Sklep sezonowy Żabki – dodatkowa szansa na rozwój dla aktywnych franczyzobiorców
Prowadzenie sklepu sezonowego to propozycja kierowana do najbardziej zaangażowanych franczyzobiorców sieci Żabka, którzy chcą rozwijać swój biznes latem w popularnych miejscowościach turystycznych nad morzem, jeziorem czy w górach. To dodatkowa…
Biuro Prasowe
Nowa oferta franczyzowa
Żabka kontunuuje rozwijanie swojej oferty franczyzowej. Od 1 lipca br. wszyscy nowi franczyzobiorcy zyskują 17 tys. zł przychodu gwarantowanego miesięcznie przez pierwsze dwanaście miesięcy oraz możliwość uzyskania do 12 tys. zł dodatkowego wsparcia finansowego na rozwój biznesu. Nowa oferta stanowi solidne zabezpieczenie dla początkującego franczyzobiorcy i pozwala skupić się na rozwoju biznesu, szczególnie na pierwszym etapie funkcjonowania sklepu i zapewnienia dostępności produktów. Z oferty mogą skorzystać wszyscy zainteresowani prowadzeniem własnej placówki pod zielonym szyldem, którzy pomyślnie przejdą etap rekrutacji i szkoleń. Dodatkowo sieć Żabka zapewnia swoim franczyzobiorcom w pełni wyposażony i zatowarowany sklep, a także możliwość dalszego rozwoju kompetencji i pełne wsparcie.
Żabka wspiera zrównoważone życie w zgodzie z planetą
Żabka jako firma odpowiedzialna już dziś myśli o lepszym jutrze i aktywnie działa na rzecz zrównoważonego życia w zgodzie z planetą, dla każdego i na co dzień. Doświadczenia minionego roku, związane z pandemią COVID, będące niespodziewanym egzaminem dla ludzi, struktur, organizacji i wartości, skłoniły wiele firm do nowego spojrzenia na otoczenie. Żabka była już w trakcie wyznaczenia nowych, ambitnych celów rozwoju i zdefiniowania kompleksowej strategii odpowiedzialności. To działanie wpisało się także w nowe wyzwania. Strategia ESG jest oparta na czterech filarach, którymi są: zrównoważony styl życia, pozytywny wpływ na otoczenie, odpowiedzialna organizacja i zielona planeta. Założenia nowej Strategii Odpowiedzialności firmy, priorytety i zobowiązania strategiczne Grupy Żabka na najbliższe lata, a także podsumowanie zrealizowanych w 2020 roku działań w obszarach odpowiedzialności Żabki przedstawione zostały w raporcie „Wygodnie i Odpowiedzialnie”. Choć Spółka nie jest zobowiązana wymogami formalnymi do raportowania ESG, publikacja została sporządzona zgodnie z międzynarodowym standardem raportowania pozafinansowego Global Reporting Initiative (GRI) i poddana niezależnej zewnętrznej weryfikacji.
Żabka odświeża wizerunek oferty gastronomicznej
Żabka to największa w Polsce sieć z ofertą gastronomiczną. Dzięki ponad 7200 sklepom, zlokalizowanym na terenie całego kraju, zawsze blisko i po drodze każdy klient ma dostęp do prostych, ale jednocześnie smacznych i szybkich w przygotowaniu przekąsek na ciepło lub gorącej, świeżo mielonej, aromatycznej kawy. Oferowane przez Żabkę jedzenie to jakość, która budzi zaufanie klientów. A ponieważ powszechnie wiadomo, że człowiek „je także oczami”, Żabka odświeża wizerunek oferty gastronomicznej. Wyraziste, kolorowe, „popowe” opakowania, kreatywne nazwy i reklamy po prostu budzą uśmiech.
Żabka wspiera małą przedsiębiorczość w Polsce
Już 6000 osób prowadzi swój biznes z uśmiechniętym logotypem Żabki w 950 miejscowościach w całej Polsce. Sieć w ostatnich latach przeprowadziła szereg zmian – zmodernizowała swoje placówki, wprowadzając zarówno nową wizualizację sklepów, ich wyposażenie oraz oświetlenie, jak i nowości w asortymencie. Sieć skoncentrowała się także na stworzeniu szeregu narzędzi technologicznych i rozwiązań, które podnoszą jakość współpracy franczyzowej. Żabka wspiera swoich partnerów biznesowych w różnych okolicznościach, a wypracowane przez nią instrumenty wspomagające rozwój i kompetencje franczyzobiorców, pozwalając im z powodzeniem prowadzić biznes.
Pierwszy Żappka Store już dostępny dla klientów #Bezkas #Bezkolejek #Bezgotówki
Już od 14 czerwca br. klienci mogą zrobić zakupy w kilka sekund w pierwszym Żappka Store otwartym na Międzynarodowych Targach Poznańskich. Żappka Store jest połączony z aplikacją żappka i nie ma w nim ani kas, ani obsługi. Placówka jest dostępna 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu, dzięki czemu klienci mogą korzystać z niego o dowolnej porze dnia czy nocy. Żappka Store wykorzystuje innowacyjną technologię opartą o AI, która powstała dzięki współpracy Żabki Future z amerykańską firmą technologiczną AiFi.
W miejscowościach turystycznych już działa 80 sklepów sezonowych sieci Żabka
Żabka dba o komfort turystów, którzy spędzają wakacje na terenie Polski i otwiera sklepy sezonowe. W tym roku jest ich 80 i są to zarówno placówki stacjonarne, jak i te zlokalizowane w specjalnie stawianych w sezonie turystycznym pawilonach. Większość działa w miejscowościach letniskowych nad Bałtykiem. Sezonowe Żabki znaleźć można także nad jeziorami: Białym w Okunince (woj. lubelskie) oraz Charzykowskim w Charzykowie (woj. pomorskie). Sklepy sezonowe Żabki to nie tylko wygoda dla turystów w codziennych zakupach spożywczych, ale też możliwość dodatkowego rozwoju i przychodu dla franczyzobiorców, którzy na co dzień prowadzą sklep w standardowych lokalizacjach.
Kontakt dla mediów
-
Zadzwoń do nas
+48 514 877 509 -
Napisz do nas
biuro.prasowe@zabka.pl
Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.