Sklep sezonowy Żabki – dodatkowa szansa na rozwój dla aktywnych franczyzobiorców
Prowadzenie sklepu sezonowego to propozycja kierowana do najbardziej zaangażowanych franczyzobiorców sieci Żabka, którzy chcą rozwijać swój biznes latem w popularnych miejscowościach turystycznych nad morzem, jeziorem czy w górach. To dodatkowa…
Biuro Prasowe
Baluj, a my włączymy Ci top hity w Żappce
Żabka żegna stary rok i wita nowy, zapraszając swoich klientów na sylwestrowe zakupy. Z tej okazji organizuje dla użytkowników aplikacji mobilnej Żappka Happy Hours, aby można było zakupić w supercenach artykuły spożywcze, bez których nie może się odbyć żadna impreza. Od 29 do 31 grudnia br. promocją objęte zostały produkty z kategorii słodycze, słone przekąski, napoje czy pizza.
Żabka Polska członkiem stowarzyszenia Pracodawców RP
Żabka Polska przystąpiła do stowarzyszenia Pracodawców RP, najstarszej i zarazem największej w Polsce organizacji skupiającej pracodawców. Jej celem jest integracja pracodawców, a także wspieranie wszelkich inicjatyw zmierzających do wzmocnienia roli środowisk biznesowych w Polsce.
Żabka uruchomiła dwa sklepy na autostradzie A2. To jubileuszowe placówki o numerach 9000 i 9001
Od 22 grudnia br. klienci jadący Autostradą Wielkopolską będą mogli zrobić szybkie zakupy w dwóch Żabkach zlokalizowanych w miejscach obsługi podróżnych, tzw. MOP-ach – Gnilec (ostatni punkt postojowy przed niemiecką granicą) oraz Sosna (pierwszy punkt postojowy po wjeździe do Polski z Niemiec). Placówki w nowym formacie to jubileuszowe sklepy nr 9000 i 9001. Nowy format jest dostosowany do potrzeb podróżnych, którzy mogą skorzystać z rozszerzonej oferty ciepłych przekąsek, kawy oraz kanapek czy sałatek.
Bydgoszczanie, zróbcie coś dobrego na rzecz środowiska i dajcie opakowaniom drugie życie!
Żabka zachęca mieszkańców Bydgoszczy do zbiórki plastiku i metalu oraz darowania opakowaniom drugiego życia, wdrażając rozwiązania zgodne z założeniami gospodarki obiegu zamkniętego (GOZ). W ramach pilotażowego projektu „Zielona Odnowa” od 19 grudnia rusza zbiórka w pierwszych 8 sklepach, przed którymi stanęły EKOmaty, czyli automaty umożliwiające selektywną zbiórkę opakowań po napojach z plastiku i metalu. Projekt przyniesie korzyści nie tylko planecie – zebrany surowiec posłuży bowiem do stworzenia nowych opakowań, dzięki czemu mniej śmieci trafi na wysypiska. Zyskają także klienci – za każdą oddaną plastikową butelkę lub puszkę, otrzymać można 50 żappsów. Projekt docelowo ma objąć wszystkie sklepy zlokalizowane na terenie Bydgoszczy.
Żabu odnalezione w aplikacji Żappka! Żabka rusza z testem gry. To pierwszy tego typu projekt na europejskim rynku retail
Poszukiwania Żabu zostały zakończone! Żabu – wirtualna żaba, która uwielbia jabłka i częste prysznice przebywa w aplikacji Żappka, czekając na użytkowników, którzy będą chcieli się nim zaopiekować. Żabu uwielbia grać w gry i ma nadzieję, że znajdą się osoby, z którymi będzie mogło dzielić swoją pasję. Chcesz się zaopiekować Żabu? W dniach 12-19 grudnia br. zarejestruj się na stronie: zabu.zabka.pl. Będziesz miał szansę dołączyć do 5 000 wyjątkowych graczy, którzy jako pierwsi poznają Żabu i przetestują jedyną na europejskim rynku retail grę dostępną tylko w aplikacji sieci sklepów Żabka.
Żabka uruchamia z Wydziałem Zarządzania Politechniki Warszawskiej program certyfikacji dla franczyzobiorców
Żabka wprowadza „Projekt Strategicznej Edukacji”, którego celem jest wzrost kompetencji biznesowych franczyzobiorców oraz wyjście naprzeciw zgłaszanym przez nich potrzebom edukacyjnym. Ma on także za zadanie podnieść kompetencje partnerów ds. szkoleń i trenerów Żabki, aby w metodyczny i nowoczesny sposób pełnili rolę wewnętrznych edukatorów. Projekt realizowany jest w ramach Partnerstwa Strategicznego z Wydziałem Zarządzania Politechniki Warszawskiej i Moniką Ferreirą, autorką projektu i metodyki budowania systemów sieciowych Franczyza 2.0, Founding Partnerem w praktyce doradztwa strategicznego I’GS In Good Strategy. Realizacja programu wpisuje się w Strategię Odpowiedzialności Grupy Żabka, której jednym z celów jest podniesienie poziomu satysfakcji franczyzobiorców ze współpracy z siecią.
Kontakt dla mediów
-
Zadzwoń do nas
+48 514 877 509 -
Napisz do nas
biuro.prasowe@zabka.pl
Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.