Wycofanie produktu CHIPSY BANANOWE 250G

W związku z przekroczeniem najwyższego dopuszczalnego poziomu benzo(a)pirenu i sumy WWA w produkcie: CHIPSY BANANOWE 250G, wyprodukowane przez firmę: BAKALLAND S.A. oznakowanego terminem przydatności: 09.2020 i numerem partii: 5E.1903.53 Inspekcja Sanitarna podjęła wydała decyzję o konieczności wycofania ze sprzedaży całej partii towaru. Spożycie przedmiotowego produktu wiąże się z podwyższonym ryzykiem dla zdrowia konsumentów.

Dowiedz się więcej

Żabka rozwija dział ekspansji. Poszukuje 20 przedstawicieli w całej Polsce.

Żabka rozwija departament ekspansji, by móc być jeszcze bliżej klientów i oferować im każdego dnia możliwość szybkich zakupów tuż za rogiem. Obecnie firma poszukuje 20 przedstawicieli ds. ekspansji, dzięki którym będzie mogła rozwijać się jeszcze szybciej. Lokalizacje sklepów to jeden z kluczowych aspektów wpływających na decyzje zakupowe klientów, dlatego Żabka zamierza rozwijać zespół odpowiadający za wyszukanie i wybór miejsc, w których otwierane są sklepy. Przedstawiciele ds. ekspansji korzystają również z narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, wspomagających ocenę np. potencjału sprzedażowego lokalizacji czy przewidywanej liczby klientów. Firma szuka osób z doświadczeniem w pracy w tym zawodzie lub w branży nieruchomości w całej Polsce, a w szczególności w Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Gdańsku, Białymstoku i Katowicach.

Dowiedz się więcej

Wycofanie produktu PAŁKA KURCZAKA MROŻONA 600 G

W związku ze stwierdzeniem obecności bakterii Salomnella w produkcie: PAŁKA KURCZAKA MROŻONA 600 G, którego producentem jest JANEX Sławomir i Elżbieta Wiesiak Spółka Jawna, oznakowanego terminem przydatności: 02.11.2020 i numerem partii 2050618 podjęto decyzję o wycofaniu ze sprzedaży całej partii towaru. Produkt może być niebezpieczny dla konsumenta.

Dowiedz się więcej

Żabka wdraża ponadstandardowy program „Bezpieczeństwo i Higiena +”

Sieć Żabka od kilku lat dynamicznie się zmienia, wychodząc naprzeciw potrzebom swoich klientów systematycznie podnosi jakość obsługi oraz komfort w dokonywaniu zakupów. Teraz Żabka idzie o krok dalej i we współpracy z niezależną akredytowaną jednostką certyfikującą TÜV NORD wdraża unikatowy na rynku program oceny bezpieczeństwa higienicznego w sklepach o nazwie „Bezpieczeństwo i Higiena +”. Sklepy Żabka, które pozytywnie przejdą audyt, otrzymają znak BiH+ świadczący o ponadstandardowym zachowaniu m.in. czystości placówek.

Dowiedz się więcej

Żabka i Uber Eats łączą siły w Polsce

Żabka, jedna z największych sieci sklepów w Polsce i platforma do zamawiania jedzenia na wynos Uber Eats, uruchamiają usługę dostaw zakupów do domu. W trakcie programu pilotażowego, który rozpoczął się na początku sierpnia br., użytkownicy zyskali dostęp do szerokiej oferty artykułów spożywczych z wybranych sklepów Żabki w Warszawie i Poznaniu. Dla Żabki jest to rozwinięcie usługi „Żabka do domu”, zapoczątkowanej w kwietniu tego roku.

Dowiedz się więcej

Żabka wprowadziła w swoich sklepach unikalne, bezdotykowe stacje dezynfekujące

W czasie pandemii COVID-19 niezwykle ważne jest zachowanie reżimu sanitarnego, dlatego Żabka Polska promując odpowiedzialne zakupy wyposażyła wszystkie swoje sklepy w stacje dezynfekujące. Urządzenia zostały zaprojektowane i stworzone specjalnie na potrzeby Żabki, tak aby wyposażyć wszystkie sklepy, centralę firmy oraz centra logistyczne. Dzięki personalizowanym stacjom w całkowicie bezpieczny sposób – bezdotykowo podczas zakupów w sieci, można zdezynfekować nie tylko dłonie, ale także zakupione właśnie produkty, np. chętnie kupowane w czasie upałów napoje. Tak szczególne wyposażenie sklepu cieszy się dużym uznaniem ze strony klientów, franczyzobiorców, pracowników, partnerów, a także wielu innych firm.

Dowiedz się więcej

Kontakt dla mediów

Kontakt telefoniczny

tel. kom. +48 514 877 509

Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.