sieć sklepów Żabka wzbogaciła swoją ofertę o dania gotowe pod marką własną Szamamm, które dzięki wyjątkowej kompozycji składników i przypraw zaspokoją głód nawet najbardziej wytrawnego smakosza. Klienci sieci mają do wyboru dania, popularnej w Polsce kuchni azjatyckiej, w wielu wariantach: z kurczakiem lub wieprzowiną oraz makaronem lub ryżem.
Wyjątkowy donut od Żabki na Walentynki
Z okazji nadchodzących Walentynek, sieć Żabka przygotowała dla klientów nowy rodzaj donuta, którym można osłodzić dzień sobie i swojej drugiej połówce. Wypiek, o truskawkowym nadzieniu, udekorowany jest różową polewą i posypany serduszkami. Dostępny jest we wszystkich sklepach Żabka posiadających strefę Żabka Café od 6 do 14 lutego 2019.
Żabka wspiera technologicznie franczyzobiorców w prowadzeniu sklepów
Żabka udostępniła dla swoich franczyzobiorców specjalną aplikację mobilną, która ułatwia codzienne zarządzanie sklepem. Narzędzie pozwoli m.in. monitorować na bieżąco wyniki sprzedaży w placówkach, generować symulację przychodów czy rozliczenia finansowe. Aplikacja ma być mobilnym centrum dowodzenia sklepem, dzięki któremu będzie możliwe docelowo kontrolowanie niemal wszystkich procesów i urządzeń.
G2A na puszce limitowanej edycji napoju Level Up tylko w Żabce
W sklepach sieci Żabka właśnie pojawiła się limitowana edycja napoju energetyzującego Level Up o większej pojemności 0,5l oraz nowym designie. Produkt to efekt współpracy sieci Żabka z platformą G2A.
Żabka przekazała ponad 180 ton żywności dla Caritas Polska
W Polsce wciąż jest bardzo wiele osób w ciężkiej sytuacji materialnej i życiowej. Sieć sklepów Żabka, należąca do funduszu CVC Capital Partners, od lat stara się angażować w niesienie pomocy tym, którym potrzebne jest codzienne wsparcie. W 2018 roku przekazała Caritas ponad 180 ton żywności. To również ważne działanie społeczne, które odpowiada na problem marnowania żywności.
Kolejny produkt wymyślony przez studentów już do kupienia w Żabce
„Deser z tapioki”, autorstwa studentek Jagody Herkt, Joanny Kotas i Pauliny Jarmuszki trafił do sprzedaży jednej z największych sieci w Polsce – Żabki, należącej do funduszu CVC Capital Partners. Produkt powstał w ramach projektu „Kreatorzy Produktów”, realizowanego od 2017 roku przez Żabkę oraz Spółkę Celową Uniwersytetu Ekonomicznego. W projekcie do tej pory uczestniczyli studenci Uniwersytetu Ekonomicznego i Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, a także Uniwersytetu Zielonogórskiego. W ramach wspólnej inicjatywy biznesu i świata nauki, młodzi ludzie mają szansę na stworzenie produktów, które mogą pojawić się w ofercie Żabki, a także wygrać staż w Centrali tej sieci.
Kontakt dla mediów
-
Zadzwoń do nas
+48 514 877 509 -
Napisz do nas
biuro.prasowe@zabka.pl
Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.