Sklep sezonowy Żabki – dodatkowa szansa na rozwój dla aktywnych franczyzobiorców
Prowadzenie sklepu sezonowego to propozycja kierowana do najbardziej zaangażowanych franczyzobiorców sieci Żabka, którzy chcą rozwijać swój biznes latem w popularnych miejscowościach turystycznych nad morzem, jeziorem czy w górach. To dodatkowa…
Biuro Prasowe
Pierwsza Żabka Nano otwarta w Decathlonie
W sklepie Decathlon w Piasecznie została otwarta pierwsza bezobsługowa Żabka Nano, w której klienci będą mogli zrobić szybkie zakupy bez kolejek. Sieci nawiązały współpracę, aby zapewnić klientom jeszcze większy komfort szybkich zakupów. Testowany koncept różni się od dotychczas otwieranych placówek autonomicznych Żabki innowacyjną metodą autoryzacji i płatności za zakupy, dokonywanej dzięki karcie płatniczej.
Żabka wdrożyła innowacyjną platformę komunikacji wewnętrznej Workai
Transformacja cyfrowa jest jednym z filarów rozwoju Grupy Żabka. Firma z sukcesem realizuje jej kolejne etapy, stawiając na nowoczesne i innowacyjne rozwiązania kierowane nie tylko do swoich klientów, ale także do pracowników. By zwiększyć ich zaangażowanie i usprawnić przepływ informacji wewnątrz organizacji, firma wdrożyła dostępną w chmurze wielokanałową platformę doświadczeń pracownika Workai. Narzędzie łączy funkcje intranetu, wewnętrznej bazy wiedzy, narzędzi analitycznych oraz pracowniczych mediów społecznościowych. Wdrożone w ciągu zaledwie kilku miesięcy rozwiązanie jest docenianym na rynku produktem – jednym z 10 najlepiej zaprojektowanych intranetów na świecie.
Żabka pierwszą firmą w Polsce z naukowo zatwierdzonymi celami dekarbonizacji
Żabka Polska jest pierwszą firmą w Polsce i pierwszą siecią spożywczą w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, której cele dekarbonizacji, zawarte w jej strategii ESG, zostały naukowo zweryfikowane i zatwierdzone przez międzynarodową inicjatywę Science Based Targets (SBTi). Firma udowadnia w ten sposób, że obrana przez nią droga redukcji emisji gazów cieplarnianych i podjęte zobowiązania to realny plan.
Polityka Równości w Żabce
Żabka chcąc być właściwym, bezpiecznym i przyjaznym miejscem dla każdej z osób w niej pracujących stworzyła wewnętrzną Politykę Równości, określając najważniejsze zasady w kontekście sprawiedliwego traktowania wszystkich zatrudnionych i współpracujących osób, a także cele i wytyczne związane z tworzeniem włączającej kultury organizacyjnej.
Tomasz Blicharski nagrodzony tytułem Chief Digital Officer of The Year
Tomasz Blicharski, wiceprezes zarządu, dyrektor zarządzający Żabka Future, został nagrodzony tytułem Chief Digital Officer of the Year 2021. Kapituła konkursu doceniła transformację cyfrową Grupy Żabka. Nagroda jest także zwieńczeniem ciężkiej pracy wszystkich zespołów w Żabce, które codziennie pracują nad poszukiwaniem i wdrażaniem innowacji. Organizatorami konkursu są redakcje Business Insider oraz Forbes. Partnerem honorowym jest Ministerstwo Rozwoju i Technologii.
Sięgnij po zaskakująco dobrą „Dobrą paczkę” z Żabki
Na świecie rocznie marnuje się ok. 1 mld ton żywności. W samej Unii Europejskiej jest to 88 mln ton. Polska znajduje się w niechlubnej czołówce – do marnowania żywności przyznaje się aż 42 proc. społeczeństwa. Ponad 1/3 tej grupy deklaruje, że wyrzuca produkty spożywcze nawet kilka razy w miesiącu. A przecież marnowanie żywności to także marnowanie cennych zasobów m.in. wody i energii. Żabka podjęła działania, które mają przeciwdziałać temu problemowi. W 55 poznańskich sklepach ruszyła pilotażowa akcja – „Dobra Paczka”, w ramach której klienci mogą zamówić zestaw dwóch produktów z krótkim terminem przydatności do spożycia za połowę ceny. Zamówienie należy złożyć w ramach usługi „Zamów i odbierz”.
Kontakt dla mediów
-
Zadzwoń do nas
+48 514 877 509 -
Napisz do nas
biuro.prasowe@zabka.pl
Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.