Sklep sezonowy Żabki – dodatkowa szansa na rozwój dla aktywnych franczyzobiorców
Prowadzenie sklepu sezonowego to propozycja kierowana do najbardziej zaangażowanych franczyzobiorców sieci Żabka, którzy chcą rozwijać swój biznes latem w popularnych miejscowościach turystycznych nad morzem, jeziorem czy w górach. To dodatkowa…
Biuro Prasowe
Żabka promuje dobre żywienie i zrównoważony styl życia
Dziwnów to pierwsza z pięciu miejscowości nad Bałtykiem, do której zawitała Żabka w ramach tegorocznej edycji „Projektu Plaża”, realizowanego przez Telewizję TVN. Sieć zaprasza wypoczywających nad polskim morzem do odwiedzin w specjalnie przygotowanej strefie w miasteczku TVN na plaży, w której na dzieci i dorosłych czekać będą liczne atrakcje, konkursy z nagrodami oraz degustacja płynnych przekąsek Foodini. Jednocześnie zaprasza do „Strefy Letniego Kina i Muzyki”, w której w mobilnej Żabce można zaopatrzyć się w smaczne i pożywne produkty. W kolejnych tygodniach wakacji strefa Żabki pojawi się również w Kołobrzegu, Władysławowie, Krynicy Morskiej i Gdańsku, a mobilna Żabka dotrze też na „Top of The Top Sopot Festival.
Nie wyrzucaj, oddaj do sklepu i nadaj kolejne życie butelce
Według analiz przeprowadzonych przez producentów , średni cykl życia butelki zwrotnej wynosi od 15 do 26 razy, dlatego by nie marnować szklanych opakowań, sieć sklepów Żabka zainicjowała akcję oddawania butelek zwrotnych do ponad 8400 sklepów w całej Polsce. W czasie jej trwania, klient oddając w sklepie butelkę, otrzyma rabat w wysokości 50 gr na zakup piwa w butelce zwrotnej. Akcja dotyczy wszystkich piw najbardziej popularnych marek i potrwa do 30 sierpnia br.
Żabka nagrodziła Mistrzów Jakości wśród franczyzobiorców
Ponad 2,4 tys. franczyzobiorców zostało nagrodzonych finansowo w programie „Liga Mistrzów Jakości” Żabki. Wyłaniając zwycięzców, brano pod uwagę przede wszystkim utrzymywanie najwyższych standardów, wzorową jakość prowadzenia sklepu, indywidualne podejście do klienta i otwartość na jego potrzeby, a co za tym idzie osiąganie najlepszych wyników sprzedażowych. Pula nagród wynosiła aż 5 milionów złotych.
Multisport- kolejny benefit dla franczyzobiorców Żabki
Żabka wprowadza kolejny benefit dla ponad 7000 franczyzobiorców – od teraz przedsiębiorcy współpracujący z siecią mogą skorzystać z Karty MultiSport na atrakcyjnych warunkach. Dzięki temu zyskują możliwość aktywności fizycznej w ponad 4500 obiektów sportowych i rekreacyjnych Benefit Systems w całej Polsce, w tym z zajęć fitnessu, siłowni czy basenów. To kolejny element oferty franczyzowej Żabki dla przedsiębiorców prowadzących sklepy pod szyldem sieci, obok m.in. ubezpieczenia LuxMed czy Karty Mikroflota Orlen. Z oferty MultiSport będą również mogli skorzystać członkowie ich rodzin oraz pracownicy.
Foodini dzień lepszym czyni!
Żółte, zielone, czerwone… – Foodini to płynne przekąski w pięknych kolorach natury. W najnowszej i pierwszej przeznaczonej dla marki własnej kampanii 360 stopni Żabka przypomina o walorach swoich produktów. Foodini jest w 100% roślinne, nie zawiera cukru, a innowacyjna technologia HPP zapewnia mu trwałość bez pasteryzacji. Dzięki temu dłużej zachowuje wartości odżywcze, świeżość i naturalny smak. Poręczna, mała butelka, która zmieści się w plecaku czy małej torbie, starannie dobrane kompozycje owoców i warzyw tworzą idealną propozycję na lato. Zadbaj o siebie z pysznym Foodini – teraz w jeszcze korzystniejszej cenie 3,99 zł z aplikacją Żappka za butelkę o pojemności 250 ml. Dzień od razu stanie się lepszy!
Spragnieni premier? Tylko w Żabce nowe odsłony znanych napojów
Żabka niemal każdego dnia zaskakuje swoich klientów nowościami, które czasowo lub na stałe są dostępne wyłącznie w sklepach sieci. Już teraz można kupić premierowe odsłony znanych i lubianych napojów. Wśród nich: Rockstar Energy + Hemp flavour, Red Bull The Green Edition, Coca-Cola Zero Zero, a od 6. lipca nowe warianty Tiger Magic Glass. Te produkty to doskonały wybór dla wszystkich, którzy kochają wyzwania i aktywny tryb życia. Na klientów czekają także specjalne oferty cenowe obowiązujące przy zakupie wielosztuk. Akcja „Spragnieni premier?” potrwa do 19. lipca br. Na tym jednak nie koniec! Już od 3. sierpnia akcja będzie miała swoją drugą odsłonę, a w niej kolejne premiery dostępne tylko w Żabce.
Kontakt dla mediów
-
Zadzwoń do nas
+48 514 877 509 -
Napisz do nas
biuro.prasowe@zabka.pl
Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.