Żabka przyjmuje opakowania kaucyjne i niekaucyjne: za zwrócone butelki PET i puszki klienci otrzymają teraz 50 żappsów!  

Już w blisko 12 tysiącach sklepów Żabka w całej Polsce można zwrócić opakowania kaucyjne i niekaucyjne. Dodatkowo od 5 listopada do 2 grudnia oddając butelki plastikowe i puszki można otrzymać 50 żappsów w aplikacji Żappka – to ponad dwa razy więcej niż dotychczas!

Od 1 października system kaucyjny objął butelki PET, metalowe puszki oraz szklane butelki wielokrotnego użytku. Dziś niemal wszystkie sklepy Żabka – czyli prawie 12 tysięcy placówek w całej Polsce – choć nie mają takiego prawnego obowiązku, są już częścią tego systemu. Na półkach dostępne są pierwsze opakowania oznaczone znakiem kaucji, a w sklepach zainstalowano już ponad 2500 maszyn do zwrotu butelek i puszek.

Klienci w sklepach Żabka mogą zwracać opakowania kaucyjne, jak i niekaucyjne – zarówno do maszyn, jak i w ramach zbiórki ręcznej bezpośrednio u sprzedawcy, bez konieczności okazywania paragonu. Przy zwrocie opakowania kaucyjnego maszyna lub sprzedawca generuje kod, który uprawnia klienta do odbioru kaucji albo obniżenia o nią ceny zakupów.

Premiowanie żappsami – teraz jeszcze więcej!

Od ponad dwóch lat klienci oddający butelki czy puszki w wybranych sklepach Żabka otrzymywali dodatkowe punkty w aplikacji Żappka. Od 1 października w ponad 10 tys. placówek za zwrot opakowań można było otrzymać 20 żappsów. Teraz, w okresie od 5 listopada do 2 grudnia, będzie to ponad dwa razy więcej, bo 50 żappsów. To wyjątkowa okazja, by skorzystać z ofert dostępnych w programie lojalnościowym aplikacji Żappka.

System kaucyjny to ogromna zmiana organizacyjna dla wszystkich uczestników procesu. Zależy nam, aby każdy klient, niezależnie od tego, czy posiada opakowania ze znakiem kaucji, czy nie, mógł łatwo i wygodnie oddać je w najbliższej Żabce, blisko domu czy pracy. Wierzymy, że te działania mają sens wtedy, gdy dobre nawyki stają się rutyną, którą wraz z naszymi klientami właśnie wypracowujemy – mówi Joanna Kasowska, Climate & Quality Protection Director w Żabka Polska. –  Wdrożenie systemu wymagało od nas kompleksowego podejścia – od precyzyjnego dopracowania rozwiązań technologicznych, przez szczegółowe zaplanowanie logistyki, po przygotowanie narzędzi wspierających naszych franczyzobiorców. To złożony proces, dlatego akcje budujące większe zaangażowanie klientów dają  nam dodatkową przestrzeń na naukę i doskonalenie – dodaje.

Dzięki wdrożeniu systemu klienci Żabki zyskają wygodny sposób oddawania opakowań,
a franczyzobiorcy – nowy element oferty, który pozwoli im wyróżnić się na tle konkurencji. Dotąd, przez ponad dwa lata, siec zebrała 18 mln sztuk opakowań.

Więcej informacji: https://www.zabka.pl/postawnazwrot/

Poprzedni
Następny