Biuro Prasowe

Żabka przeprowadza w sklepach test białej rękawiczki Żabka przeprowadza w sklepach test białej rękawiczki

Żabka przeprowadza w sklepach test białej rękawiczki

W trosce o klientów, franczyzobiorców oraz pracowników Żabka – jako pierwsza sieć handlowa w Polsce – wprowadziła w sierpniu br. program oceny bezpieczeństwa higienicznego w sklepach „Bezpieczeństwo i Higiena +” stworzony we współpracy z niezależną, akredytowaną jednostką certyfikującą TÜV Nord Polska. Pozytywne wyniki przeprowadzonych audytów już w 2/3 sklepów sieci świadczą o wysokim poziomie świadomości oraz zaangażowania franczyzobiorców i pracowników sklepów Żabka w kwestie higieny i bezpieczeństwa oraz profilaktyki działań zapobiegających rozwojowi Sars-CoV-2.

Czytaj więcejŻabka przeprowadza w sklepach test białej rękawiczki
Marketingowy OSKAR trafił do Żabki Marketingowy OSKAR trafił do Żabki

Marketingowy OSKAR trafił do Żabki

Żabka Polska otrzymała prestiżową nagrodę Grand Prix Effie Awards 2020 za kampanię „Żabka – mały, wielki sklep”, towarzyszącą jednemu z największych w Europie rebrandingów sklepów. – To wyróżnienie jest dla nas wspaniałą puentą kilkuletniej drogi, jaką podjęliśmy, by zmienić Żabkę i dać się odkryć na nowo naszym klientom – mówiła odbierając nagrodę Anna Grabowska, Wiceprezes Zarządu ds. Komercyjnych Żabka Polska. Żabka zwyciężyła również w kategorii „Long Term Marketing Excellence”.

Czytaj więcejMarketingowy OSKAR trafił do Żabki
Od dziś odbierzesz paczkę, nabijesz żappsy i zapłacisz za zakupy przy pomocy jednego kodu w aplikacji żappka Od dziś odbierzesz paczkę, nabijesz żappsy i zapłacisz za zakupy przy pomocy jednego kodu w aplikacji żappka

Od dziś odbierzesz paczkę, nabijesz żappsy i zapłacisz za zakupy przy pomocy jednego kodu w aplikacji żappka

„Przesyłki kurierskie” to najbardziej rozpoznawalna usługa w ofercie pakietu „Wygodnych Usług” dostępnych w Żabce. Aż 77% klientów kojarzy Żabkę właśnie z nią. Od teraz klienci sieci będą mogli jeszcze sprawniej i bezpieczniej odbierać swoje paczki. W aplikacji mobilnej żappka pojawiła się bowiem możliwość odbioru przesyłek przy użyciu kodu kreskowego. Aby z niej skorzystać, trzeba uruchomić w aplikacji usługę Żappka Post, która pozwala także na śledzenie zamawianych przesyłek. Od teraz jeden kod w aplikacji żappka daje jeszcze więcej możliwości.

Czytaj więcejOd dziś odbierzesz paczkę, nabijesz żappsy i zapłacisz za zakupy przy pomocy jednego kodu w aplikacji żappka
Rogal wielkopolski – duma regionu do kupienia w Żabce Rogal wielkopolski – duma regionu do kupienia w Żabce

Rogal wielkopolski – duma regionu do kupienia w Żabce

Wielkopolska to region dla Żabki szczególny – firma wywodzi się bowiem z Poznania i jest jednym z największych w województwie pracodawców. Bliskie są więc Żabce lokalne zwyczaje i tradycje, dlatego – z okazji zbliżającego się 11 listopada, czyli święta ku czci św. Marcina – do wszystkich sklepów z województwa oraz wybranych sklepów sieci zlokalizowanych na terenie całej Polski trafi najsłodszy symbol Poznania, czyli certyfikowany rogal wielkopolski. Przysmak wykonany jest z ciasta półfrancuskiego, ma nadzienie z białego maku, jest polany lukrem i posypany kruszonymi orzechami. Tradycyjny smak wypieku docenili w ubiegłym roku klienci Żabki, którzy tylko 11 listopada kupili ponad 14 tys. rogali.

Czytaj więcejRogal wielkopolski – duma regionu do kupienia w Żabce
Już 5000 franczyzobiorców prowadzi swoje Żabki Już 5000 franczyzobiorców prowadzi swoje Żabki

Już 5000 franczyzobiorców prowadzi swoje Żabki

W Żabce swoje sklepy prowadzi już 5000 franczyzobiorców, którzy jako indywidualni przedsiębiorcy podjęli współpracę z siecią. Małe, wygodne placówki, których jest już na rynku ponad 6600, przyciągają nowych przedsiębiorców atrakcyjnym modelem biznesowym, nowoczesnym formatem oraz szerokim wsparciem w zakresie codziennego prowadzenia biznesu. Mimo trudnej sytuacji na rynku Żabka nadal jest magnesem dla drobnych przedsiębiorców, którzy obserwując rozwój sieci i jej zaangażowanie w walce z Covid-19 wybierają właśnie tę sieć spośród wszystkich marek franczyzowych na rynku.

Czytaj więcejJuż 5000 franczyzobiorców prowadzi swoje Żabki
Aż 5000 powodów do założenia własnego biznesu Aż 5000 powodów do założenia własnego biznesu

Aż 5000 powodów do założenia własnego biznesu

Już 5000 przedsiębiorców współpracuje z siecią Żabka i prowadzi ponad 6600 sklepów pod jej szyldem w całej Polsce. Franczyzobiorcy są niewątpliwie siłą sieci i to właśnie oni stali się inspiracją dla nowej kampanii franczyzowej „5000 powodów, dla których warto prowadzić biznes z Żabką”. Projekt realizowany jest z udziałem kilkunastu franczyzobiorców, którzy mówią o swoich powodach przystąpienia do Żabki. Materiały w nowej odsłonie będą wykorzystywane w kanałach ATL i BTL.

Czytaj więcejAż 5000 powodów do założenia własnego biznesu

Kontakt dla mediów

Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.