Ogromną satysfakcję daje mi zarządzanie firmą, która wyznacza przyszłość formatu convenience w naszym regionie, co niewątpliwie jest konsekwencją odważnych decyzji biznesowych. Ale tytuł CEO of the year to wyróżnienie nie tylko dla mnie, ale przede wszystkim dla całego zespołu Żabki, dzięki zaangażowaniu którego nasza firma może się tak dynamicznie rozwijać. Chcemy dalej stać na czele zmian w handlu detalicznym, śmiało opracowując rozwiązania technologiczne w obszarach, w których dotychczas wykorzystywane były tradycyjne narzędzia. Działamy z myślą o wygodzie naszych klientów, by dokonywali zakupów szybko i komfortowo – podkreśla Tomasz Suchański, Prezes Zarządu Żabka Polska.

Kapituła konkursu doceniła Tomasza Suchańskiego za efektywne wprowadzenie firmy w proces transformacji cyfrowej. Innowacyjność jest kluczowym elementem rozwoju sieci Żabka, która tworzy unikatowe na światową skalę rozwiązania technologiczne, ułatwiające klientom codzienne zakupy, a franczyzobiorcom zarządzanie placówkami. W minionym roku m.in. zaprezentowała dwie aplikacje mobilne, żappkę, w której ponad 2,6 mln użytkowników znajduje personalizowane promocje, najlepsze oferty i program lojalnościowy, oraz frappkę, będącą mobilnym centrum zarządzania sklepem. Ponadto w 2019 roku Żabka Polska przekroczyła liczbę 6000 tysięcy sklepów, stając się największą siecią convenience w Europie Środkowo-Wschodniej. Placówki Żabki obsługują codziennie ponad dwa miliony Polaków, a marka jest rozpoznawalna przez 98 proc. konsumentów.

W ramach The Heart Corporate Innovation Awards zwycięscy wybierani są w pięciu kategoriach, poza CEO of the Year, są to: Transformation Team, Collaboration of the Year, Deal of the Year, New Digital Venture. Kapituła konkursu składa się z przedstawicieli zarządów i prezesów największych firm w Polsce.

Pobierz notkę prasową
Poprzedni
Następny