Powrót

Targi Franczyzy są okazją do spotkania przedstawicieli firm, które zaprezentują swoją ofertę franczyzową, z potencjalnymi franczyzobiorcami. Żabka Polska, największa sieć sklepów typu convenience, licząca ponad 5800 placówek prowadzonych przez ponad 4000 franczyzobiorców, będzie partnerem strategicznym wydarzenia. Targi odbędą się w dniach 17-19 października w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.

– Oferta franczyzowa Żabki należy do niezwykle konkurencyjnych na rynku. Obecnie gwarantujemy nowym franczyzobiorcom, którzy w okresie od 1 października 2019 r. do 31 marca 2020 r. podpiszą umowę z siecią, przychód nie mniejszy niż 15 tys. zł netto przez pierwsze sześć miesięcy, niezależnie od obrotu. Ponadto zapewniamy dostęp do nowoczesnych technologii ułatwiających prowadzenie sklepu, np. poprzez aplikację, kompleksowe wsparcie logistyczne, IT oraz działania marketingowe. Zależy nam na tym, by współpraca z Żabką była korzystna dla obu stron podejmujących się tego zobowiązania. Obecność Żabki na targach Franczyzy jako partnera strategicznego, odzwierciedla silną pozycję naszej franczyzy na rynku – podkreśla Sebastian Bielawski, Dyrektor Departamentu Rozwoju i Wsparcia Franczyzobiorców w firmie Żabka Polska.

Żabka będzie obecna na targach ze stoiskiem, w ramach którego zaprezentuje także konkretne lokalizacje przygotowywanych sklepów. Podczas indywidualnych rozmów z przedstawicielami firmy, zainteresowani prowadzeniem biznesu pod znanym szyldem, będą mieli okazję poznać wszystkie szczegóły dotyczące możliwości współpracy, wymagań oraz wsparcia oferowanego przez firmę.

– Targi Franczyzy, odbywające się w tym roku już po raz 17., są niepowtarzalną okazją do pokazania przez firmy swojej oferty franczyzowej, jak również do przeprowadzenia wartościowych rozmów, w czasie których zarówno zainteresowani prowadzeniem własnego biznesu, jak i marki szukające partnerów mogą przedyskutować potencjał współpracy. Cieszy nas wciąż rosnące zainteresowanie wydarzeniem oraz strategiczne partnerstwo Żabki, firmy z jedną z najpopularniejszych ofert franczyzowych– mówi Arkadiusz Słodkowski, członek zarządu PROFIT system, organizatora Targów Franczyzy.

Warszawskie Targi Franczyza są największym tego typu wydarzeniem w Europie Środkowo-Wschodniej, w czasie którego kandydaci na franczyzobiorców mają jedyną możliwość spotkania w jednym miejscu tak wielu przedstawicieli marek, które aktywnie szukają franczyzobiorców. 


Pobierz notkę prasową