Marketingowy OSKAR trafił do Żabki

Żabka Polska otrzymała prestiżową nagrodę Grand Prix Effie Awards 2020 za kampanię „Żabka – mały, wielki sklep”, towarzyszącą jednemu z największych w Europie rebrandingów sklepów. – To wyróżnienie jest dla nas wspaniałą puentą kilkuletniej drogi, jaką podjęliśmy, by zmienić Żabkę i dać się odkryć na nowo naszym klientom – mówiła odbierając nagrodę Anna Grabowska, Wiceprezes Zarządu ds. Komercyjnych Żabka Polska. Żabka zwyciężyła również w kategorii „Long Term Marketing Excellence”.

Dowiedz się więcej

Żabka przeprowadza w sklepach test białej rękawiczki

W trosce o klientów, franczyzobiorców oraz pracowników Żabka – jako pierwsza sieć handlowa w Polsce – wprowadziła w sierpniu br. program oceny bezpieczeństwa higienicznego w sklepach „Bezpieczeństwo i Higiena +” stworzony we współpracy z niezależną, akredytowaną jednostką certyfikującą TÜV Nord Polska. Pozytywne wyniki przeprowadzonych audytów już w 2/3 sklepów sieci świadczą o wysokim poziomie świadomości oraz zaangażowania franczyzobiorców i pracowników sklepów Żabka w kwestie higieny i bezpieczeństwa oraz profilaktyki działań zapobiegających rozwojowi Sars-CoV-2.

Dowiedz się więcej

Od dziś odbierzesz paczkę, nabijesz żappsy i zapłacisz za zakupy przy pomocy jednego kodu w aplikacji żappka

„Przesyłki kurierskie” to najbardziej rozpoznawalna usługa w ofercie pakietu „Wygodnych Usług” dostępnych w Żabce. Aż 77% klientów kojarzy Żabkę właśnie z nią. Od teraz klienci sieci będą mogli jeszcze sprawniej i bezpieczniej odbierać swoje paczki. W aplikacji mobilnej żappka pojawiła się bowiem możliwość odbioru przesyłek przy użyciu kodu kreskowego. Aby z niej skorzystać, trzeba uruchomić w aplikacji usługę Żappka Post, która pozwala także na śledzenie zamawianych przesyłek. Od teraz jeden kod w aplikacji żappka daje jeszcze więcej możliwości.

Dowiedz się więcej

Rogal wielkopolski – duma regionu do kupienia w Żabce

Wielkopolska to region dla Żabki szczególny – firma wywodzi się bowiem z Poznania i jest jednym z największych w województwie pracodawców. Bliskie są więc Żabce lokalne zwyczaje i tradycje, dlatego – z okazji zbliżającego się 11 listopada, czyli święta ku czci św. Marcina – do wszystkich sklepów z województwa oraz wybranych sklepów sieci zlokalizowanych na terenie całej Polski trafi najsłodszy symbol Poznania, czyli certyfikowany rogal wielkopolski. Przysmak wykonany jest z ciasta półfrancuskiego, ma nadzienie z białego maku, jest polany lukrem i posypany kruszonymi orzechami. Tradycyjny smak wypieku docenili w ubiegłym roku klienci Żabki, którzy tylko 11 listopada kupili ponad 14 tys. rogali.

Dowiedz się więcej

Żabka Polska na Internetowym Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2020

Żabka Polska bierze udział w Forum Rynku Spożywczego i Handlu, które w tym roku odbywa się w formule internetowej w dniach 3-4 listopada br. W sesji inauguracyjnej, poświęconej funkcjonowaniu rynku spożywczego w dobie kryzysu spowodowanego pandemią Covid-19, bierze udział Adam Manikowski, Wiceprezes Zarządu ds. Operacyjnych firmy.

Dowiedz się więcej

Aż 5000 powodów do założenia własnego biznesu

Już 5000 przedsiębiorców współpracuje z siecią Żabka i prowadzi ponad 6600 sklepów pod jej szyldem w całej Polsce. Franczyzobiorcy są niewątpliwie siłą sieci i to właśnie oni stali się inspiracją dla nowej kampanii franczyzowej „5000 powodów, dla których warto prowadzić biznes z Żabką”. Projekt realizowany jest z udziałem kilkunastu franczyzobiorców, którzy mówią o swoich powodach przystąpienia do Żabki. Materiały w nowej odsłonie będą wykorzystywane w kanałach ATL i BTL.

Dowiedz się więcej

Kontakt dla mediów

Kontakt telefoniczny

tel. kom. +48 514 877 509

Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.