Festiwal Bagietek w Żabce! Odkryj pożywne i smaczne bagietki Tomcio Paluch – także na ciepło
Idealne na jesienny chłód, dostępne niemal na każdym rogu. Bagietki Tomcio Paluch, oferowane wyłącznie w sieci Żabka – która ma już ponad 11 800 sklepów – są teraz w promocyjnej…

Festiwal Bagietek w Żabce! Odkryj pożywne i smaczne bagietki Tomcio Paluch – także na ciepło
Idealne na jesienny chłód, dostępne niemal na każdym rogu. Bagietki Tomcio Paluch, oferowane wyłącznie w sieci Żabka – która ma już ponad 11 800 sklepów – są teraz w promocyjnej cenie: 9,99 zł z aplikacją Żappka (cena standardowa 11,99 zł). Spróbuj wszystkich smaków również na ciepło!
Bagietka Grillowa z soczystym kurczakiem, pieczoną papryką, serem edam i sosem BBQ, czy Bagietka Hot Strips z chrupiącym kurczakiem w panierce, otulonym świeżą sałatą w pszennej bagietce? Z niczego nie trzeba rezygnować – nowa promocja, obowiązująca do 4 listopada br., obejmuje wszystkie bagietki Tomcio Paluch.
Można je zjeść prosto z półki, poprosić w sklepie przy kasie o podgrzanie lub zrobić to samodzielnie w domu czy pracy – w każdej wersji są tak samo smaczne i tak samo przystępne cenowo.
– Wraz z wprowadzeniem pieców gastronomicznych do całej sieci intensyfikujemy rozwój oferty ciepłych przekąsek. Klienci coraz częściej prosili nas o możliwość podgrzewania bagietek i kanapek, więc odpowiedzieliśmy na te potrzeby, tworząc linię produktów Tomcio Paluch idealnie przystosowanych do serwowania na ciepło. Jesteśmy przekonani, że to wyjątkowa propozycja – szczególnie, że dzięki tysiącom sklepów Żabka jest zawsze blisko: w drodze do szkoły, pracy czy na uczelnię – mówi Jan Kisielewski, Brand & Customer Strategy Director w Żabka Polska.
Marka Tomcio Paluch zyskała niedawno nową identyfikację wizualną, a opakowania przeszły rebranding. Dzięki apetycznym zdjęciom i czytelnemu przedstawieniu składników – z wyróżnieniem najważniejszych – etykiety lepiej oddają charakter produktów. Prostszy system kolorystyczny ułatwia znalezienie odpowiedniej propozycji, a specjalna grafika informuje, że bagietkę można podgrzać.
Akcja promowana jest z wykorzystaniem wielu kanałów komunikacji takich jak telewizja, digital czy nośniki DOOH. Wspiera ją prezentujący apetyczne produkty spot wideo: https://www.youtube.com/watch?v=Q-C0cBb6UoI
Produkty na ciepło dostępne są we wszystkich sklepach Żabka. Od czerwca br. każdy z nich wyposażony jest w nowoczesny piec gastronomiczny – to finał jednej z największych inwestycji tego typu w Europie. Klienci niezależnie od tego, do której Żabki w całej Polsce wejdą, znajdą w niej swoje ulubione dania Żabka Menu.
Więcej o ofercie Żabki i promocjach w sieci: https://www.zabka.pl/gazetka-promocyjna/