Już 10 000 franczyzobiorców prowadzi sklepy pod szyldem Żabki
Już 10 000 franczyzobiorców prowadzi dziś sklepy pod szyldem Żabki. To kamień milowy, który potwierdza skuteczność modelu franczyzowego Żabki jako realnego narzędzia wspierającego rozwój lokalnej przedsiębiorczości. Do tej rosnącej społeczności dołączyła właśnie Marta Dawicka, otwierając nowy sklep w Gliwicach.

Już 10 000 franczyzobiorców prowadzi sklepy pod szyldem Żabki
Już 10 000 franczyzobiorców prowadzi dziś sklepy pod szyldem Żabki. To kamień milowy, który potwierdza skuteczność modelu franczyzowego Żabki jako realnego narzędzia wspierającego rozwój lokalnej przedsiębiorczości. Do tej rosnącej społeczności dołączyła właśnie Marta Dawicka, otwierając nowy sklep w Gliwicach.
W Polsce ponad 35% jednoosobowych działalności gospodarczych prowadzonych jest przez kobiety – wynika z danych GUS. Tymczasem w strukturze franczyzy Żabki procentowy udział kobiet jest niemal dwukrotnie wyższy (65%), a 10 000. franczyzobiorczyni tej sieci jest doskonałym uosobieniem tego trendu. Decyzja Marty Dawickiej o rozpoczęciu współpracy z Żabką wynikała z potrzeby niezależności zawodowej oraz przekonania, że za sukcesem biznesu stoi nie tylko produkt, ale także wsparcie, technologia i relacje.
– Od początku wiedziałam, że mogę liczyć na pomoc – zarówno mojej trenerki, jak i całego zespołu Żabki. Zawsze znajdzie się ktoś, kto doradzi lub wskaże właściwe rozwiązanie. To dało mi pewność, że podjęłam dobrą decyzję – stwierdziła Marta Dawicka, 10-tysięczna franczyzobiorczyni Żabki
z Gliwic.
– Fundamentem sukcesu Żabki są nasi franczyzobiorcy – to dzięki ich zaangażowaniu marka jest dziś obecna w całej Polsce i codziennie dociera do milionów klientów – mówi Adam Manikowski, wiceprezes zarządu, dyrektor zarządzający Żabka Polska. – Naszym celem jest tworzenie takiego modelu biznesowego, który daje wsparcie i przestrzeń do rozwoju dla każdego, kto chce realizować się w handlu i prowadzić własną działalność. 10 000 franczyzobiorców to dla nas coś więcej niż liczba. To 10 000 historii o odwadze, determinacji i świadomym budowaniu swojej drogi zawodowej – dodaje Adam Manikowski.
Obecnie co trzeci (32%) franczyzobiorca Żabki prowadzi swój sklep ponad 4 lata, a niektórzy są związani z marką od blisko 22. lat – wspierając jej rozwój od początku. Część franczyzobiorców kontynuuje karierę w strukturach firmy jako trenerzy czy eksperci. To dowód, że franczyza Żabki jest nie tylko szansą na własny biznes, ale i ścieżką długofalowego rozwoju zawodowego. Wśród 10 000 franczyzobiorców Żabki są osoby w wieku od 18 do 78 lat, ponad 800 z nich pochodzi z zagranicy – głównie z Ukrainy.
Franczyza Żabki – nowoczesny model rozwoju przedsiębiorczości
Model współpracy oferowany przez Żabkę to przykład dynamicznego rozwoju, który łączy skalę działania z wysoką efektywnością operacyjną. Na przestrzeni lat ewaluował nie tylko format sklepów, ale przede wszystkim model współpracy zorientowany na potrzeby franczyzobiorców, z elastycznym podejściem do zmian i postępu technologicznego. Dołączenie 10 0000. franczyzobiorczyni stanowi symbol dojrzałości i efektywności systemu, potwierdzając, że franczyza jest realnym narzędziem rozwoju gospodarczego.