Klienci mogli wrzucać swoje datki do puszek od 6 do 12 stycznia br., w ponad 6000 sklepach Żabka w całej Polsce, a ponadto firma postawiła puszki w swojej Centrali oraz Centrach Logistycznych, zachęcając pracowników do zbiórki na ten wyjątkowy cel.

 – Jesteśmy dumni, że razem z naszymi franczyzobiorcami, pracownikami i klientami byliśmy w stanie zebrać tak imponującą sumę. Cieszymy się także, że mogliśmy przekazać dodatkową kwotę odpowiadającą liczbie użytkowników naszej aplikacji. Dzięki lojalności naszych klientów kwota wyniosła aż 2 579 285 zł! Jesteśmy z Orkiestrą od początku naszego istnienia i chcemy być dalej częścią tej niesamowitej społeczności, która działa na rzecz ratowania życia i zdrowia – podkreśla Tomasz Suchański, Prezes Zarządu firmy Żabka Polska.

Środki pozyskane w ramach 28. Finału Orkiestry Świątecznej Pomocy przeznaczone są na medycynę zabiegową dzieci, oddziały medycyny dziecięcej, chirurgii ogólnej, kardiochirurgii oraz neurochirurgii.

Jestem bardzo szczęśliwa, że Żabka aktywnie angażuje się w zbiórkę na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i że mogę każdego roku brać w tym udział. Jako franczyzobiorca zachęcam naszych klientów do wrzucania datków do puszek, ale także wraz z rodziną całym sercem wspieramy akcję. Ten Finał był wyjątkowy, ponieważ udało się spełnić marzenie mojej córki, która pomimo choroby od trzech lat jest wolontariuszem WOŚP i chciała spotkać Jurka Owsiaka na żywo. Udało się! Razem z silną ekipą z Żabki byliśmy w studio i wspólnie cieszyliśmy się z zebranych pieniędzy dla Fundacji – mówi Monika Błyskal, Franczyzobiorczyni sklepu Żabka z Warszawy.

W trakcie ubiegłorocznej edycji WOŚP Żabka Polska zebrała dzięki ofiarności klientów oraz wsparciu franczyzobioców kwotę ponad trzech milionów złotych.

Pobierz notkę prasową
Poprzedni
Następny