Wyłoniono nową Radę Franczyzobiorców Żabki
Pod koniec I kwartału powołano nową Radę Franczyzobiorców. Piętnastoosobowy zespół reprezentujący całą społeczność przedsiębiorców Żabki pełni kluczową rolę we współpracy przedsiębiorców z przedstawicielami sieci. Na czele Rady stanął Krzysztof Liegmann, franczyzobiorca z Warszawy, związany z Żabką od blisko trzech lat.

Wyłoniono nową Radę Franczyzobiorców Żabki
Pod koniec I kwartału powołano nową Radę Franczyzobiorców. Piętnastoosobowy zespół reprezentujący całą społeczność przedsiębiorców Żabki pełni kluczową rolę we współpracy przedsiębiorców z przedstawicielami sieci. Na czele Rady stanął Krzysztof Liegmann, franczyzobiorca z Warszawy, związany z Żabką od blisko trzech lat.
Rada Franczyzobiorców, funkcjonująca w Żabce od 2011 roku, pełni rolę ciała doradczo-konsultacyjnego, które wspiera dialog i budowanie partnerskich relacji między franczyzobiorcami a siecią. Jej głównym zadaniem jest reprezentowanie interesów przedsiębiorców, wspólne wypracowywanie usprawnień operacyjnych – takich jak jakość obsługi, logistyka czy wdrażanie innowacji – oraz rozwiązywanie trudnych sytuacji w duchu otwartej współpracy. Członkowie Rady wybierani są w demokratycznych wyborach na dwuletnią kadencję
Skład Rady to 15 osób, reprezentujących wszystkie 12 regionów sprzedaży sieci Żabka, co zapewnia pełną reprezentację na poziomie krajowym. Franczyzobiorcy działają w ramach sześciu grup roboczych: Techniczna, Mój klient, Finanse, Logistyka, IT oraz Rozwój. Każda z nich koncentruje się na kluczowych obszarach, niezbędnych do optymalizacji codziennego funkcjonowania sklepów.
W 2024 roku Rada Franczyzobiorców Żabki uczestniczyła w ponad 110 projektach, obejmujących m.in. poprawę jakości obsługi klienta, optymalizację logistyki oraz wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych. Rada wzięła także udział w 562 spotkaniach online oraz 70 spotkaniach na żywo. Do największych sukcesów należy zaliczyć: cykliczne spotkania z franczyzobiorcami, wdrożenie nowego formularza zgłoszeń serwisowych oraz umożliwienie dostaw do sklepów pojedynczych sztuk towaru. Te działania wpłynęły na efektywność prowadzenia sklepów przez franczyzobiorców i optymalizację kosztów operacyjnych.