Aktualnie w ramach oferty „Lodziarnia pełna marek” lody dostępne są w Żabce w promocyjnych cenach, a oferty specjalne przygotowane są dla użytkowników aplikacji sieci – Żappka. Ponadto od 10 do 23 czerwca br., przy zakupie z aplikacją dwóch lodów z oferty dostępnej tylko w sklepach Żabka, tańszy dostaniemy 50% taniej.

– Konsumenci słodkich przekąsek mają swoje ulubione marki i uwielbiają eksperymentować. Dla smakoszy lodów połączyliśmy te dwa główne motywy zakupowe w koncepcie „Lodziarnia pełna marek”, oferującym najszerszą w Polsce ofertę markowych lodów dostępnych tylko w naszej sieci. W jej ramach w najbliższej Żabce znajdziemy zarówno popularne lody Magnum w nowych wariantach smakowych, ale także mniej oczywiste smaki, jak lodowe wersje produktów Tymbark, Milka, czy Kinder Bueno. Mamy przekonanie, że koncept łączący ulubione marki słodyczy w wydaniu lodowym spełni oczekiwania zarówno tych młodszych, jak i starszych konsumentów. Ja na przykład jestem fanem produktu dostępnego wyłącznie u nas, który stanowi mariaż białej czekolady Wedla z mango od Hortexu – mówi Jerzy Roguski, Dyrektor Handlowy w firmie Żabka Polska.

W „Lodziarni pełnej marek” znajdziemy wyjątkowe produkty, dostępne tylko w sieci sklepów Żabka m.in.: lody Smarties na patyku (58ml) firmy Nestlé, lody Magnum Salted Caramel & Almond (90 ml) i Double Strawberry (88 ml), lody Sorbet Mango (100ml) oraz lody Czekotubka (110ml) firmy Wedel, lody Kinder Bueno Bar (45ml) czy lody Tymbark w różnych smakach (50ml).

Do lodziarni Żabki trafiły też: lody Milka Chocolate Hazelnut (100ml), lody Kwaśna lemoniada w kubku firmy Koral (150ml), lody Maltesers (90ml) firmy Mars oraz lody Carte d’OR (130ml) czy lody Daim w rożku (110ml).

Pobierz notkę prasową
Poprzedni
Następny