Współpraca z siecią Żabka to ogromne wsparcie dla małych polskich przedsiębiorstw, pozwoliła ona dotrzeć do szerokiego grona klientów, przez co w znaczący sposób wzrosła znajomość naszej marki i sprzedaż produktów – podkreśla Robert Saluda, Prezes Zarządu Mleczarni EkoŁukta, która dostarcza dla mazowieckich Żabek m.in. sery, serki homogenizowane czy maślanki. – Z kolei, dla klientów sklepów Żabka to możliwość spróbowania certyfikowanych produktów ekologicznych, wytwarzanych tradycyjnymi metodami, na niewielką skalę, czyli innych niż te, z którymi wielu ma do czynienia na co dzień  – dodaje.

Przedsiębiorstwa mleczarskie dostarczają swoje produkty do punktów w pobliżu swojej lokalizacji, co gwarantuje skrócenie czasu dostawy do niezbędnego minimum. Pozwala to na utrzymanie świeżości artykułów spożywczych, w przypadku których zachowanie ciągu chłodniczego jest niezwykle istotne. Lokalni dystrybutorzy dają Żabce także możliwość na poszerzenie swojej oferty o produkty oparte na tradycyjnych recepturach czy wytwarzane w sposób ekologiczny. Żabka współpracuje z takimi producentami jak: Koło, Jogo, Garwolin, Włoszczowa, Kesem, Radomsko, Ostrowia i wiele innych.

– Współpraca z lokalnymi spółdzielniami mleczarskimi pozwala na rozwój polskiego, lokalnego biznesu, co jest dla nas ważne. Wybór lokalnych dostawców pozwala także na zróżnicowanie asortymentu sklepów, jesteśmy pewni, że są to produkty pochodzące ze sprawdzonych źródeł, wyselekcjonowane i najwyższej jakości. Dzięki dopasowaniu nowoczesnych narzędzi byliśmy w stanie zagwarantować w naszej ofercie lokalne produkty i ułatwić ich zamawianie i dostawy do franczyzobiorców– mówi Jerzy Roguski Dyrektor ds. Handlowych  Żabka Polska.

Zakłady mleczarskie także cenią sobie wspólne działania z siecią Żabka, podkreślając obopólne korzyści, jakie przynoszą. Dla franczyzobiorców to możliwość zaopatrzenia swoje sklepy w towary niedostępne u konkurencji i zróżnicowanie  asortymentu na półkach. Mają gwarancję, że ich klienci mogą sięgnąć po wysokie jakościowo produkty. Lokalna współpraca pozwala także na budowanie relacji między mleczarniami, a punktami, w których ich wyroby są sprzedawane.

Zróżnicowanie produktów w zależności od regionu pozwala mieszkańcom poszczególnych województw kupić w pobliskich Żabkach marki związane z danym obszarem geograficznym. Przykładowo na Warmii na sklepowych półkach konsumenci mogą znaleźć wyroby mleczarni Maluta, w Wielkopolsce Kościan, a Hej! na Śląsku.

Pobierz notkę prasową
Poprzedni
Następny