Możliwość odbioru i nadania paczek w naszej sieci cieszy się coraz większą popularnością wśród klientów o czym świadczą liczby – tylko w ub. roku sklepy Żabka obsłużyły ponad 1,7 mln paczek, a ich liczba stale rośnie.  Możliwość dokonania opłaty za przesyłkę w sklepie  gotówką, kartą płatniczą czy Blikiem to dla naszych klientów  kolejne ułatwienie, by móc korzystać z usługi w najwygodniejszy dla siebie sposób codziennie  od 6.00 do 23.00 – mówi Przemysław Tomaszewski Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju Usług.

Warto dodać, że oprócz odbioru paczek w sklepach Żabka możliwe jest dokonanie zwrotów, wykorzystując etykiety dołączone przez e-sklep lub wygenerowane ich online. Do sklepów Żabka możliwe jest także przekierowanie przesyłki jeśli okaże się, że nie ma możliwości odbioru przesyłki w miejscu, które pierwotnie wskazaliśmy jako punkt doręczenia.  

Punkty takie jak Żabka  to zdecydowanie bardzo rozwojowy rynek. Rosnąca liczba użytkowników i ich pozytywne oceny potwierdzają, że to dobry kierunek dla dalszych inwestycji. Rok do roku ilości przesyłek obsługiwanych w naszych wszystkich punktach rosną ponad 6-krotnie – mówi Maciej Dudek, Kierownik ds. sieci punktów dostępu DHL Parcel.

Rozwój usługi odbioru i nadania paczek w sieciach sklepów takich jak Żabka  jest mocno związany z dynamicznym rozwojem e-commerce. Prognozy rynkowe wskazują na to, iż  w niedalekiej przyszłości sprzedaż online  może osiągnąć nawet 10% wartości całego handlu detalicznego w naszym kraju. Klienci będą poszukiwać najdogodniejszych dla nich punktów odbioru przesyłek takich jak Żabka, zlokalizowanych w atrakcyjnych lokalizacjach, otwartych codziennie, w korzystnych godzinach funkcjonowania.

Pobierz notkę prasową
Poprzedni
Następny