#DobrzeMieć Żabkę! – nowa kampania promująca własny biznes w sieci Żabka
Żabka wystartowała z kampanią #DobrzeMieć Żabkę!, która w autentyczny i angażujący sposób promuje ofertę franczyzową sieci. Jej bohaterami są przedsiębiorcy, którzy dzielą się swoimi historiami i opowiadają, co zyskali, decydując...

#DobrzeMieć Żabkę! – nowa kampania promująca własny biznes w sieci Żabka
Żabka wystartowała z kampanią #DobrzeMieć Żabkę!, która w autentyczny i angażujący sposób promuje ofertę franczyzową sieci. Jej bohaterami są przedsiębiorcy, którzy dzielą się swoimi historiami i opowiadają, co zyskali, decydując się na własny biznes pod zielonym szyldem. Dodatkowo kandydaci, którzy w maju i czerwcu otworzą sklep Żabka, mogą zyskać aż 10 000 zł netto na start biznesu.
Nowy sezon podcastów
Franczyzobiorcy są niewątpliwie siłą sieci i to właśnie oni stali się inspiracją dla nowej kampanii franczyzowej #DobrzeMieć Żabkę! Projekt zrealizowany został z udziałem wielu przedsiębiorców, którzy dzielą się swoim doświadczeniem oraz spostrzeżeniami, dlaczego warto współpracować z Żabką. Ich opinie i motywy przemawiające za prowadzeniem własnego biznesu można poznać dzięki nowemu sezonowi interesujących podcastów, które prowadzi dziennikarka Katarzyna Dowbor. Jej gośćmi są barwne osobowości –– od energicznych przedstawicieli młodego pokolenia, przez rodziny wspólnie prowadzące biznes, po przedsiębiorców z dłuższym stażem, których łączy pasja do podróżowania, sportu i zawodowego rozwoju. Każdy z 25 odcinków to inna historia. Materiały wideo emitowane są co środę, począwszy od 7 maja br. m.in. na kanale YouTube Żabka Biznes, w aplikacjach podcastowych oraz na www.zabka.pl/podcasty.
– Jestem zauroczona tymi osobami i ich historiami, które dzięki podcastowi #DobrzeMieć Żabkę! mogłam poznać. To ludzie z pasją, odwagą i ogromną determinacją, którzy ciężko pracują we własnym biznesie i scalają lokalne społeczności. To opowieści, które pokazują, że sukces nie zawsze zaczyna się od wielkich pieniędzy, ale od wielkiej motywacji– mówi Katarzyna Dowbor, dziennikarka i prowadząca podcast #DobrzeMieć Żabkę!
Różne formaty, dopasowanie do odbiorców
Kampania w nowej odsłonie obejmuje nośniki zewnętrzne – billboardy, plakaty, banery oraz kanały online, w tym działania w mediach społecznościowych. W ramach projektu zaplanowano videocasty, w których Ambasadorzy Franczyzy w zabawnej formie dzielą się swoimi spostrzeżeniami, dlaczego według nich #DobrzeMieć Żabkę! Każda osoba nominuje kolejnego franczyzobiorcę do podzielenia się swoją historią. Powstaje w ten sposób łańcuch autentycznych relacji, pokazujących realia prowadzenia sklepu, dostępne wsparcie i największe atuty modelu franczyzowego Żabki.
– Zależało nam na tym, by oddać głos tym, którzy najlepiej znają nasz model franczyzowy – mówi Kinga Hajducka, managerka komunikacji franczyzy w Żabka Polska. – Ich historie są różne, tak jak miejsca, z których pochodzą. Łączy je jednak jedno: pasja, zaangażowanie i zielony szyld, pod którym każdego dnia rozwijają swoje biznesy.
Kampania wspiera aktualną ofertę franczyzową Żabki. Rozpoczynając współpracę, kandydaci muszą przejść cykl szkoleń zakończonych egzaminem, wnieść wkład własny w wysokości około 5 000 zł (kwota przeznaczona na zakup drukarki fiskalnej i zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych) oraz otworzyć jednoosobową działalność gospodarczą. Sieć z kolei zapewnia w pełni wyposażony i zatowarowany sklep, codzienne wsparcie operacyjne, logistyczne czy marketingowe. Otrzymują również unikatowe na rynku zbiorowe ubezpieczenie „Polisa na Biznes” oraz dostęp do darmowych kursów edukacyjnych podnoszących umiejętności przedsiębiorcze.
Dodatkowo, od 1 maja do 30 czerwca 2025 roku, nowi franczyzobiorcy mogą skorzystać z oferty „Rabat na Start”. Zgodnie z jej założeniem osoby otwierające sklepy Żabka w tym okresie otrzymują rabat w wysokości 10 000 zł netto. Kwota ta jest wypłacana w dwóch równych transzach po 5 000 zł netto: pierwsza wraz z pierwszym rozliczeniem miesięcznym, a druga z czwartym od momentu otwarcia sklepu. To realne wsparcie ułatwiające start i rozwój własnej działalności.
Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada Zuzanna Dąbrowska, Art Director. Planowaniem, zakupem mediów i realizacją strategii zajmuje się dom mediowy Value Media, a za działania PR odpowiada agencja Public Dialog. Kampania wystartowała 1 maja br.
Więcej informacji na stronie www.zabka.pl/franczyza