Żabka przyjmuje opakowania kaucyjne i niekaucyjne: za zwrócone butelki PET i puszki klienci otrzymają teraz 50 żappsów!
Już w blisko 12 tysiącach sklepów Żabka w całej Polsce można zwrócić opakowania kaucyjne i niekaucyjne. Dodatkowo od 5 listopada do 2 grudnia oddając butelki plastikowe i puszki można otrzymać…
Biuro Prasowe
Żabka wprowadziła w swoich sklepach unikalne, bezdotykowe stacje dezynfekujące
Żabka wprowadziła w swoich sklepach unikalne, bezdotykowe stacje dezynfekujące
W czasie pandemii COVID-19 niezwykle ważne jest zachowanie reżimu sanitarnego, dlatego Żabka Polska promując odpowiedzialne zakupy wyposażyła wszystkie swoje sklepy w stacje dezynfekujące. Urządzenia zostały zaprojektowane i stworzone specjalnie na potrzeby Żabki, tak aby wyposażyć wszystkie sklepy, centralę firmy oraz centra logistyczne. Dzięki personalizowanym stacjom w całkowicie bezpieczny sposób – bezdotykowo podczas zakupów w sieci, można zdezynfekować nie tylko dłonie, ale także zakupione właśnie produkty, np. chętnie kupowane w czasie upałów napoje. Tak szczególne wyposażenie sklepu cieszy się dużym uznaniem ze strony klientów, franczyzobiorców, pracowników, partnerów, a także wielu innych firm.
Sklepy sezonowe Żabki szansą na dodatkowy zysk franczyzobiorcy
Sklepy sezonowe Żabki szansą na dodatkowy zysk franczyzobiorcy
Żabka od kilku lat rozwija sklepy sezonowe w całej Polsce, zapewniając klientom wysoką jakość produktów i usług, a franczyzobiorcom stwarzając okazję na dodatkowe zyski. W tym roku sieć uruchomiła 52 placówki sezonowe, w pawilonach, jak i w lokalizacjach stacjonarnych. Większość sklepów zlokalizowanych jest w popularnych miejscowościach nad Bałtykiem. W tym sezonie po raz pierwszy modułowa Żabka pojawiła się także w Okunince, miejscowości letniskowej nad Jeziorem Białym w woj. lubelskim. Sklepy sezonowe obowiązuje reżim sanitarny oraz wszelkie regulacje związane z zachowaniem bezpieczeństwa wśród klientów, które zostały wdrożone w całej sieci Żabka.
Wcześniej niż zakładano – 3 mln użytkowników aplikacji mobilnej żappka
Wcześniej niż zakładano – 3 mln użytkowników aplikacji mobilnej żappka
W nieco ponad rok od momentu wprowadzenia na rynek aplikacja żappka zgromadziła ponad 3 mln użytkowników. Zainteresowanie narzędziem w ostatnich miesiącach dynamicznie rosło, a nowe funkcjonalności, m.in. możliwość zamawiania produktów w ramach usługi „Zamów i odbierz” czy płatności bezdotykowe Żappka Pay, zostały wdrożone w czasie pandemii dla zwiększenia wygody i bezpieczeństwa klientów sieci. Dzięki aplikacji klienci zbierają żappsy – punkty, które mogą wymieniać na nagrody.
Żabka i TOPR wspólnie działają dla bezpieczeństwa w górach
Żabka i TOPR wspólnie działają dla bezpieczeństwa w górach
Żabka przedłużyła na kolejny rok współpracę z Tatrzańskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym. Przekazane przez firmę środki finansowe pomogą w przeprowadzaniu akcji i wypraw ratunkowych, a także szkoleń. Ratownicy TOPR-u będą także dzielić się wiedzą na temat właściwego zachowania w górach w ramach realizowanych przez firmę projektów CSR. Jednocześnie Żabka i TOPR wspólnie apelują o rozwagę i zachowanie bezpieczeństwa w czasie górskich wędrówek, popularnych zwłaszcza w okresie wakacyjnym. Żabka jest oficjalnym partnerem TOPR od 2019 r.
Krzysztof Hołowczyc w nowej reklamie Żabki
Krzysztof Hołowczyc w nowej reklamie Żabki
Sieć Żabka we współpracy z Tyskie Browary Książęce przygotowała dla swoich klientów promocję, w ramach której od 29 lipca do 4 sierpnia piwo Tyskie 0,0% przy zakupie 2 szt. dostępne jest w atrakcyjnej cenie 2,99 zł/szt. Akcji towarzyszy spot reklamowy, którego bohaterem jest ambasador kampanii „Przejdźmy na TY od Zera” – Krzysztof Hołowczyc. Jeden z najbardziej utytułowanych polskich kierowców rajdowych to kolejna znana postać, która wystąpiła w reklamach sieci Żabka.
Ponad 1 mln cheeseburgerów sprzedanych w miesiąc
Ponad 1 mln cheeseburgerów sprzedanych w miesiąc
Sieć sklepów Żabka nieustannie rozbudowuje ofertę przekąsek serwowanych na ciepło w strefie Żabka Café. W maju br. w sklepach pojawiła się nowość – cheeseburger w dwóch wariantach, klasycznym i jalapeño, który szybko podbił serca klientów. W ponad miesiąc od wprowadzenia na rynek w całej sieci sprzedano go ponad milion razy. Rekordową sprzedaż tysiąca sztuk w miesiąc odnotowano w Żabce w Iławie.
Kontakt dla mediów
-
Zadzwoń do nas
+48 514 877 509 -
Napisz do nas
biuro.prasowe@zabka.pl
Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.
