Dotychczasowe wyniki wskazują na zasadność uruchomienia tej oferty. Korzystają z niej tysiące warszawiaków oraz mieszkańców okolicznych miejscowości. Jak widać usługa ta spełnia potrzeby naszych klientów, którzy przy okazji codziennych zakupów mogą szybko i sprawnie doładować Kartę Miejską. Poczucie komfortu zapewnia również jej dostępność. Każdy pasażer może przedłużyć ważność biletu elektronicznego przez 6 dni w tygodniu, w godzinach 6.00 – 23.00 – mówi Przemysław Tomaszewski, Dyrektor ds. Rozwoju Usług.

Dzięki różnorodności oferty prokonsumenckiej sieć Żabka stara się być coraz bliżej Klientów, dlatego sukcesywnie wprowadza nowy wachlarz usług. Przy zwiększającym się tempie życia coraz mniej czasu pozostaje na załatwienie spraw codziennych. Zoptymalizowana oferta i dogodna lokalizacja sklepów Żabka pomagają Polakom sprawnie zarządzać swoim czasem.  Klienci w drodze do domu czy pracy mogą opłacić rachunki, odebrać paczkę, wypłacić gotówkę oraz doładować telefon komórkowy. Satysfakcjonujące wyniki sprzedaży usługi doładowania kart w Warszawie będą niewątpliwie dobrym argumentem przemawiającym za wprowadzeniem tej oferty również w innych miastach w Polsce.

– Mój sklep zlokalizowany jest w dogodnym miejscu, blisko punktu przesiadkowego, dlatego codziennie ktoś przychodzi doładować Warszawską Kartę Miejską. Ponadto w okolicy niemalże jako jedyny świadczę taką usługę, co niewątpliwie tylko pozytywnie przekłada się na zainteresowanie tą możliwością – komentuje Rafał Kęsik, Franczyzobiorca sklepu Żabka w Warszawie.

Pobierz notkę prasową
Poprzedni
Następny