Biuro Prasowe

Klienci Żabki wsparli 33. Finał WOŚP. Zebraliśmy ponad 1,3 mln zł na pomoc dzieciom Klienci Żabki wsparli 33. Finał WOŚP. Zebraliśmy ponad 1,3 mln zł na pomoc dzieciom

Klienci Żabki wsparli 33. Finał WOŚP. Zebraliśmy ponad 1,3 mln zł na pomoc dzieciom

Grupa Żabka po raz kolejny wsparła działania Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Dzięki zaangażowaniu klientów, franczyzobiorców oraz pracowników sieci, na cel 33. Finału WOŚP wpłynęło w tym roku ponad 1 330 000 zł. Sieć wsparła również wolontariuszy Orkiestry. Przez cały dzień Finału, w sklepach Żabka czekały na nich darmowe, ciepłe napoje. Największą popularnością cieszyła się gorąca czekolada. 

Czytaj więcejKlienci Żabki wsparli 33. Finał WOŚP. Zebraliśmy ponad 1,3 mln zł na pomoc dzieciom
Hot dog z Żabki leci w kosmos! To nadal numer 1 wśród ciepłych przekąsek Żabka Café Hot dog z Żabki leci w kosmos! To nadal numer 1 wśród ciepłych przekąsek Żabka Café

Hot dog z Żabki leci w kosmos! To nadal numer 1 wśród ciepłych przekąsek Żabka Café

Tego jeszcze nie było – hot dog z Żabki, który zdobył serca milionów Polaków, teraz rusza na podbój kosmosu! W przestworza wzniesie się na pokładzie balonu stratosferycznego, a relację z tego wyjątkowego wydarzenia będzie można śledzić w internecie. W ramach tej misji Żabka wprowadza limitowany zielony Kosmiczny Sos do hot dogów. Hot dog to nadal ulubiona przekąska klientów Żabki, którzy w 2024 roku kupili ich aż 85 milionów! Popularnością cieszyły się także panini i frytki, a wśród nowości produktowych prym wiodła pizza na wynos w stylu neapolitańskim.

Czytaj więcejHot dog z Żabki leci w kosmos! To nadal numer 1 wśród ciepłych przekąsek Żabka Café
Żabka najliczniejszym sztabem WOŚP! Darmowa kawa, herbata lub gorąca czekolada dla wolontariuszy Żabka najliczniejszym sztabem WOŚP! Darmowa kawa, herbata lub gorąca czekolada dla wolontariuszy

Żabka najliczniejszym sztabem WOŚP! Darmowa kawa, herbata lub gorąca czekolada dla wolontariuszy

Żabka wspiera 33. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, tworząc najliczniejszy sztab w Polsce! Zbiórkę można zasilić, wrzucając pieniądze do puszek dostępnych w ponad 11 tys. sklepów sieci lub przekazując żappsy w aplikacji Żappka. Dzięki zaangażowaniu franczyzobiorców wolontariusze będą mogli otrzymać darmowy kubek kawy, herbaty lub czekolady.

Czytaj więcejŻabka najliczniejszym sztabem WOŚP! Darmowa kawa, herbata lub gorąca czekolada dla wolontariuszy
Żabka wchodzi w retail media. Uruchamia Żabka Ads Żabka wchodzi w retail media. Uruchamia Żabka Ads

Żabka wchodzi w retail media. Uruchamia Żabka Ads

Żabka Ads – Shopper-Driven Media to nowe narzędzie pozwalające reklamodawcom na skuteczne docieranie do milionów odbiorców, codziennie dokonujących zakupów w sklepach Żabka. Dzięki dobrze rozwiniętej infrastrukturze cyfrowych nośników, których jest już ponad 1500, klienci na ekranach będą mogli zobaczyć już nie tylko oferty produktowe, ale i usługi, informacje o wydarzeniach, czy np. akcjach społecznych. Kampanie będą mogły być prowadzone ogólnopolsko i lokalnie, a reklamodawcy otrzymają rekomendacje, w jaki sposób skutecznie docierać ze swoimi przekazami do klientów.

Czytaj więcejŻabka wchodzi w retail media. Uruchamia Żabka Ads
Weekend zaczyna się w Żabce! Weekend zaczyna się w Żabce!

Weekend zaczyna się w Żabce!

W nowym roku w sklepach Żabka do dobrze znanych promocji dwutygodniowych dołączają specjalne promocje weekendowe, które mile zaskoczą klientów. Na sklepowych półkach sieci w każdy weekend dostępne będą produkty w bardzo atrakcyjnych cenach – m.in. napoje, słodycze, słone przekąski czy lody.

Czytaj więcejWeekend zaczyna się w Żabce!
Frytunia i Hot-Dog wspinają się na Pałac Kultury i Nauki Frytunia i Hot-Dog wspinają się na Pałac Kultury i Nauki

Frytunia i Hot-Dog wspinają się na Pałac Kultury i Nauki

Z Warszawy napływają niezwykłe informacje! Na Pałac Kultury wspinają się kultowy żabkowy Hot-Dog i Frytka Żanetka, zaskakując tym przechodniów. W tak humorystyczny i atrakcyjny wizualnie sposób Żabka informuje o otwarciu 11 000. sklepu w Polsce przy ul. Moliera 8 w Warszawie oraz 1000. sklepu w stolicy, w Centrum LiM przy al. Jerozolimskich. Sieć wykorzystała kampanię FOOH, która łączy kreatywność z technologią, by uczcić ten wyjątkowy moment w historii firmy.

Czytaj więcejFrytunia i Hot-Dog wspinają się na Pałac Kultury i Nauki

Kontakt dla mediów

Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.